Ei näin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viblsp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Viblsp

Vieras
Ei pitäisi kuunnella näitä Leevi and the Leavingsin biisejä.

Miksen enää voi olla samanlainen tunteeton ihminen, kuin mitä olin ennen avioliittoa ja lapsia. En tuntenut periaatteessa mitään, elämä oli helpompaa.

Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
:hug: musta tuntuu taas että vähitellen musta tulossa tunteeton. ei lapsien kaa. mutta muuten...elämä opettaa. :|

Mie olin ennen tunteeton. Sinkkuna nain paljon, mua sai ruoskia, mun päälle sai kusta, mulle sai tehdä mitä vain. Halusin silloin seksuaalista nautintoa ja sitä noista jutuista sainkin. Nyt mietin, että halusinko kipua ja alistamista jostain muusta syystä.

ootko käyny joskus juttelemassa jonkun kaa..? enkä tarkoita että olisit terapian tarpeessa (sitä en tiiä niin en ota kantaa), mietin vaan että jos saisit miettiä enemmän noita vanhojakin asioita... :|

Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
ootko käyny joskus juttelemassa jonkun kaa..? enkä tarkoita että olisit terapian tarpeessa (sitä en tiiä niin en ota kantaa), mietin vaan että jos saisit miettiä enemmän noita vanhojakin asioita... :|

Olen kyllä. Mutten kenellekään niistä ole halunnut kaikkea kertoa. On siis mennyt sinänsä pieleen, koska en luota tarpeeksi kertoakseni kaikkea. Yhden kanssa pääsin aika pitkälle, mutta sitten muutin pois paikkakunnalta ja nyt olen liian vanha käymään sillä. Ko. psykologi on nuorisopsykologi tms.

Yhteistyössä