Metsään meni. Mun siskollani on adhd, ja mun äitini ei ole koskaan polttanut.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tää aiheuttaa varmaan v*tutusta, mutta sanompa kuitenkin: kaikkien tietämieni adhd-lasten äidit on tupakoitsijoita.
Metsään meni. Mun siskollani on adhd, ja mun äitini ei ole koskaan polttanut.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tää aiheuttaa varmaan v*tutusta, mutta sanompa kuitenkin: kaikkien tietämieni adhd-lasten äidit on tupakoitsijoita.
Johtunee varmasti myös siitä, että vaikka olisikin lakonnut raskausaikana, niin se parvekkeelle kolmeksi minuutiksi pakeneminen antaa tauon siihen miten vaativaa erilaisen lapsen kanssa oleminen voi olla. Adhd/asprger tms. lapsen kanssa kun on koko päivän tai edes tunnin niin se hetki vapaata, ikkunan takaa vahdittua aikaa on helvetin tärkeä. Voishan sitä olla polttamataa ja voishan sitä olla niin rauhallinen itse, ettei koskaan nouse savu korvista ilman tupakkaakaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tää aiheuttaa varmaan v*tutusta, mutta sanompa kuitenkin: kaikkien tietämieni adhd-lasten äidit on tupakoitsijoita.
Siis onko erityislasten äidit ryhtyneet polttamaan muka lapsen ongelmien myötä?? Kyllä ne tietämäni äidit on vetäny sitä röökiä jo kauan ennen lapsen saantia.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Johtunee varmasti myös siitä, että vaikka olisikin lakonnut raskausaikana, niin se parvekkeelle kolmeksi minuutiksi pakeneminen antaa tauon siihen miten vaativaa erilaisen lapsen kanssa oleminen voi olla. Adhd/asprger tms. lapsen kanssa kun on koko päivän tai edes tunnin niin se hetki vapaata, ikkunan takaa vahdittua aikaa on helvetin tärkeä. Voishan sitä olla polttamataa ja voishan sitä olla niin rauhallinen itse, ettei koskaan nouse savu korvista ilman tupakkaakaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tää aiheuttaa varmaan v*tutusta, mutta sanompa kuitenkin: kaikkien tietämieni adhd-lasten äidit on tupakoitsijoita.
Sikiö kärsii noin puolentunnin ajan hapenpuutteesta jokaisen poltetun tupakan jälkeen, poltti äiti sitten sisällä tai ulkona. Eli paikalla ei ole merkitystä. Saman nikotiini-, häkä- ja raskasmetallimyrkkysatsin hän saa siitä huolimatta.Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Mä nyt lopetin eikoista odottaessani parin viikon sisällä ja muita odottaessani poltin yhden tai kaksi, enkä usko, että se kovin helposti (etenkään jos tupakoi aina ulkona ja huolehtii muuten hapensaannista) vaikuttaa yhtään mitään.
Näinhän se on.Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:Sikiö kärsii noin puolentunnin ajan hapenpuutteesta jokaisen poltetun tupakan jälkeen, poltti äiti sitten sisällä tai ulkona. Eli paikalla ei ole merkitystä. Saman nikotiini-, häkä- ja raskasmetallimyrkkusatsin hän saa siitä huolimatta.Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Mä nyt lopetin eikoista odottaessani parin viikon sisällä ja muita odottaessani poltin yhden tai kaksi, enkä usko, että se kovin helposti (etenkään jos tupakoi aina ulkona ja huolehtii muuten hapensaannista) vaikuttaa yhtään mitään.
En moralisoi, niin kuin ap aloituksessaan toivoi, mutta halusin vaan oikaista mahdollisen väärinkäsityksen.
näinhän se on että niitä hengitystie ongelmia on ihan savuttomienkin äitien lapsilla..Alkuperäinen kirjoittaja Pörri:Minä poltin molempien lasteni ja niin myös nyt, ko odotan kolmatta n. 10 savuketta pvässä. Ensimmäinen lapseni on ollut suht terve, mutta pojallani on ollut ties kuinka monta ahtauttavaa keuhkoputkentulehdusta ja keuhkokuumetta. Lääkärit sanoivat, että tupakointini voi olla syy noihin, MUTTA myös tupakoimattomien äitien vauvoille voi käydä noin. Pojallani lisäksi infektioastma ja todettu ahtaat keuhkoputket. Ei ole ollut elämässään yhtäjaksoisesti terveenä yli 3 kk.
