Ei oikeutta saada seksiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vitunukot
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vitunukot

Vieras
Olen suhteessa, jossa mies pihtaa sen takia, koska en kykene saamaan orgasmia yhdynnässä. Hän on selitellyt ties millä sanoin, minkä takia naisen pitäisi saada orgasmi yhdynnässä. Siitä tulee kuulemma jotain "hyvänolon/rakkaushormooneita" jotka saavat aikaan yhtenäisyyden tunteen tai jotain muuta vastaavaa yms ja että nainen haluaa enemmän seksiä, kun saa orkkuja ja että mies haluaa enemmän seksiä, kun nainen saa orkkuja. Mun aiemmissa suhteissa moista ongelmaa ei ole ollut ja olenkin aina halunnut seksiä vähintään yhtä paljon kuin poikaystäväni, eli kerran päivään melkeinpä.

Nyt olemme siinä pisteessä, ettei ole juurikaan seksiä. Tuossa oli puhetta siitä, että yritettäisiin olla vähän aikaa ilman seksiä, no eikös siitä mennyt viikko, kun hän jo oli munapystyssä räpeltämässä mun pillua testatakseen onko se märkä ja pyytämässä istumaan munansa päälle. Eli näköjään tämä seksittömyys pitäisi olla sitä, että mä en saa tehdä aloitteita seksiin vaan silloin kun ukkoa tuppaa panettaa, niin sit "pitää" panna. Toki voisinhan mä kieltäytyä seksistä, mutta harvoinpa on ollut tilannetta, etteikö olisi seksiä tehnyt mieli, varsinkin kun se on näin helvetin harvoin tapahtuvaa.

Hän on torjunut mun aloitukset seksiin useita kertoja, siirrellyt kättä pois hänen haaroistaan, jos olen vahingossa hänen vieressä köllötellessä käden sinne laittanut. Tai jos olen alkanut nukkumaan mentäessä pussailemaan häntä "seksimielessä" hän on sanonut, että eikö sun pitäisi nukkua.

Juttelimme tällä viikolla tuosta ja häntä on alkanut nyt risoo se, etten tee enää aloitteita seksiin tai ettei meillä ole tarpeeksi läheisyyttä jonka takia hänen ei tee mieli seksiä. Läheisyyden puute nyt johtuu mm. mun työkiireistä, mutta noista seksin aloituksen uupumisista hän ei voi syyttää kuin itseään. En helvetti kehtais alkaa tuollaisesta sanomaan edes, jos on kieltänyt sanoin ja elein koskemasta häneen siten, että sen voisi tulkita seksinhaluamiseksi. Puol vuotta hänellä menikin tuon asian "tajuamiseen", etten ole osannut enää tehdä minkäänlaisia aloitteita seksin suhteen sen takia mitä hän on minulle tehnyt ja sanonut. Viime viikolla tajusin, että helvetti mua ei ole panettanut pitkään aikaan ja etten ole masturboinut kohta kuukauteen. Ei taida olla hyvä merkki, ihmiseltä jolla pyörii seksi mielessä aika usein ja joka masturboi välillä päivittäinkin. Olen joutunut sysää omat haluni jonnekin piiloon sen takia, kun ukko ei halua seksiä.

Miten vitussa kukaan voi kuvitella, että nainen tekisi enää minkäänlaisia aloituksia seksiin, jos ukko on tuhat ja yksi kertaa torjunut hänet ja sitten vittu vielä selittää seksinhaluttomuuden syiksi sen, kun nainen ei saa orkkua niin hän tuntee vain masturboivansa naisella, vaikka samaan "hengenvetoon" sitten kuitenkin tyydyttää tarpeensa naiseen, jos tuppaa panettaa silloin kun nainen on hänen luonaan. Vähän räpeltää pillua lähinnä kokeillakseen onko se märkä, että voi pyytää naisen istuu munan päälle.

Miten helvetin huono itsetunto pitää ukolla olla, että ei halua harrastaa seksiä sen takia kun nainen ei saa orkkua yhdynnässä. Eikö orkku ole jokaisen oma asia?
Hänellä on ollut ilmeisen hyvä tuuri aiempien naisiensa kanssa, kun he ovat olleet orkkukoneita ja hän ei ole törmännyt omissa suhteissaan naiseen joka ei saisi orkkua yhdynnässä (itseäni hieman epäillyttää moinen ja tulee mieleen ajatus feikkaamisesta, mutta mistä tuota tietää). Se onkin se syy miksi hän ottaa mun orkkujen puuttumisen niin suurena ongelmana.

