Ei luoja paratkoon mun ymmärrys ei riitä tähän enään...

Menin tänään sellasille laukku/koru kutsuille ystävän luo.
Kutsuihin oli luonnollisesti kutsuttu muitaki ku vaan minä. Myös eräs ihminen, joka ei voi jostain syystä sietää mua, oli kutsuttu sinne myös. Tämä henkilö oli paikalla kun saavuin ja kappas kummaa... hän lähti samantien :eek:
Hän vihaa mua, ei voi sietää mua. Mutta mahdan olla vaikutusvaltanen ihminen, jos niin paljon haittaa hänen olemista ja elämistä se, että oon samassa huoneessa.
Niitä laukkuja ja korujahan sinne tultiin kattomaan, ei mua :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja mikrokitumoppi:
Jos se alkoi voimaan pahoin tai jotain...

Ehkä se on oikeasti fiksua poistua jos vaikka epäilee ettei pysty käyttäytymään korrektisti. Eipähän pilaa muiden iltaa.
Se on kyllä totta. Mutta jos ei neljään vuoteen oo voinu sietää mua, ni miks uhrata aikaa ja ajatuksia niin paljon mulle :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja mikrokitumoppi:
Jos se alkoi voimaan pahoin tai jotain...

Ehkä se on oikeasti fiksua poistua jos vaikka epäilee ettei pysty käyttäytymään korrektisti. Eipähän pilaa muiden iltaa.
Se on kyllä totta. Mutta jos ei neljään vuoteen oo voinu sietää mua, ni miks uhrata aikaa ja ajatuksia niin paljon mulle :D
Oletteko sitten ennen olleet väleissä?

 
Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja mikrokitumoppi:
Jos se alkoi voimaan pahoin tai jotain...

Ehkä se on oikeasti fiksua poistua jos vaikka epäilee ettei pysty käyttäytymään korrektisti. Eipähän pilaa muiden iltaa.
Se on kyllä totta. Mutta jos ei neljään vuoteen oo voinu sietää mua, ni miks uhrata aikaa ja ajatuksia niin paljon mulle :D
Oletteko sitten ennen olleet väleissä?
Todellakin. Mä oon hänen lapsen kummi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja mikrokitumoppi:
Jos se alkoi voimaan pahoin tai jotain...

Ehkä se on oikeasti fiksua poistua jos vaikka epäilee ettei pysty käyttäytymään korrektisti. Eipähän pilaa muiden iltaa.
Se on kyllä totta. Mutta jos ei neljään vuoteen oo voinu sietää mua, ni miks uhrata aikaa ja ajatuksia niin paljon mulle :D
Oletteko sitten ennen olleet väleissä?
Todellakin. Mä oon hänen lapsen kummi.
:snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja mikrokitumoppi:
Jos se alkoi voimaan pahoin tai jotain...

Ehkä se on oikeasti fiksua poistua jos vaikka epäilee ettei pysty käyttäytymään korrektisti. Eipähän pilaa muiden iltaa.
Se on kyllä totta. Mutta jos ei neljään vuoteen oo voinu sietää mua, ni miks uhrata aikaa ja ajatuksia niin paljon mulle :D
Oletteko sitten ennen olleet väleissä?
Todellakin. Mä oon hänen lapsen kummi.
:snotty:
mikset kysy mikä mättää..kerta ootte noinkin hyvissä väleissä olleet
 
vieras minäkin
No mun entinen paras ystäväni pani mun mieheni kanssa (nykyään jostain kumman syystä ex) ja kyllä mä käyttäytyisin täysin samalla tavalla, jos se jostain kumman syystä eksyisi johonkin samaan paikkaan kuin minä... Tai sit tirvasisin suoraan päin näköä...

Ootko ihan varma, että "et oo tehnyt mitään"?
 
Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:
kummallista... Kuinka toi ilmeni?? Kysyiks silloin kun huomasit et ei voi sietää sua...?? ooks kummilapses kans tekemisis
Kuinka ilmeni? Ei vastannu puhelimeen ja ihan yleisesti tiedossa on että vihaa mua. Yks ihan uus tuttavuus kävi kahvilla meillä ja ihmetteli että ku on kuullu niin mahtavia juttuja siitä kuinka paha mä oon... :whistle:
Oon monesti kysyny... Tai yrittäny kysyä. Tuskin muistaa itekkään mistä on niin kovin suuttunu.
En oo kummilapsen kans tekemisissä.
 
mun yhet kaverit kans menetti välinsä meistä muista ihan ihmeellisestä syystä. tai sitten sitä oikeaa syytä ei vaan ole meille kerrottu. tosi sääli mun mielestä, ihan lapsuuden kavereita kun kuitenkin olivat. ja nyt tämä vihoitteleva osapuoli ei suostu olemaan missään samoissa tiloissa tämän toisen kanssa. vaikeuttaa joskus kaveripiirin juhlia yms.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras minäkin:
No mun entinen paras ystäväni pani mun mieheni kanssa (nykyään jostain kumman syystä ex) ja kyllä mä käyttäytyisin täysin samalla tavalla, jos se jostain kumman syystä eksyisi johonkin samaan paikkaan kuin minä... Tai sit tirvasisin suoraan päin näköä...

Ootko ihan varma, että "et oo tehnyt mitään"?
No mä en todellakaan oo pannu sen miestä.
On ihan suoraan sanonu että oon paha ihminen. Oli jopa ilonen ku erosin miehestäni.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:
mikset kysy mikä mättää..kerta ootte noinkin hyvissä väleissä olleet

No aivan!
Ette saata uskoakkaan kuinka monesti oon kysyny. Sillon ku on katkassu välit ja sen jälkeen vielä jakso jauhaa musta ni oon soittanu hälle ja kysyny että miks oik miks. Ei sanonu. Vaan totes että mä olen paha ihminen.
 
Beep
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:
mikset kysy mikä mättää..kerta ootte noinkin hyvissä väleissä olleet

No aivan!
Ette saata uskoakkaan kuinka monesti oon kysyny. Sillon ku on katkassu välit ja sen jälkeen vielä jakso jauhaa musta ni oon soittanu hälle ja kysyny että miks oik miks. Ei sanonu. Vaan totes että mä olen paha ihminen.


En mä sillä osallistunut, etten uskoisi että on olemassa kaikenlaisia kaheleita, believe me, I know, mutta kun sä et kerro enempää, niin tietysti eka tulee mieleen että mitä sä oot tehnyt sille? Jokuhan sen muroihin on selkeesti kussut.
 
Hisu
Mun setäni kerran suuttui jostain veljensä vaimolle, kukaan ei koskaan saanut selville mistä. Piti täydellistä mykkäkoulua 18 vuotta ja häipyi heti huoneesta kun tämä veljenvaimo tuli paikalle. Ja he siis asuvat vierekkäin ja olivat tekemisissä päivittäin. Kiva tilanne. :D Tästä on nyt jo vuosia ja setäni on jo haudassa, mutta hän oli juuri tuollainen... kun suuttui, niin suuttui, ei selitellyt mitään mutta vihoitteli sen parisenkymmentä vuotta. :D No aniharvoin kyllä sitten mistään ylipäänsä suuttui.
 
Ja ku mä en ymmärrä sitä että miks ei voi samassa tilassa olla. Yhesti lähti yhiltä synttäreiltä ku astuin ovesta sisälle.
Ja nuo laukkukutsut. :eek: Siis laukkujen takiahan sinne mentiin :eek:
Mä en oo moneen vuoteen enään ees ajatellu tuota ihmistä. Eläkööt omaa elämäänsä. Mäki elän omaani. Mutta ku yhteisiä tuttuja on ja tuollaisa tilaisuuksia, ni saattaa olla että törmätään.
 

Yhteistyössä