ei nämä nykypäivän kodinkoneet kestä s*****a

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja prkl
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja prkl:
upo 2vuotta kesti ja kahdesti jo huolettukin...nyt levis sit rumpu suositelkaa hyvää ja kestävää pesukonetta

Meillä oli upo kolmeen kertaan korjattu jo takuu aikana ja lopulta laukes 5v käytön jälkeen! Paska merkki sanon minä!

no meillä on taloyhtiön puolesta upo jääkaappi jossa ei enää pelaa automaattisulatus noin pari vuotta vanha.
bochilta taas on astian sekä pyykinpesukone ja hyvin on toimineet viimeset reilu viisi vuotta. tarvii varmaan koputtaa puuta etttei heti leviä kun menin kehumaan.

Meillä on boschin apk, ja siinä ei ole ollu mitään vikaa, ja käyttövuosiakin on kiitettävästi. Whirpoolin pyykkikonetta ei meille enä tuon jälkeen tule, heti takuun umpeuduttua alko poistopumppu murista :headwall: Eikä siis kovin montaa vuotta vanha kone!

Meillä hajos just 8-9 vuotta palvellut Upon pesukone, ehkä se oli tehty silloin, kun vielä tehtiin edes suht kestävää tavaraa. Tilalle ostettiin Electrolux, myyjä lupaili kymmenen vuoden käyttöikää, joten mielenkiinnolla odotellaan kuinkahan mahtaa käydä.

täällä jo yks päivä valitin kun upon pesukone 3v vanha alkoi käryään. Vielä pesi, mutta varmasti hajoo juuri. Veljeltä hajosi myös 3v vanha upon pesukone kun alkoi käryään.

Mä tilasin hobby hallista 10 vuotta sitten Ignis-merkkisen pesukoneen, eikä ole kertaakaan huollettu tai ollut muutenkaan mitään vikaa. Sille ei edes luvattu mitään käyttöikää ja takuukin taisi olla vain vuosi. Joten tyytyväinen olen.

Yhteistyössä