Ei netissä tapaa ketään!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Deittipalstoilla siis :D Kukaan ei edes ota yhteyttä kun profiilissa ei ole kuvaa ja siinä mainitaan että on lapsia. Kun mä itse otan yhteyttä, vaihdetaan pari viestiä ja sen jälkeen niistä ei enää kuulu mitään. Pakko hyväksyä että olen tylsä ja tyhmä ihminen. Vaikeakin kaiken lisäksi kun en heti halua kuvaa laittaa.
Kai se on baarista sitten yritettävä ellei teillä ole jotain takuuvarmoja neuvoja antaa ;)

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25705876:
neuvoja en osa antaa, mutta mikä vika niissä bareissa on ?
eihän siellä kaikki edes juo viinaa. paikka muitten joukossa.

Vaivalloista :D Pitäisi saada lapset hoitoon, kaveri seuraksi. Sitten vielä se laittautuminen, kännisten kusipäitten imartelevien "lähetääks paneen?"-yrityksien torjuminen. Ja seuraavana päivänä vähintäänkin univelkaa, todennäköisesti vielä krapula. Paljon mukavampaa olisi hoitaa niitä suhteita näin yöpaidassa, hiukset sekaisin, meikittä, omassa kodissa, katsellen telkasta samalla Bodyguardia :D Miten niin mukavuudenhaluinen?! ;)

Vaivalloista :D Pitäisi saada lapset hoitoon, kaveri seuraksi. Sitten vielä se laittautuminen, kännisten kusipäitten imartelevien "lähetääks paneen?"-yrityksien torjuminen. Ja seuraavana päivänä vähintäänkin univelkaa, todennäköisesti vielä krapula. Paljon mukavampaa olisi hoitaa niitä suhteita näin yöpaidassa, hiukset sekaisin, meikittä, omassa kodissa, katsellen telkasta samalla Bodyguardia :D Miten niin mukavuudenhaluinen?! ;)
kaveria ei tarvita, mitä se laittautuminen tarkottaa jos siitä on kauhee vaiva, mulle ei ole kukaan mies sanonu mitään panemisesta ikinä baarissa :D, ei ole pakko juoda niin väsyttääkin vähemmän seuraavana päivänä.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25705949:
kaveria ei tarvita, mitä se laittautuminen tarkottaa jos siitä on kauhee vaiva, mulle ei ole kukaan mies sanonu mitään panemisesta ikinä baarissa :D, ei ole pakko juoda niin väsyttääkin vähemmän seuraavana päivänä.

:D Ja tietysti jos laittautuu vähemmän todennäköisesti välttyy niiltä yrityksiltäkin, kas kun en aikaisemmin tullut sitä ajatelleeksi ;) Siinä on vaan se vaara että ne potenttiaalisestikin kiertää sitten kaukaa :D Kuka hullu nyt yksin uskaltaa baariin lähteä?! Kenen kanssa sitten tanssit?! Tai otat vessaan mukaan?! ;) Sä meinaat että jos mä istun baarissa yksin, ilman meikkiä, arkisissa vaatteissa selvinpäin, niin joku fiksu mies mut löytää sieltä? Koska jos näin on, niin mä oon tähän mennessä toiminut ihan totaalisen väärin :D

En voi sille mitään, mutta musta tuntuu, että ainakaan suomi24:n treffipalstoilla ei ihan normaalit miehet ole liikenteessä. Niistäkin, jotka aluksi vaikuttavat suht normaaleilta, paljastuu pian joitain friikkejä piirteitä. Miehiä kyllä löytyy laidasta laitaan: on niitä joilla kusi on noussut päähän ja niitä jotka eivät ole eläissään nähneetkään naista.

Okei, en ole tavannut ensimmäistäkään, mutta tällaisen perstuntuman olen saanut.

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;25706211:
En voi sille mitään, mutta musta tuntuu, että ainakaan suomi24:n treffipalstoilla ei ihan normaalit miehet ole liikenteessä. Niistäkin, jotka aluksi vaikuttavat suht normaaleilta, paljastuu pian joitain friikkejä piirteitä. Miehiä kyllä löytyy laidasta laitaan: on niitä joilla kusi on noussut päähän ja niitä jotka eivät ole eläissään nähneetkään naista.

Okei, en ole tavannut ensimmäistäkään, mutta tällaisen perstuntuman olen saanut.

Käytä seuraavalla kerralla liukkaria.

Mä käyn baareissa yksin,saa paremmin seuraa.Exän löysin baarista.Nyt kun käynyt niin seuraa olen saanut mutta suhdetta en, mutta monta uutta miespuolista tuttua kyllä joista yhteen ihastunut mutta ei siitä mitään tule,syitä en tässä erittele.

Mun kolme kaveria on löytänyt miehensä netistä. Kaksi heistä on jo naimisissakin. Yksi pelasi jotain peliä, ja siellä tutustui mieheensä. Yksi oli ihan jonkun treffisivuston kautta, yhtä en muista. Mutta ilmeisesti siellä netissä kuitenkin joskus tapaa jonkun.

Yhteistyössä