Ei ole reilua (riettaus varoitus)

Alkuperäinen kirjoittaja viiras:
Mä näin joskus unta että kääpiökokoinen avaruusolio tyydytti minua jalallaan, siis ihan nussi, koska hänen vehkeensä oli vielä niin pieni.
Seksiin päädyimme koska oli varastanut mieheni ruumiin, muuta kiinni varkaudesta jäi kun alien ei ollut kasvanut mieheni mittoihin :D jalkaseksiä tieto ei kuitenkaan estänyt... o_O
humanoidi päässy oikeen polkemaan :eek: :LOL:

joku palstalainen näki joskus unta että mä olin leikkaamassa palstalaisen nurmikkoa kerkellä yötä täysikuussa ilman päätä :D
 
vieras
nykyisin näen miehestäni eroottis sävytteisiä unia,mutta koskaan unessa ne ei toimintaan asti mene.
sitten kun kerrankin näkee unen jossa tapahtuu jotakin niin eläke ikäinen mies ottaa minulta suihin ja minä yritän hinkata sen nakkia seisomaan ja lopussa ennen heräämistä sanon että se seisoo nyt.
 
kanuuna
Mua höyläsi viime yönä oikean elämän Mario (pelasin Super Marioo illalla) ja se oli ihan karmee putkimies. Likanen ja haiseva. Liian karvanen. Hyyyyiiiii.... heräsin kesken ja liimauduin ukkoon kiinni kuin hukkuva, aamulla se kysy mikä vaivas ja sanoin vaan että näin pahaa unta kun en kehdannut kertoa mikä oli oikeesti.

Joskus on ollut säpinää jopa Heikki Silvennoisen kanssa uimalan suihkussa. ...loput Kummelin jäsenistä liittyi myöhemmin mukaan ja heräsin taas kauhuissani kesken. Olis kiva nähdä vaihteeks jostain normaalista muhinoinnista unta.
 
.
Mä näin viimeviikolla MAAILMAN PAS*INTA seksi-unta. Kiehnäsin siinä ihastukseni kanssa housut märkinä, ja kun olin ottamassa suihin, tajusin että tää on joku väärä tyyppi. Ihan pikkupikkuriikkinen penis siellä suussa pyöri orpona ja mua vähän ällötti, en kuitenkaan kehdannut lopettaa (WTF?). Sit tää pikkupeniksen omistaja rupes uhoomaan että panee multa aivot pellolle, työnsi kaksi kertaa sisään ja ruiskahti reidelle. Jälkeenpäin kysy vielä että oliks mun pakko pissata sen päälle, kun aluks kun olin luullut sitä ihastuksekseni, niin oli pikkuhousut kostuneet läpi ja kastelleet tän reiden.
Herätessäni olin hyvin hyvin hämmentynyt.
 
ccc
Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:
Mut tää on kamala.. Mä oon nähny unta missä MINÄ ehdottelen seksiä TARJA HALOSELLE. Hitto ku mua oikein puistatti ja nauratti aamulla ku mietin.

Tarja ei alkanu, tarja suuttu.
Tunnen yhden joka on oikeassa elämässä näin tehnyt :LOL:
 
vieras
Itse näin raskausaikana unta siitä Karate Kid:in valmentajasta, sextailin siis sen vanhan harmaapartaisen japsin kanssa :) Syytän hormooneja ;) Pääseekö tällä tilastoissa pitkälle?
 

Yhteistyössä