Mutta mutta, omat lapseni ja syyttäkööt vanhempana sitten äitiään tupakoinnista. Jokainen taplaa tyylillään. Hittooko sitä toisten asioihin puuttumaan, pitäkää moralisoijat mölyt mahassanne. Ette tekään kaikkea oikein tee!!!!!!!!!PRKL!!!
Lue: LAKONNUT raskausaikana!!! Tarkoitin, että sortuu helpommin kuin jos ei olisi huolen häivää.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis onko erityislasten äidit ryhtyneet polttamaan muka lapsen ongelmien myötä?? Kyllä ne tietämäni äidit on vetäny sitä röökiä jo kauan ennen lapsen saantia.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Johtunee varmasti myös siitä, että vaikka olisikin lakonnut raskausaikana, niin se parvekkeelle kolmeksi minuutiksi pakeneminen antaa tauon siihen miten vaativaa erilaisen lapsen kanssa oleminen voi olla. Adhd/asprger tms. lapsen kanssa kun on koko päivän tai edes tunnin niin se hetki vapaata, ikkunan takaa vahdittua aikaa on helvetin tärkeä. Voishan sitä olla polttamataa ja voishan sitä olla niin rauhallinen itse, ettei koskaan nouse savu korvista ilman tupakkaakaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tää aiheuttaa varmaan v*tutusta, mutta sanompa kuitenkin: kaikkien tietämieni adhd-lasten äidit on tupakoitsijoita.
Niin ja minä tarkoitin sitä, että ei ne äidit savuttomia olleet ennen raskauttakaan eli tupakka on maistunut ennekin. Eli jostain syystä tietämäni adhd-lasten äidit ovat kaikki nuorena tupakoinnin alottaneita. Syytä en tiedä. (Mut adhd-geenit on saattanu vaikuttaa kaveripiireihin tms. kymmenen/kakskymmentä vuotta sitten kun diagnooseja ei vielä tehty.)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Lue: LAKONNUT raskausaikana!!! Tarkoitin, että sortuu helpommin kuin jos ei olisi huolen häivää.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis onko erityislasten äidit ryhtyneet polttamaan muka lapsen ongelmien myötä?? Kyllä ne tietämäni äidit on vetäny sitä röökiä jo kauan ennen lapsen saantia.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Johtunee varmasti myös siitä, että vaikka olisikin lakonnut raskausaikana, niin se parvekkeelle kolmeksi minuutiksi pakeneminen antaa tauon siihen miten vaativaa erilaisen lapsen kanssa oleminen voi olla. Adhd/asprger tms. lapsen kanssa kun on koko päivän tai edes tunnin niin se hetki vapaata, ikkunan takaa vahdittua aikaa on helvetin tärkeä. Voishan sitä olla polttamataa ja voishan sitä olla niin rauhallinen itse, ettei koskaan nouse savu korvista ilman tupakkaakaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tää aiheuttaa varmaan v*tutusta, mutta sanompa kuitenkin: kaikkien tietämieni adhd-lasten äidit on tupakoitsijoita.
Tarkoittaako tää, että omille lapsilleen saa tehdä mitä vain? Päätin nyt tietoisesti vahingoittaa lastani, koska voihan hän aina syyttää minua isona...jestas mikä logiikka...Alkuperäinen kirjoittaja Pörri:Minä poltin molempien lasteni ja niin myös nyt, ko odotan kolmatta n. 10 savuketta pvässä. Ensimmäinen lapseni on ollut suht terve, mutta pojallani on ollut ties kuinka monta ahtauttavaa keuhkoputkentulehdusta ja keuhkokuumetta. Lääkärit sanoivat, että tupakointini voi olla syy noihin, MUTTA myös tupakoimattomien äitien vauvoille voi käydä noin. Pojallani lisäksi infektioastma ja todettu ahtaat keuhkoputket. Ei ole ollut elämässään yhtäjaksoisesti terveenä yli 3 kk.
