Ei menny niin ku Strömsössä... (vuosipäivän vietosta miehen kanssa ja mun huonosta itsetunnosta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "daria"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

"daria"

Vieras
...alkuun oli ihanaa. Miehellä oli mulle yllätys. Ja mulla sille lahja. Ja kaikki meni hienosti iltaan saakka, kunnes mies halusi seksiä. Mä olin väsynyt, mutta halusin itekin, joten annettiin mennä. No, kävipä taas niin, että mä en ehtinyt edes mukaan, kun mies oli jo tullut ja mua alko taas vituttamaan. Sille en voi mitään, alkaa aina, jos en ehdi mukaan.

No sitten sain tuosta sellasen kohtauksen, että kaipa miestäkin vituttaa kun oon niin hidas ja onneton tuolla sängyssä, kun en mitään saa aikaseksi. Sitten sanoin, että kaipa sillä on ollu ennen nopeampia ja kai se niitä välillä kaipaa kun mä oon tällänen. Se suuttu sitten siitä, että ei tarviis tollasia enää vetää mukaan. Nukuttiin sitten eri huoneissa.

Sitten tänä aamuna mua vitutti se, että oltiin nukuttu eri huoneissa ja koin itteni maailman paskimmaksi vaimoksi, kun en osannu käyttäytyä edes vuosipäivänä. Nyt tuo fiilis ei vaan mee ohi. Oon huonolla tuulella, en jaksa mitään ja mietin vain, että minkä takia se sitten meni pieleen, kun alkoi niin lupaavasti.

Ei kellään oo tällästä käyny? Miksi mulla täytyy olla huono itsetunto, jonka avustuksella sitten sotken kaiken? Ärsyttää.

[QUOTE="daria";26803265]En ole mikään nuori (26). Ja ehkä lapsen tasolle, mutta siis mitä tuolla tarkoitat?[/QUOTE]

Tarkoitan sitä, ettei kukaan aikuinen ihminen voi kilahtaa tuollaisesta ja vielä vuosipäivänä. Olitko kännissä, sitten ehkä ymmärrän paremmin..

En ollut kännissä. Olin väsynyt. Ja mulla on huono itsetunto, niin käännän kaikki asiat päässäni jotenkin päälaelleen. Se on paranemaan päin, mutta välillä menee ihan yli vieläkin :(

Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;26803322:
lapsellista kilahtaa tuollaisesta. olisit vaan antanut miehen hoidella asian jälkeen päin. ei kai mies sille että saa ennen kuin sinä mitään voi. pian lakkaa koko seksihalut, kun toinen moisesta suuttuu

Samaa mieltä!! SITTEN olisi EHKÄ syytä kilahtaa jos mies joka kerta saatuaan kääntää kylkeä ja jättää sinut ilman.

No mä kyllä ymmärrän sua. Joskus aikaisemmin en ole aina saanut hillittyä pettymystäni ja olen kilahtanut. Kyllä väkisinkin alkaa vituttaa, jos saa orkun ehkä kerran kahdestakymmenestä yrityksestä. Mies kun ei välitä mistään esileikeistä, vaan alkaa heti hiivuttautua sisälle, lykkii minuutin ja siinä se.

Nykyään useinmiten teeskentelen orkun, jottei tarvitse siirtää pettymyksen tunnetta mieheenkin.

Mä olen siis todella hidas syttymään ja asiaa ei auta yhtään, kun mies ei huolehdi hygieniastaan niin hyvin toivoisin.

Yksi varmimmista seksintappajista liitossa on tuollainen käytös. Menettää nyt hermot siitä, että mies tulee liian nopeasti. Ihan sama kun nauraisit päin naamaa. Eikä mikään itsesäälissä kieriskely muuta asiaa.

Täytyy sanoa että miehenäsi juoksisin niin pitkälle sinusta kun pääsisin.

No mä kyllä ymmärrän sua. Joskus aikaisemmin en ole aina saanut hillittyä pettymystäni ja olen kilahtanut. Kyllä väkisinkin alkaa vituttaa, jos saa orkun ehkä kerran kahdestakymmenestä yrityksestä. Mies kun ei välitä mistään esileikeistä, vaan alkaa heti hiivuttautua sisälle, lykkii minuutin ja siinä se.

Nykyään useinmiten teeskentelen orkun, jottei tarvitse siirtää pettymyksen tunnetta mieheenkin.

Mä olen siis todella hidas syttymään ja asiaa ei auta yhtään, kun mies ei huolehdi hygieniastaan niin hyvin toivoisin.

