Ei nukuta yhtään :-Z

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Milanna85

Tunnettu jäsen
14.02.2014
8 708
193
63
kun pää täynnä suunnitelmia, odotan LV verkkokaupasta 5 laukkua mitä ostin kuun alusta, Iittalasta tuotteet että kerkeen ennen uuttaa vuottaa astioita saada pöydälle, lisää kalusteita, mun uuden auton ja muuta, päässä työajatuksia, työntekijät, ne maat missä perustanut ja perustan lisää yrityksiä, yhteistyökumppanit, tuntu pää ihan piks poks ja noin melko joka yö, tänään ollenkaan en nukkunut, onko jotain unilääkettä olemassa noin pipi pää kuin minä :LOL: mistä ei jää koukkuun? Mulla on joku Atarax mitä tarkoitettu allergiaan mutta myös väsyttävä eikä tehoa kun hetkeks vaikka kaikki 3kpl otan, puhumattakaan joku melatoniini ei toimii juuri ollenkaan, mun rytmi aivan sekaisin kun sitten vast päivällä nukun muutama tuntia. Mun rytmi sekoitettu kun jatkuvasti teen kokoukset toisen maan kanssa tuotteista ja siellä kellonajat erilaiset niin nyt vaikka ei ollut muutama päivä mitään niin morjens en vaan saa nukutettua, vielä paha tapa tupakointi ollut kuvioissa muutama vkoa niin alan senkin lopettaa, kun juuri yöllä pyörii päässä sekä iloiset asiat että kaikki nämä työt ja kuinka enää hallitsen kaiken tästä tupakointi alkanut kun myös stressin ja ajatukset purkaan noin ja vain yöllä, kuinka sen rytmin saan kuntoon? Niin ja vielä miehen yrityksessä nykyään olen iso rooli, hoidan päivittäin nekin asiat ja tekijät kuntoon, laskut, maksut, vuokrafirmat, työmaat eli to much work! :sleep:

Terveisiä Arabiemiraateista, tule tänne rentoutumaan ja shoppailemaan Dubai Mallille.

Tottapuhuen ja vakavasti ottaen kuulosta hyvinntyypillisiltä manian oireilta...

Joko muka? No,ei varmasti. Louis Vuitton näyttää kyllä hinnat verkossa, ja tuotteen saatavuutta lähialueesi LV:n liikkeestä, mutta postipaketteja aito LV ei lähetä, vaan ostaa pitää aina liikkeestä.
Sellaiset merkkipostipaketit tulevat Kiinasta.

Joko muka? No,ei varmasti. Louis Vuitton näyttää kyllä hinnat verkossa, ja tuotteen saatavuutta lähialueesi LV:n liikkeestä, mutta postipaketteja aito LV ei lähetä, vaan ostaa pitää aina liikkeestä.
Sellaiset merkkipostipaketit tulevat Kiinasta.
Sinä se jaksat olla Milannalle avoimen kateellinen, että oikein säälittää. Milanna laittoi tänne sakkojensa jälkeen tulot näkyviin ja silti yrität mustamaalata häntä.

Loppujen lopuksi nukahdin :ROFLMAO:!

Hitto täällä taas tapellaan mun tuloista! Ja taas monta mukavaa diagnoosia! Kiitos murut :love:

Voiko joku haukkujista lyödä mun naamaan eteen mun tulot verolapun mun nimellä kiitos? Vai oliko tuijoitettu mun vanha firmaa taas kun joku ei osa etsiä mitä muuta teen (y) ja joka on vielä ajat sitten seis tilassa ja joka viety ulkomaaille ja myös ulkomaille perustettu jotain mitä tavoitin ajat sitten...mut ei sen enempää!

Zazira LV jo yli 6kk omistaa international webshop sun tiedoksi :cry: ja toimituksen saat JOPA kotiin yleensä 5-8 pv mutta nyt on pyhät kokoajan tai 3-5 pv nopein reitti ja maksullinen paitsi riippuu millä summalla tilasit. Et ole mulle kertakaan vastanut mitä kiksejä saan jos ostan jotain Kiinasta feikkiä, vaihda jo sun CD levy kiitos :LOL: tai tuu mun kanssa shoppailemaan, olen ens kuun alusta 10pv jälkeen vapaa taas, tutustun sut mut maailman parhaimman myyjän kanssa! Joka muista minut joka joulu VIP lahjoilla ja kukkalähetyksillä kotiin, niin hei saadaan sinullekin jotain mukavaa mukaan! Voin jopa suositella, mistä tiedä ehkä sinustakin tulee vielä keräilijä :love:, tämä on paras sairaus ja harrastus, ei vaan ihan halpaa, niin suosittelen sitten niin kuin minä tehdä työt sen eteen 24/7, koitaa myös päästä ulkomaille kun Suomessa on fakta hankala rikastua! Pusi pusi ja hyvä päivän jatkoa meen juon kahvia ainakin ekaks :sick: pakko myöntää että uuden vuoden jälkeen puhun mun lääkärin kanssa, kun mun rytmi sekaisin tai sitten valvon pari päivä niin kai se uni tulee illaks :confused: paitsi kun aloitan kokoukset taas niin rytmi taas pilalla :LOL:

Joku kovasti halua mun sakon maksaa näköjään :LOL: laitanko tilinro ja viite? Paitsi se on jo maksettu, mutta jos vahingossa taas lipsahtaa ja ajaan ylinopeuden olisi kovin mukava jos yks sakko olisi maksettu eteenpäin ei sit tarvi murehtia voin ajaa super ylinopeutta jopa poliisien ohi ens kerralla? Elämä on...

Sinulle/ teille jotka ajattelevat,että kirjoitan kommenttejani kateudesta: olette väärässä. Olipa näiden ohoh! -tarinoiden kertoja milanna tai kuka tahansa teistä, niin minä vastaisin ihan samoin sanoin - Olen vastaillut vierailija-provoilekin ihan samaa rataa...
Jos ihmistä, joka on provo, tai jonka elämä ei ole tasapainossa, jonka jutut ovat selvästi vinoja, mutta niitä tuetaan ja niihin uskotaan ihan täyssatasella, niin on hyvä, jos joukostamme uskaltautuu nousta esiin edes pari realistia, jotka sanoo suoraan, että jutut on huttua. Toivottavasti realistit myös jaksavat perustella, miksi. Silloin tulee keskustelua, oppia, kokemusta, eikä pelkkiä heittoja, kuten "Olet vain kateellinen!"
Tämän ei pitäisi ollealastenatarha.
Itselleni on se ja sama jos teistä joku kylpee timanteissa, mutta jos timantit ovat exstasia, niin sitten sanon :"Lopeta".

Perustelut LV:n ei-postipakettishoppingista tässä: Kuten kuvasta näkyy, sinä voit tilata soittamalla heille (soita niin,saat palvelua tai soiton heiltä) jossa tsekataan onko finskeissä laukku, voit myös mennä lähimpään liikkeeseen, jossa tavara löytyy, Mutta! postipakettina suoraan LV:n omasta varastosta Suomeen, kenenkään osoitteeseen, ei lähetetä mitään, paitsi tietenkin LV Helsinki liikkeeseen ja sieltä haettavaksi. Näin vielä tänään,

Nimetön 9.png

Yhteistyössä