Niin ja siis orkun eteenhän ei tehdä mitään juuri koskaan, vasta sen jälkeen on alkanut tekemään jotain kun olen sanonut, että jos se kuvittelee sen tulevan pelkästään sen kikkelillä niin sitten saa odottaa aika kauan. Ja voi että ne kerrat, kun olen silminnähtävästi nauttinut siitä mitä hän tekee käsillään mulle ja orkku on silti jäänyt saamatta, niin kyllä sit on taas oltu niin pettyneitä että, eikä sillä ole mitään merkitystä että olen itse nauttinut siitä mitä hän on tehnyt tai sillä, että nautin seksistä ihan yhtälailla saanko siinä orkun vai en. Kyllä mä sen orkun saan ominneuvoin hoidettua, jos sellaista mieli tekee. Ei helvetti voi olla noin helvetin hankalaa. Eri juttu, jos olisin aiemmin saanut orkkuja ja olisin orkkukeskeinen ja haukkuisin ukon koskettelu/seksitaidot lyttyyn, mutta kun en ole tehnyt tuota. Olen kehunut että hän osaa kosketella mua paremmin kuin mä itse ja että seksin on hyvää.

Sori, oli pakko päästä purkaa paineita, rupesi vituttaa taas aivan liikaa.

[keskustelu siirretty]

Niin ja sitten vielä pitää vedellä jotain helvetin e-pillereita yms hormoonikuureja ehkäisynä kun ukko ei halua käyttää kondomia, kun se ei tunnu yhtään niin kivalta kuin ilman kondomia.

Kaiva sille ukolles pari tutkimusta netistä missä kerrotaan naisten orgasmeista yhdynnän aikana.

Hyvin harvat naiset saavat orkun pelkän yhdynnän seurauksena, suurin osa naisista ei sellaista ihmettä koe koskaan. Saatko orkun esileikeissä? Jos ett siinäkään saa ja omin käsin se onnistuu, on miehen tekniikassa vika. Paha tilanne teillä, seksi on parisuhteessa molempien oikeus ja nautinto, ellei sen puuttumiseen ole vakavia lääketieteellisiä syitä.

Itse varmaan tuossa tilanteessa välyttelisin jo ukolle että menen vieraisiin.

Tämä tapaus on hyvinkin tietoinen naisen orkuista. Mutta hänellä on ollut aiemminkin naisia jotka on sanonut etteivät saa yhdynnässä orkkua mut hänen kanssaan ovat sitten saaneet. Hänellä on hyvin paksu penis, ei mikään kovin pitkä, oisko noin 16cm pitkä ja halkaisia noin 5cm. Hänellä on mielestään liian lyhyt penis mun pillulle, koska siitä ei tule pohjakosketusta kun pillun pohjalla on jotain pisteitä jotka saa aikaan orkun naiselle. Tai jotain tuonne päin.

Ymmärtäisin tämän silloin, jos mulle itselleni tuo orkku olisi kynnyskysymys seksille, mutta en helvetti ymmärrä sitä miten ihmeessä 10stä miehestä tällä 11sta miehellä on siitä noin suuri ongelma, ettei voi harrastaa seksiä naisen aloitteesta ja sen tähden kun nainen ei saa orkkua. Vituttaa tuollainen ihan homona.

Ei mulla muuta, mutta mullakin alkoi vituttamaan kun luin kirjoituksesi. Kaikenlaisia sitä maa päällään kantaa. Onneksi ei ole mulla sattunut tuollaista äijää, sillä niin on orkut jääny yhdynnässä tulematta ja luulenpa, että tokko koskaan tulekaan.

Niin ja siis hänelle ei riitä pelkkä klitoris orkkukaan, vaan sen pitää olla juurikin "emätinorkku". Ensin valitteli sitä, etten saa orkkua hänen seurassaan - opettelin orkun hänen seurassaan. Sitten valitteli sitä, etten saa orkkua yhdynnän aikana - masturboin hieromasauvalla yhdynnän aikana ja sain orkun. Koskaan ei ole hyvä. Ja hän vaan selittelee, kuinka eri orkut vaikuttavat eritavoin.

