Mun ja miehen huumorintaju ei kohtaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaannuin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaannuin

Vieras
Eilen soitteli töistä ja sanoi olevansa viikonlopunkin töissä, koska ei jaksa katella mua ja nauraa hörötti perään. Sanoin että ei siinä sitten mitään ja löin puhelimen kiinni.
Mies voisi joskus vähän ajatella mitä suustaan laukoo vaikka miten heittäisi huulena!!
Kuus kertaa on tähän mennessä soittanut, mutta mä en sille vastaa! Viestin laitoin että LAPSILLA kaikki hyvin. Eipä pääse sit sanoon etten anna lapsista kuulla.

Taatusti kun äijä perjantaina kotiutuu, otan kassini ja sanon ovella heippa. Menen sit vaikka äidille yöks, mutta sylkykuppina en ole!

Äitienpäivänä mies just arvosteli ryhtiäni ja käski katsoo kuvaa peilistä. Aina kai oon naama norsunveellä.

mun miehelläkin oli vähän samantapainen huumorintaju.kaikki syyttelyt jne. oli muka zoukkia.mun ulkonäölle sai nauraa sun muuta,mut kun läksytin sen oikein kunnolla niin silläpä on huumorintaju parantunu ja mä jopa nauran sen jutuille

Alkuperäinen kirjoittaja riisinraasinrusina:
mun miehelläkin oli vähän samantapainen huumorintaju.kaikki syyttelyt jne. oli muka zoukkia.mun ulkonäölle sai nauraa sun muuta,mut kun läksytin sen oikein kunnolla niin silläpä on huumorintaju parantunu ja mä jopa nauran sen jutuille

kertoisitko mullekkin miten läksytit että tuotti tulosta?

Mulla nyt vaan päällimäisenä mielessämiten saisin sitä loukattua yhtä pahasti.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja riisinraasinrusina:

kertoisitko mullekkin miten läksytit että tuotti tulosta?

Mulla nyt vaan päällimäisenä mielessämiten saisin sitä loukattua yhtä pahasti.
no suutuin ihan kunnolla.muutaman kerran se vaati,mut nykyään osaa jo käyttäytyä ja tosiaan tota kans käytin et sanoin sillekkin yhtä pahasti hyvän tilaisuuden tullessa.kerroin myös sille et toi ei ole hauskaa muitten mielestä kun sen itsensä. sen faijalla on myös samanlainen huumorintaju eli mistä lienee oppivat ton hauskan pidon

:whistle:

itseasiassa munkin miehellä on samantyylinen huumorintaju, eikä se todellakaan aina ajattele mitä sammakoita suustaan päästää.. ja kyllä oon monta kertaa vetäny herneet nenään sen puheista, mutta ajan myötä oppinu laukomaan samalla mitalla takaisin

Yhteistyössä