Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja Kiinnostaisi tietää:
Mikä tällaisessa liitossa on sitten syy pysyä yhdessä?
RAkkaus?
Tai siis minkä takia oikeen menette naimisiin tai olette yhdessä?
Tuli vaan näin mieleen. Kun itse olen menossa naimisiin, enkä tosiaankaan kotitöiden jaon takia =) Vaan rakkauden. Muut tulee bonuksena.
Tuskin tuntisin itseäni kovin rakastettavaksi jos röhnöttäisin kaiket illat sohvalla kaljaa juoden. Vaimolle antaisin omaa aikaa päästämällä tämän kusettamaan koiraa ja vauva kyllä odottaisi paskat housussa että äiti palaa lenkiltä.
Tämä on tietysti ääriesimerkki mutta myös tiedän yhden tällaisen ääri-idiootin.
Mikä teitä lapsiperheellisiä oikein vaivaa? Ettekö te tee mitään yhdessä? Ja vielä pariskuntana? =)
Sori nyt vaan, mutta eihän se sitä tarkota, että kun kotityöt on jo hoidettu, niin istutaan sohvalla kittaamassa kaljaa (kuten tässä tuntemassasi ääriesimerkissä).
Mun mielestä perheen yhdessäolo vois olla ihan jotain muuta. Kotityöt on tehty, niin voidaan yhdessä lähtee koko perheen voimin johonkin tai vaikka viettää piknikkiä ulkona (jos sää sallii), mennä kyläilemään tai tehdä yhdessä jotain kotna (pelata lautapelejä jne). Näin meillä ainakin tehdään nyt, kun ei ole vielä lapsia. Eli se yhteinen aika on yhteistä aikaa..ei niin, että toinen on tossa ja toinen tuolla.
Ihan parisuhteenkin kannalta kannattaa muistaa, että käytetään sitä aikaa yhdessäoloonkin.
tietysti pitää välillä käydä kuntoilemassa tai kahvilla kaverin kans, mutta kannattaa nyt miettiä näitä asioita yhdessäolon kannalta.