Luulisi ukon, jonka 99%eukoista on pettänyt häntä parisuhteen aikana, rupeavan pohtimaan että onko se orkku kuitenkaan se ainoa juttu joka pitää parisuhteen kasassa ja sen eukon uskollisena. Vittu mä en harrasta seksiä orkkujen takia!

En helvetti tajua tuon tapauksen ajatuksenjuoksua.

"Mutta hänellä on ollut aiemminkin naisia jotka on sanonut etteivät saa yhdynnässä orkkua mut hänen kanssaan ovat sitten saaneet."

Jos näitä naisia on ollut oikein monikossa, niin saattaa myös olla, että tytöt ovat hiukan narranneet tätä mahtisonnia :-D

Jossain tutkimuksessa muuten saatiin tulos, joissa miehet "tiesivät" antaneensa lähes kaikille yhdyntäkumppaneillen orgasmin, mutta naiset tiesivät saaneensa orkun hyvin harvalta. Heh, mistähän johtuu?

Tuo orgasmi-selitys nyt haiskahtaa tekosyyltä.. Olette ilmeisesti olleet yhdessä jo jonkin aikaa (vuosia)? Miehenä voin sanoa että itsellänikin oli joskus vaihe, kun seksiä ei yksinkertaisesti tehnyt mieli. Oliko se sitten kyllästymistä toiseen vai mitä, mutta ei oikeasti panettanut sitten yhtään. Kysypä mieheltäsi masturboiko hän usein (tuskin myöntää, vaikka hakkaisi joka päivä) ja pyydä että pitää taukoa esim pari viikkoa. Lyön vetoa että alkaa seksikin maistumaan kun ei koko ajan ole pussit tyhjänä.

Kannattaa muistaa myös se läheisyys ja toisen koskettelu, hieronta, pienet suukot niskaan tms silloin tällöin. Itse onneksi tajusin ajoissa että jotain on vialla, kun seksiä ei tee mieli. Tee miehellesi ruokaa tai yllätä viemällä elokuviin. Ne piristävät tasaista parisuhdetta! :D

Jos kyseinen tapaus ei olisi suhteen alussa tartuttanut mulle sukuelinherpestä, en todellakaan yrittäisi paikata tätä juttua. Olen nyt niiiiiiiiiiiin kyrpiintynyt että tekisi mieli tirvasta jotain nokkaan. Yritä tässä sitten lähteä uutta suhdetta rakentaa herpes-tapauksena. Mä ainakaan haluais uudella kumppanillani olevan jotain pysyvää viirustartuntaa.

Vuosi ollaan vasta oltu yhdessä, tähän on mahtunut kaikenlaista paskaa ja juhannuksena se sit rupesi tuosta orkkuasiasta sanomaan, että se on häiritsevää kun hän aikoinaan päätti ettei enää ala suhteeseen naisen kanssa, joka ei saa orkkua. Itse tosin ilmoitin asiasta jo todella paljon ennen kuin aloimme edes seurustelemaan, ilmoitin myös sen etten ole koskaan saanut miehen avustuksella orkkua. Mutta milloinkas miehet on naisia kuunnellut orkkuasioissa.

Hän lopetti aikoinaan suhteen naiseen, jonka kanssa piti harrastaa esileikkinä pitkään suuseksiä(tyyliin 15-30min) ja vasta sitten se nainen sai orkun yhdynnässä. Tämä oli herran mielestä niin kovin työlästä, ettei hän halunnut sellaista. Se kun vie seksistä kaiken impulsiivisuuden pois.

Arrrgggg....

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen:
Ymmärtäisin tämän silloin, jos mulle itselleni tuo orkku olisi kynnyskysymys seksille, mutta en helvetti ymmärrä sitä miten ihmeessä 10stä miehestä tällä 11sta miehellä on siitä noin suuri ongelma, ettei voi harrastaa seksiä naisen aloitteesta ja sen tähden kun nainen ei saa orkkua. Vituttaa tuollainen ihan homona.

Sitä on taas ATK-luokassa ollut pikkasen tylsempää..?

