ei mene enää kuin muutama kuukausi ja aletaan yrittämään!

katteltiin jo vauvatavaroitakin. sitten jos sellainen käärö meille suodaan, ostamme hänelle rakkaalle tällaiset vaunut mutta eri värisenä. :heart:

http://www.lastentarvike.fi/images/Paatuotekuvat/Large/Emm_Edge_Strike_is.gif

:heart: :heart: :heart:
 
No onpa negatiivista porukkaa liikkeellä??

Onnea yritykselle! Itsekin kyllä olen tuon vähemmän suunnittelun kannalla, koska harvoin se vauva sitä kalenteria tottelee ;) Mutta jokainen tietysti tekee kuin parhaaksi omalle perheelleen katsoo.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.03.2007 klo 14:06 N11NU kirjoitti:
No onpa negatiivista porukkaa liikkeellä??

Onnea yritykselle! Itsekin kyllä olen tuon vähemmän suunnittelun kannalla, koska harvoin se vauva sitä kalenteria tottelee ;) Mutta jokainen tietysti tekee kuin parhaaksi omalle perheelleen katsoo.
tosi on tuon kalenteriasian kanssa. mutta jätetään kuitenkin ehkäisy pois vasta sitten kun olen valmistunut ja vauva saa tulla kun on tullakseen. ja toivottavasti oman ihanan nyytin saamme :heart: :heart:

en olekaan suunnitellut mitään tiettyä aikaa jolloin vauva tulisi, en todellakaan. mutta käsittääkseni aika moni muukin käyttää ehkäisyä ja jättää sen sitten pois kun vauvaa toivoo ja tilanne on otollinen..? ainakin näin olen ymmärtänyt =)
 
KukaLie
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.03.2007 klo 14:16 NeitiNasu kirjoitti:
Saanko mä kysyä että mikä toi viheltelypino tuolla välissä oli? *sarjassa tyhmät* :eek:
helmiäinen varmaan niittää sitä mitä on itse kylvänyt. Niin kuin tietty me kaikki muutkin =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.03.2007 klo 14:18 KukaLie kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.03.2007 klo 14:16 NeitiNasu kirjoitti:
Saanko mä kysyä että mikä toi viheltelypino tuolla välissä oli? *sarjassa tyhmät* :eek:
helmiäinen varmaan niittää sitä mitä on itse kylvänyt. Niin kuin tietty me kaikki muutkin =)
Voihan vide sanon mä... pidetäänkö nää kylvämiset ja niittämiset nyt vaan siellä maaseudulla, ja keskustellaan niinkuin aiheesta ja suoraan jos on jotain keskusteltavaa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.03.2007 klo 14:20 vieras myös kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.03.2007 klo 13:57 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.03.2007 klo 17:47 vieras kirjoitti:
Toivottavasti siinä ajassa kerkeät kasvaa henkisesti! :/
No siihen ei tässä tapauksessa yksi ihmisikä ees riittäisi...
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
Näinpä juuri!!!
Juu ei todellakaan, sääli sinänsä, olishan teistäkin ihan ihmisiä voinut tulla.
 
enpäs viitsi kirjaut
Aika mielenkiintoinen kuva helmiäisellä profiilissa... En oikein tiedä mitä mieltä olis, kun en ole kissaihminenkään eikä kissakaan ole kovin kaunista rotua, mutta mielenkiintoinen kuva kuitenkin.
 
minä edelleenkin kirjoitan ainoastaan mustana. ja sanon asiat asioina, siitä jos otatte nokkiinne niin se on voi voi :whistle: '

enkä myöskään ole Helmiäinen tai heImiäinen jne mitä kaikkia niitä vinoilijakopioita niitä olikaan. :D
 
