Sama täälläAlkuperäinen kirjoittaja Väpyskä:mulla on ollut itselläni sama tyyli joskus tennarina Aikansa kutakin
Täysi peesi tähän.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:Minulle ei tulisi ikipäivänä mieleenkään rajoittaa lapsen pukeutumista värin perusteella. Mustahan on hieno väri ja neutraali. Täytyy myöntää jos lapsi haluaisi pukeutua kokonaan esim. vaaleanpunaiseen niin sitten voisi vähän äitiä kyllä tökkiä, mutta en silti puuttuisi asiaan.
minusta vaatetukseen pitää puuttua vasta siinä vaiheessa kun se on esim. tytöllä liian paljastava tai liian "merkkitietoista". En ymmärrä näitä Burberryn monen sadan euron käsilaukkuja 13-vuotiailla yms.. Hiuksia saa värjätä vasta yläasteella tai ala-asteen ylimmillä luokilla. Lävistyksen voi ottaa 16-vuotiaana (jos niitä nyt ketään enää ottaa 15 vuoden kuluttua..) Tatuioinnin saa vasta 18-vuotiaana, eli täysi-ikäisenä.
Haha ihana :heart:Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:Ne on kuitenkin vaan vaatteita. Ja jos vielä muuten ovat ihan siistit ja hyvän näköiset, niin mikäs siinä.
Mun 12 vuotias muistutti viikonloppuna jostain Jane Fondan jumppavideosta karannutta tausta jumppaajaa. Ja kun huomautin tytölle, niin loukkaantui ja tokaisi että "enks mä saa pukeutua miten mä haluun?". Katsotaan kuinka kauan jatkuu tämä paluu 80-luvulle.
niin mullakin. pukeudun edelleen paljon mustaan, myös niin et ylä- ja alaosa on mustaa. hiuksia en yläasteen jälkeen ole mustaks vetänyt.Alkuperäinen kirjoittaja Väpyskä:mulla on ollut itselläni sama tyyli joskus tennarina Aikansa kutakin
joo se yks tyttö vastaa kyllä yksin kymmentä poikaaAlkuperäinen kirjoittaja 4n tytön äiti:äiti sanoi musta aikoinaa, että ottaisi ennemin 10 poikaa kuin yhen murkkuikäsen tytön...