Heh, sille sun ukollesi on tehty niiiiiiin vanhanaikaiset ettei mitään rajaa.

Jos on penetraatiokeskeinen ja pitää mielellään kielen ja sormet korpilakossa plus on vielä mustis välineille, niin ei taatusti ole 100 prosenttia tuo exien orgasminsaanti.

Voi hyvät hyssykät.

Kuuluuko miehen sanastoon esimerkiksi "frigidi" ja muu viktorianaikainen soopa?

Osta miehelle lippu tälle vuosisadalle, kuljettajaksi esim. seksologi tai ihan vaan joku terapeutti joka selittää sille ihan perusteet. On varmaan kuullut kukista ja mehiläisistä mutta sen esihistoriallisen version.

Jos tuntuu ettet jaksa säätää niin vaihda miestä. Tuon kanssa ei oikeasti lupaavalta näytä!

Mielestäni mies keksii mitä merkillisimpiä tekosyitä tai ei pidä, kun haaroista kosketellaan. Se on niin tosiasia, kun miehellä ei ota eteen? pitää jotain vittumaisia kommentteja sitten toiselle osapuolelle sanoa? Mutta sitten kun miehelle tulee halut, niin ei jätä naista rauhaan? Tiedän omasta kokemuksestani, että mies toimii noin? Itseltä paloi pinna, kun mies nopeesti laukesi. Minä jäin puutteeseen? Mies harmitteli, kun ettei voi mitään ja voi että..jne. Minulle kerran paloi kertakaikkiaan roput ja huusin, että miltä todellakin tuntuu naisesta tällainen, kun jää itse saamatta ja että vielä kun olin kovissa haluissa? Että sama asia, jos olet juuri tulolla ja riuhtaisin itseni irti ja ei enempää tipu jatketaan sitten seuraavalla kerralla muuten? Kyllä oppi meni perille, vaikka vaikea oli ehkä ymmärtää. Ehkä miehille täytyy selittää ja moneen kertaan, miten nainen kokee seksin ja mikä monesti kiikastaa? Vaikeata tuotakin uskoa, että muut naiset ovat orkkuja saaneet, jos eivät sitten ole kovissa puutteissa olleet? ja jos miehellä on paksu muna, voi olla että vielä vaikeampi saada? liian paksu ei ainakaan mulle ole hyvä. Sehän sattuu niin vietävästi. Ja tuolla pituudellakin voi olla vaikeuksia, jos se sattuisi koskettamaan ihan pohjaan asti? Itse en kyllä saisi orkkua, jos ratsastaisin enkä saisi klitoris-ärsytystä ollenkaan? Jotkut miehet eivät vaan halua paneutua naisen orgasmiin syvällisemmin. Naiselle on tärkeintä hellä kosketus ja vaatii pikkasen aikaa ja kärsivällisyyttä mieheltä. Olihan tv:stä Dr.Phil-ohjelmassa nainen, joka ei ollut saanut orkkuja vuosiin. Kerran sitten sai ja halusi kokea uudestaan. Mutta ei miestä kiinnostunut niin paljon enää rakastelu tai vaimonsa orgasmi. Vaimo kyllä olisi halukas rakastelemaan.

Teidän olisi aika optella ihmisen anatomiaa. Käykääpä seuraavassa linkissä. http://www.vaestoliitto.fi/seksuaaliterveys/seksuaaliterveysklinikan_nettipa/miehet/artikkelit/klitoriksen_mysteeri/
Laittakaa miehenne lukemaan se teille ääneen. Sen jälkeen keskustelette asiasta. Muistakaa ettette missään vaiheessa kehu, että olitte oikeassa. Mies saa itse muuttaa käsityksensä kaikessa rauhassa. Rakkaus palaa kuvioihin ja nautitte seksistä molemmat.

Kysypä mieheltäsi, että onko kaikki miehet samanlaisia? Haluaako hänen mielestään joka ikinen mies täsmälleen samanlaista seksiä? Todennäköisesti hän sanoo, että ei tietenkään kaikki halua ihan samanlaista seksiä, mikä on ihan totta. Osa haluaa aina tuttua ja turvallista, osa haluaa vaihtaa asennosta toiseen koko ajan, osa haluaa asuja ja rekvisiittaa, osa haluaa rankkaa, osa haluaa vähän perverssiäkin seksiä jne.