Mutta mutta, omat lapseni ja syyttäkööt vanhempana sitten äitiään tupakoinnista. Jokainen taplaa tyylillään. Hittooko sitä toisten asioihin puuttumaan, pitäkää moralisoijat mölyt mahassanne. Ette tekään kaikkea oikein tee!!!!!!!!!PRKL!!!
Lapsettomuuteen vaikuttaa tänäpäivänä niin moni asia, että siitä tulee arkipäivää vielä monelle lasta haaveilevalle. Oletkos tutustunut aiheeseen lapsettomuus, vai ihanko olet kuullut tämän lentävän lauseen? Kun kerran olet noin näppärä, niin etsitkö kaikki muutkin syyt, mitkä aiheuttavat lapsettomuutta?Alkuperäinen kirjoittaja fds:te tupakoitsijat voitte sitten syyttää itseänne jos lapsenne kärsivät aikuisena esim. lapsettomuudesta...
tupakoinnin haitat eivät siis näy heti, ymmärrättekö?
varmasti vaikuttaa moni muukin asia, mut en ymmärrä miksi sitä voi käyttää tekosyynä tupakointiin että "aiheuttaahan ne muutkin asiat sitä ja tätä". miksi lisätä riskiä tietoisesti?Alkuperäinen kirjoittaja Kivarri:Lapsettomuuteen vaikuttaa tänäpäivänä niin moni asia, että siitä tulee arkipäivää vielä monelle lasta haaveilevalle. Oletkos tutustunut aiheeseen lapsettomuus, vai ihanko olet kuullut tämän lentävän lauseen? Kun kerran olet noin näppärä, niin etsitkö kaikki muutkin syyt, mitkä aiheuttavat lapsettomuutta?Alkuperäinen kirjoittaja fds:te tupakoitsijat voitte sitten syyttää itseänne jos lapsenne kärsivät aikuisena esim. lapsettomuudesta...
tupakoinnin haitat eivät siis näy heti, ymmärrättekö?
Tupakoimiseen voi vaikuttaa, mutta muuhunpa paljon ei sitten voikkaan!
Vuoden vitsi!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja te jotka käytätte hormonaalista ehkäisyä voitte sitten syyttää itseänne kaikkien lapsettomien puolesta (eläinten ja ihmisten), sillä vedenpuhdistamot eivät neutralisoi virtsassa kulkeutuvia lapsettomuutta aiheuttavia hormoneja. Mm Amerikassa on joki jonka alligaattori-isät eivät hedelmöitä enää lainkaan. Myös Euroopassa, Suomessa mukaan lukien, siittiöiden määrä spermassa on laskenut. Asiastahan ei tietenkään saa huudella, koska samanlaiset isot rahat siellä pyörii kuin tupakkabisneksessä. Paitsi että terveyden huollon lisäksi myös valtiot tukevat lääketeollisuuden valtaa (taloudellinen valtasynergia).
Tjaa.. Ainakin pillereitten käytön yleistyttyä on lapsettomuuskin yleistyny - tätähän on vatkattu vuosia, mutta todisteita ei ole saatu..Alkuperäinen kirjoittaja voi elämä:Vuoden vitsi!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja te jotka käytätte hormonaalista ehkäisyä voitte sitten syyttää itseänne kaikkien lapsettomien puolesta (eläinten ja ihmisten), sillä vedenpuhdistamot eivät neutralisoi virtsassa kulkeutuvia lapsettomuutta aiheuttavia hormoneja. Mm Amerikassa on joki jonka alligaattori-isät eivät hedelmöitä enää lainkaan. Myös Euroopassa, Suomessa mukaan lukien, siittiöiden määrä spermassa on laskenut. Asiastahan ei tietenkään saa huudella, koska samanlaiset isot rahat siellä pyörii kuin tupakkabisneksessä. Paitsi että terveyden huollon lisäksi myös valtiot tukevat lääketeollisuuden valtaa (taloudellinen valtasynergia).