KukaLie
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.03.2007 klo 14:22 NeitiNasu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.03.2007 klo 14:18 KukaLie kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.03.2007 klo 14:16 NeitiNasu kirjoitti:
Saanko mä kysyä että mikä toi viheltelypino tuolla välissä oli? *sarjassa tyhmät* :eek:
helmiäinen varmaan niittää sitä mitä on itse kylvänyt. Niin kuin tietty me kaikki muutkin =)
Voihan vide sanon mä... pidetäänkö nää kylvämiset ja niittämiset nyt vaan siellä maaseudulla, ja keskustellaan niinkuin aiheesta ja suoraan jos on jotain keskusteltavaa.
I beg your pardon NeitiNasu :/ Jos tuolla asenteella luulet saavasi hyvääkin keskutelua aikaan, niin pelkäänpä että pieleen luulot meni :/ Käväise päiväunilla ja tule pirteänä takaisin niin jatketaan - ihan hyvässä hengessä =) =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.03.2007 klo 14:27 harmaana kirjoitti:
Onko tää neitinasu (vai mikä lie olikaan) hölmiäisen sivupersoona vai pers.eennuolija??? \|O :kieh: :LOL:
Joo me ollaan yksi ja sama henkilö. Mä täällä olen jo mahapystyssä, mutta mielessäni kehittelen ihania tarinoita tuosta odotusajan odottamisen ihanuudesta, ja haaveilen alanvaihdosta. :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.03.2007 klo 14:30 NeitiNasu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.03.2007 klo 14:27 harmaana kirjoitti:
Onko tää neitinasu (vai mikä lie olikaan) hölmiäisen sivupersoona vai pers.eennuolija??? \|O :kieh: :LOL:
Joo me ollaan yksi ja sama henkilö. Mä täällä olen jo mahapystyssä, mutta mielessäni kehittelen ihania tarinoita tuosta odotusajan odottamisen ihanuudesta, ja haaveilen alanvaihdosta. :whistle:

:D :D :D
 
KukaLie
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.03.2007 klo 14:31 myöskin harmaana kirjoitti:
Helmiäinen ei tajuu että joka kerta kun se tänne kirjoittaa, sille kettuillaan. Ehkä siks se ei ookkaan tajunnu vaihtaa joko palstaa tai nikkiä.
Miksi pitäisi nikki vaihtaa? Asennetta niinkin =) helmiäisen kans on kivaa jutella silloin kun aihe ja päivä kohtaavat =) Ihan niin kuin kaikkien muidenkin kans =)
 
minäkin
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.03.2007 klo 14:31 myöskin harmaana kirjoitti:
Helmiäinen ei tajuu että joka kerta kun se tänne kirjoittaa, sille kettuillaan. Ehkä siks se ei ookkaan tajunnu vaihtaa joko palstaa tai nikkiä.
Jep,taitaa olla suurempi kengännumero ku äo...?? Tai sit on vaa t.y.h.m.ä.!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.03.2007 klo 14:34 minäkin kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.03.2007 klo 14:31 myöskin harmaana kirjoitti:
Helmiäinen ei tajuu että joka kerta kun se tänne kirjoittaa, sille kettuillaan. Ehkä siks se ei ookkaan tajunnu vaihtaa joko palstaa tai nikkiä.
Jep,taitaa olla suurempi kengännumero ku äo...?? Tai sit on vaa t.y.h.m.ä.!
ei kun se vaan on niin, että mulla on pokkaa sanoa sanottavani mustana ja myös pysyn sanojeni takana. ei ole tarvetta nikkiä vaihtaa.

se tosin menee mulla yli hilseen, että miksi täällä joillakin on useampia nikkejä eri asioille, jollakin #&%?$!* ja jollakin sitten peesaillaan. ja sitten harrastetaan tätä haukkumista myös harmaana, miksi ihmeessä? onko se raukkamaisuutta vai lapsellisuutta? :whistle: :whistle: :whistle:

sekin ihmetyttää että miksi aikuiset ihmiset eivät osaa ottaa asioita asioina? pitää osata olla asioista eri mieltä. toisaalla keuhkotaan palstarauhan puolesta ja sitten tiettyihin ketjuihin kokoonnutaan kuin pikkulapset kinastelemaan ja haukkumaan. mistäs se palstan levottomuus ja ilkeilyt sitten johtuvatkaan..?