Ihan samalla tavalla sinun miehesi EI VOI tietää varmuudella, millaista seksiä juuri sinä haluat, koska naisissa on yksilöllisiä eroja. Muistan lukeneeni jostakin, että valtaosa naisista on klitorisorgasmikeskeisiä ja pienemmälle osalle orgasmi tulee ensisijassa vaginasta. Tässä emättimen alueen orgasmissakin on eroja esim. osa saa orgasmin venytyksen tunteesta (paksu penis) ja osa G-pisteen kautta jne. Klitoriksen rakennetta ei myöskään tunneta ihan täysin ja jotkut jopa arvelevat, että emättimen seinämässä oleva G-piste itse asiassa olisikin osa klitorista (klitoriksestahan valtaosa on pinnan alla ja vain klitoriksen "huppu" on näkyvissä). Osalle orgasmi tulee helpoiten silloin, kun saa ärsykettä sekä klitorikseen että emättimeen, mutta osa näistäkin on sellaisia, että yhdyntäasento on sellainen, että miehen peniksen varsi hankaa sisään ulos -työnnöissä klitorista, joten silloinkin siis voi olla, että ensisijainen orkun lähde on klitoris.

Minusta tuo miehesi puhe on samanlaista puppua kuin jos sinä alkaisit väittämään miehellesi, että miehelle ainoa oikea tapa saada orgasmi on saada se G-pisteen kautta peräsuolesta. Siinä sitten joutuisit selittämään, että seksiä harrastetaan tästä lähtien vain siten, että käsitellään sekä penistä että peppua samanaikaisesti tms.

Omasta mielestäni parisuhteessa pitää olla kauneutta. Osa siitä kauneudesta syntyy sanallisesta tai sanattomasta ilmehdinnästä/eleistä, joilla toinen tuntee olonsa rakastetuksi, arvostetuksi ja kunnioitetuksi. Mikään ei ole pahempaa kuin vähättely. Jos vähätellään toisen mielipiteitä, mitätöidään toisen sanomiset ja tehdään vastoin toisen tahtoa, niin se jos mikä syö parisuhdetta. Itse erosin periaatteessa ihan hyvästä parisuhteesta siksi, että en kestänyt toisen vähättelyä ja ivaa.

Kyse ei ole nyt miehen "taitojen puuttumisesta" vaan siitä, että hän kokee masturboivansa mulla, koska en saa orkkuja hänen kikkelillään kun hänen aiemmat suhteensa ovat olleet orkkuja täynnä. Hänen ensimmäinen yhdyntänsäkin oli erään neitsyt-tytön kanssa ja he saivat kumpikin orkun yhdynnässä, nainen sai niitä useampia. Hän oli muutenkin todella orkkuherkkä ja sai lähes aina muutamia kymmeniä orkkuja aktin aikana. Tuollaiset tapaukset ovat tosin harvinaisia. Hän on siis tottunut siihen, että naiset saa orkkuja. Ja jos niitä orkkuja on tottunut saamaan niin kai se tuntuu oudolta harrastaa seksiä naisen kanssa joka niitä ei saa. Hän selitti tuon sillä, että jos ei olisi tottunut orkkuja saaviin naisiin, ei tämä tilanne olisikaan näin hankala hänelle.

Jos rupeaisin kyseenalaistamaan hänen aiempien parisuhteiden orkkujen feikkaamisastetta, saisi ukko varmastikin jonkinsortin kohtauksen.

