kun pää täynnä suunnitelmia, odotan LV verkkokaupasta 5 laukkua mitä ostin kuun alusta, Iittalasta tuotteet että kerkeen ennen uuttaa vuottaa astioita saada pöydälle, lisää kalusteita, mun uuden auton ja muuta, päässä työajatuksia, työntekijät, ne maat missä perustanut ja perustan lisää yrityksiä, yhteistyökumppanit, tuntu pää ihan piks poks ja noin melko joka yö, tänään ollenkaan en nukkunut, onko jotain unilääkettä olemassa noin pipi pää kuin minä
mistä ei jää koukkuun? Mulla on joku Atarax mitä tarkoitettu allergiaan mutta myös väsyttävä eikä tehoa kun hetkeks vaikka kaikki 3kpl otan, puhumattakaan joku melatoniini ei toimii juuri ollenkaan, mun rytmi aivan sekaisin kun sitten vast päivällä nukun muutama tuntia. Mun rytmi sekoitettu kun jatkuvasti teen kokoukset toisen maan kanssa tuotteista ja siellä kellonajat erilaiset niin nyt vaikka ei ollut muutama päivä mitään niin morjens en vaan saa nukutettua, vielä paha tapa tupakointi ollut kuvioissa muutama vkoa niin alan senkin lopettaa, kun juuri yöllä pyörii päässä sekä iloiset asiat että kaikki nämä työt ja kuinka enää hallitsen kaiken tästä tupakointi alkanut kun myös stressin ja ajatukset purkaan noin ja vain yöllä, kuinka sen rytmin saan kuntoon? Niin ja vielä miehen yrityksessä nykyään olen iso rooli, hoidan päivittäin nekin asiat ja tekijät kuntoon, laskut, maksut, vuokrafirmat, työmaat eli to much work!