:laugh:

On sulla ihana elämä!

Onnistunut parisuhde vaatii ensin onnistuneen suhteen itseensä. Ehkä sun pitäisikin keskittyä siihen sun itsetunnon kohotukseen?

Itse olin vielä 26 vuotiaana ihan lapsi ja kärsin huonosta itsetunnosta. Nyt kahdeksan vuotta myöhemmin voin rehellisesti sanoa että olen tyytväinen itseeni. Aika auttaa.

[QUOTE="daria";26803234]
No sitten sain tuosta sellasen kohtauksen, että kaipa miestäkin vituttaa kun oon niin hidas ja onneton tuolla sängyssä, kun en mitään saa aikaseksi. Sitten sanoin, että kaipa sillä on ollu ennen nopeampia ja kai se niitä välillä kaipaa kun mä oon tällänen. Se suuttu sitten siitä, että ei tarviis tollasia enää vetää mukaan. Nukuttiin sitten eri huoneissa.[/QUOTE]

Kypsempi tapa riidellä olisi riidellä asiasta eikä vetää siihen mukaan mitään vanhoja juttuja, kuten eksiä tai aiempia ja jo sovittuja riitoja. Vanhojen märehtiminen ja marttyyriksi heittäytyminen ei ole reilua, sillä toinen ei mahda asioille tuolloin mitään.

Ymmärrän kyllä, että ilman jääminen pännii, tiedän ihan omasta kokemuksesta. Mutta millainen mies on leppymään? Jotain voisi pelastaa sillä, että sovinto tehtäisiin jo ennen, kuin riitaa on märehditty yli yön.

Itsetuntokysymykseksi tuo on vähän outo: miten voi kokea huonommuutta, jos on kumppania hitaampi saamaan orgasmin? Vai onko tuo vain tapa esittää asia ja epävarmuus liittyykin siihen, että koet, ettet uskalla vaatia kumppaniltasi kaipaamasi sorttista kosketusta, et kehtaa ja sitten "suutut" peittääksesi hämmennyksesi, kun jäit vaille, muttet saa sanottua toiselle ääneen, mitä haluat? Olisiko sinulla jotain fantasioita tms, joita et ole kehdannut kertoa miehelle ja turhaudut, kun tämä ei lue ajatuksia?

Vai koetko yleistä huonommuutta eksiä kohtaan? Muista, että he ovat eksiä, sinä olet parempi, olet nyksä. :)

Miehesi on vissiin Al Bundy?

Eikö noista asioista voi keskustella puolison kanssa?

Eikös ap sanonut keskustelleensa? Se ei ole meinaan pointti, vaan se, että ap:n huono itsetunto aiheuttaa tuollaisia konflikteja joita sitten märehtii päivät pitkät.

Lopetas ap se märehtäminen, tapahtunut mikä tapahtunut ja asiat ei enää märehtimällä parane. Itsetuntoa ei saa toppiin millään poppaskonsteilla, mutta harjoittele! Esim. sängyssä voit alkaa vähän "vaativammaksi" ja kerrot miehelle että haluat sen hoitelevan sua enempi etukäteen tms.

Voi jessus. Taas yksi jolle soisi peilin ja kattoisi sinne. Eikä märehtien itsesäälissä vaan miettien miltä hänestä tuntuisi jos mies alkaisi seksin jälkeen ritistä siitä että arvon rouva ei saa tarpeeks nopeasti??

Kun sänkyssä on pelkkä minä niin miten hitossa ap luulet saavasi orgasmin? Mietit vaaaaaaan itseäsi. Minun pitää saada, mies on paska ja nopea. Minäminäminä. Kun keskityt siihen että toinen saa nauttia, väliäkö sillä saatko sinä -rentoudut ja tadaaaaaa SAAT orkut.

Tiedätkö, sä lyttään miehesi itsetuntoa. Älä ihmettele jos kohta ei koske sinuun enää luonnollisesti.

No olen sitä mieltä et seksiä voi harjoitella. Tulemusia ja menemisiä :) mikäs sen parempaa kun oman vaimon kanssa. Myös naiset tarvitsee tyydystä ja tokihan se alkaa vituttamaan jos mies kerta toisensa jälkeen vaan tyhjentää kassinsa ja alkaa kuorsaamaan. Se on itsekästä. Ei se jos nainen sanoo et hei tarvitsen enemmän.

Ja mitä enemmän seksiä on, sen parempi kestävyys miehellä :)

Yhteistyössä