Mua huvittaa juurikin tuo, että ukko vaatii orkkuja eukoltaan sen takia kun on lukenut tutkimustuloksia jossa kirjoitetaan että suhteet joissa naiset saa orkkuja yhdynnässä, ovat parempia kuin ne, joissa naiset ei saa orkkuja. Ihan kuin joku tutkimustulos määräisi, kuka saa haluta seksiä ja kenen kanssa. Itse olen nauttinut aina seksistä ilman orkkuja. Se ei ole koskaan vaikuttanut mun seksihalukkuuteen, enkä voi ymmärtää miten se voi vaikuttaa mieheen noin paljon. Jos seurustelisin miehen kanssa, joka kertoo jo ennen suhteeseen alkamista, ettei saa koskaan orkkua naisen avustuksella, olisi se outoa varmastikin. Mutta miehen orkulla on hieman eri tarkoitus kuin naisen. Ilman kyseistä tapausta kun ei voi lisääntyä, jos ei sitten halua keinohedelmöitystä. Kyllähän se vituttaisi varmasti, jos ukko ei koskaan laukeaisi yhdynnässä, mutta jos se kertoisi sen selkeästi ettei vika ole mussa, ja että näin on ollut ennenkin niin mä alkaisin selvittämään missä ongelma on. Joo ja ukko on tutkinut naisten orkkuongelmia varmaan enemmän kuin mitä itse olen. Itse aloin vasta tämän vuoden puolella perehtymään tuohon asiaan ylipäätään ja olen kuitenkin jo 26v.

Kyllä hän kai ihan huomaivaisuuttaan tuon orkun perään huutelee, mutta mua risoo se, ettei häntä kiinnosta se, ettei se ole mulle ongelmana. Ei mulle tule samanlaista tarvetta käydä vieraissa nussimassa, mitä hänen aiemmat tyttöystävänsä ovat tehneet. Vaikka niiden orkkujen pitäisikin edesauttaa uskollisuudessa.

Minusta tuo miehen ylimielinen ja tietävä asenne luo välillenne turhaa kinaa ja pahaa mieltä. Se myös estää teitä nauttimasta seksistä ihan sellaisenaan ilman, että jo etukäteen mies päättää, ettei nyt sekstata, koska nainen ei kuitenkaan nauti. Lisäksi tuossa asenteessa on se paha puoli, että orgasmista tulee iso peikko, jolloin sinulla on entistä suurempi kynnys saavuttaa hänen kanssaan koskaan sitä orkkua, koska orgasmin saaminen liittyy isolta osalta naisella sopivan rentoustilan saamiseen. Minä jos kuka tiedän asiasta, koska vasta lähempänä neljääkymppiä opin rentoutumaan ja yksinkertaisesti vain nauttimaan. En miettinyt sitä, että saanko orkkua vai en, vaan opettelin rentoutumaan, nauttimaan miehen kosketuksesta ja opettelin olemaan oma itseni. Yllättäen sitten noin 20 vuoden seksintäyteisen elämän jälkeen rupesin saamaan orkkuja lähes joka yhdynnässä.

Mikä oikeus miehellä on sanoa, millainen orkun pitäisi olla? Jos sinä saat orkun yhdyntätilanteessa samalla klitorista hieromalla, niin miksi mies sen kieltää sinulta? Eikö sellainenkin orkku olisi parempi SINUN MIELESTÄSI kuin ei orkkua ollenkaan?

Itseasiassa ei mua kiinnosta hieroa orkkua itselleni edes yhdynnässä, koska se ei ole mulle mikään must-juttu. Mutta voin siihen suostua, jos ukko niin "vaatii". Ei tuollaista ole ollut kuin kerran, että olen hieromasauvalla itselleni yhdynnän aikana hommannut orkun, sen jälkeen en ole toista kertaa moista testannut eikä ole ukkokaan asian perään huudellut. Onhan se hieman hankalaa hieroa jollain sauvalla klittaa yhdynnän aikana, koska sormin en osaa itse itseäni hyväillä orkkuun. Vaikka olisi kuinka lähellä orkkua niin se jää saamatta sormin hiplatessa.

Tällä hetkellä mua vituttaa koko helvetin orkku niin paljon, etten halua edes masturboida. Yks helvetin hailee joku sykkivä pillu.

Vittu mikä runkkariukko mulla on. Katseltiin perjantaina töllöä ja eräässä ohjelmassa oli tumma, ihan nätti flikka höpöttelemässä. Ukko siinä sitten kysyi multa, kukahan toi nainen on ja en osannut sanoa. Eilen illalla kirjoiteltiin netin välityksellä toisillemme ja se heitti mulle jonkun naisen nimen ja jotain silikooneista. En sitten tiennyt ketä tarkoitti joten kävin googlesta etsii sen naisen kuvat ja muistin heti, että se oli sama tapaus josta tää mun ukko oli aiemmin kysynyt multa, tiedänkö kuka se on.