ja nyt minä jätän tämän teidän kanssanne jankkaamisen tähän, hankkikaa lauantaipäivän viihteenne jostakin muualta. tai riekkukaa keskenänne, ei kiinnosta.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.03.2007 klo 14:44 helmiäinen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.03.2007 klo 14:34 minäkin kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.03.2007 klo 14:31 myöskin harmaana kirjoitti:
Helmiäinen ei tajuu että joka kerta kun se tänne kirjoittaa, sille kettuillaan. Ehkä siks se ei ookkaan tajunnu vaihtaa joko palstaa tai nikkiä.
Jep,taitaa olla suurempi kengännumero ku äo...?? Tai sit on vaa t.y.h.m.ä.!
ei kun se vaan on niin, että mulla on pokkaa sanoa sanottavani mustana ja myös pysyn sanojeni takana. ei ole tarvetta nikkiä vaihtaa.

se tosin menee mulla yli hilseen, että miksi täällä joillakin on useampia nikkejä eri asioille, jollakin #&%?$!* ja jollakin sitten peesaillaan. ja sitten harrastetaan tätä haukkumista myös harmaana, miksi ihmeessä? onko se raukkamaisuutta vai lapsellisuutta? :whistle: :whistle: :whistle:

sekin ihmetyttää että miksi aikuiset ihmiset eivät osaa ottaa asioita asioina? pitää osata olla asioista eri mieltä. toisaalla keuhkotaan palstarauhan puolesta ja sitten tiettyihin ketjuihin kokoonnutaan kuin pikkulapset kinastelemaan ja haukkumaan. mistäs se palstan levottomuus ja ilkeilyt sitten johtuvatkaan..?

ja nyt minä jätän tämän teidän kanssanne jankkaamisen tähän, hankkikaa lauantaipäivän viihteenne jostakin muualta. tai riekkukaa keskenänne, ei kiinnosta.
Ainakin kahdella muulla nikillä kirjoitat itsekin, toisen vielä rekisteröitkin! Ei se mitään mua haittaa, mutta hölmöä toista väittää sun. Ne aiheetkin muistan mistä kirjoitit.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.03.2007 klo 14:54 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.03.2007 klo 14:44 helmiäinen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.03.2007 klo 14:34 minäkin kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.03.2007 klo 14:31 myöskin harmaana kirjoitti:
Helmiäinen ei tajuu että joka kerta kun se tänne kirjoittaa, sille kettuillaan. Ehkä siks se ei ookkaan tajunnu vaihtaa joko palstaa tai nikkiä.
Jep,taitaa olla suurempi kengännumero ku äo...?? Tai sit on vaa t.y.h.m.ä.!
ei kun se vaan on niin, että mulla on pokkaa sanoa sanottavani mustana ja myös pysyn sanojeni takana. ei ole tarvetta nikkiä vaihtaa.

se tosin menee mulla yli hilseen, että miksi täällä joillakin on useampia nikkejä eri asioille, jollakin #&%?$!* ja jollakin sitten peesaillaan. ja sitten harrastetaan tätä haukkumista myös harmaana, miksi ihmeessä? onko se raukkamaisuutta vai lapsellisuutta? :whistle: :whistle: :whistle:

sekin ihmetyttää että miksi aikuiset ihmiset eivät osaa ottaa asioita asioina? pitää osata olla asioista eri mieltä. toisaalla keuhkotaan palstarauhan puolesta ja sitten tiettyihin ketjuihin kokoonnutaan kuin pikkulapset kinastelemaan ja haukkumaan. mistäs se palstan levottomuus ja ilkeilyt sitten johtuvatkaan..?

ja nyt minä jätän tämän teidän kanssanne jankkaamisen tähän, hankkikaa lauantaipäivän viihteenne jostakin muualta. tai riekkukaa keskenänne, ei kiinnosta.
Ainakin kahdella muulla nikillä kirjoitat itsekin, toisen vielä rekisteröitkin! Ei se mitään mua haittaa, mutta hölmöä toista väittää sun. Ne aiheetkin muistan mistä kirjoitit.
en ole kirjoittanut muilla nikeillä. nyt sitten alennut jo valehtelemaan kun ei muu auta? :hug:
 

Yhteistyössä