Ukko oli aiemmin selitellyt mulle useita kertoja, kuinka kokee liian laihat naiset vastenmieliseksi eikä tykkää siitä, että luut törröttää. Ja eilen "paljasti" että on nähnyt oikein vaivaa selvittääkseen tämän naisen nimen ja etsinyt sen eukon kuvia netistä. Tämän naisen joka oli siis erittäin anorektinen ja silikoonitissit itselleen pumpannut.

Ihan oikeasti, kuinka helvetin runkkari pitää olla, että pitää etsiä jonkun eukon kuvia netistä? Ja sit vielä sellaisen eukon joka on omien sanojensa mukaan hänen "vastenmielisyyden"-kriteerit täyttävä=anorektinen ja silikoonipallotissinen.
En helvetti ymmärrä miesten logiikkaa. Ei mulle vaan tulis koskaan mieleen lähteä selvittää jonkun tapauksen nimeä saati etsimään valokuvia netistä vain sen takia kun se on niin hyvännäköinen. Miehet on sitten ihme runkkareita.

Alkuperäinen kirjoittaja tuli.:
"Mutta hänellä on ollut aiemminkin naisia jotka on sanonut etteivät saa yhdynnässä orkkua mut hänen kanssaan ovat sitten saaneet."

Jos näitä naisia on ollut oikein monikossa, niin saattaa myös olla, että tytöt ovat hiukan narranneet tätä mahtisonnia :-D

Jossain tutkimuksessa muuten saatiin tulos, joissa miehet "tiesivät" antaneensa lähes kaikille yhdyntäkumppaneillen orgasmin, mutta naiset tiesivät saaneensa orkun hyvin harvalta. Heh, mistähän johtuu?

Kyllä sen tuntee jos nainen tulee

Olipas virkistävän rehevää tekstiä ap:ltä! Meillä ainakin vaimo on kertonut suoraan, ettei saa orgasmia yhdynnässä ja että turha edes yrittää :-). No, se orgasmi hoidellaan sitten muilla keinoin, esimerkiksi suulla.

Ap: "Hän lopetti aikoinaan suhteen naiseen, jonka kanssa piti harrastaa esileikkinä pitkään suuseksiä(tyyliin 15-30min) ja vasta sitten se nainen sai orkun yhdynnässä. Tämä oli herran mielestä niin kovin työlästä, ettei hän halunnut sellaista. Se kun vie seksistä kaiken impulsiivisuuden pois."

Hohhoi, miksi, oi miksi niin halvatun monille miehille on niin työlästä tai toissijaista esimerkiksi nuolla/hyväillä käsin naiselle orgasmi? Tuntuu että todella monet miehet ovat todella itsekkäitä seksiasioissa, vaikka tietoa naisen nautinnosta on kyllä ihan tarpeeksi. Esimerkiksi muutamassa viimeisessä suhteessani, jotka ovat kestäneet 1 - 5 vuotta, miehet ovat "alkuinnostuksen" jälkeen lopettaneet minun nautinnostani huolehtrimisen, vaikka itse olen halunnut pitää mieheni tyytyväisinä ja tarjonnut ihan omasta halustani suuseksiä ja kaikkea mitä tekee mieli. Mikä tekee näistä miehistä näin itsekkäitä? Ihan kuin sitä naista ei voisi enää sen oman orgasmin jälkeen tai sitä ennen tyydyttää! Minuakin alkoi v*tuttamaan tuo alkuperäisen tekstin luettuani, koska se osui niiiiin oikeaan! Olen kokenut tuollaisten ääliöiden seksitaitoja sen verran, että nykyisen mieheni huomaavaisuudesta aion pitää kiinni. Jos hänkin muuttuu itsekkääksi p*skiaiseksi, sitten saa jäädä. Jos joku mies voisi valoittaa sitä, että mikä siinä naisen nautinnossa teitä rasittaa ja tajuatteko olevanne itsekkäitä sikoja, jos ette anna naisellenne tarpeeksi stimulaatiota??! (Ja tähän en nyt kaipaa sitten niitä muutaman vakikommentoijan liirumlaarumeita, jossa seikkaperäisesti selostetaan kuinka he tykkäävät pimpan lussuttamisesta.)