On mennyt perjantaina siskoni mukana äitini ja hänen miehensä mökille. Äitin piti tuoda likka tänään, mutta hän laittoi viestin, että tuo likan vasta huomenna. No eipä ole tarvinnut viedä likkaa varahoitoon vaan on saanut olla mummun kanssa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava omaskakas:Aika pitkä aika olla poissa, mutta tytöllä on taatusti hauskaa mökillä =)
Eikö sulla oo jo ikävä...mulla olis :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja ex naapuri:sinänsä aika mielenkiintoisen kuvan antaa susta äitinä ja lapsen huoltajana että sukulaiset vaan ilmoittaa ettei tuokkaan lasta silloin kun sovittu vaan joskus myöhemmin...
no toisaalta sun äitiys....
Alkuperäinen kirjoittaja ex naapuri:sinänsä aika mielenkiintoisen kuvan antaa susta äitinä ja lapsen huoltajana että sukulaiset vaan ilmoittaa ettei tuokkaan lasta silloin kun sovittu vaan joskus myöhemmin...
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Ja mitähän sä muka tiedät mun äitiydestä?
Alkuperäinen kirjoittaja ex naapuri:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Ja mitähän sä muka tiedät mun äitiydestä?
teuva on pieni paikkakunta...
Alkuperäinen kirjoittaja ex naapuri:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Ja mitähän sä muka tiedät mun äitiydestä?
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava omaskakas:Alkuperäinen kirjoittaja ex naapuri:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Ja mitähän sä muka tiedät mun äitiydestä?
Pikkusieluisia ihmisiä siellä näköjään asuukin :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava omaskakas:Alkuperäinen kirjoittaja ex naapuri:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Ja mitähän sä muka tiedät mun äitiydestä?
Ja sellaisia joilla ei ole omaa elämää sekä luullaan tietävänsä toisten elämästä kaikki, jopa sellaisia asioita joita asianosaiset eivät itse tiedä....
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava omaskakas:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava omaskakas:Alkuperäinen kirjoittaja ex naapuri:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Ja mitähän sä muka tiedät mun äitiydestä?
Ja sellaisia joilla ei ole omaa elämää sekä luullaan tietävänsä toisten elämästä kaikki, jopa sellaisia asioita joita asianosaiset eivät itse tiedä....
Sehän näissä juoruissa ja huhuissa onkin hauskinta, kun asianosaiset eivät itsekään tiedä tehneensä sitä, tätä ja tuotakin vielä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava omaskakas:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava omaskakas:Alkuperäinen kirjoittaja ex naapuri:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Ja mitähän sä muka tiedät mun äitiydestä?
Sehän näissä juoruissa ja huhuissa onkin hauskinta, kun asianosaiset eivät itsekään tiedä tehneensä sitä, tätä ja tuotakin vielä![]()
No olenhan mäkin tehnyt juorujen mukaan sellaista mitä en kyllä koskaan ole tehnyt tai sitten ollut tehnyt sellaista unissani![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava omaskakas:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava omaskakas:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava omaskakas:Alkuperäinen kirjoittaja ex naapuri:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Ja mitähän sä muka tiedät mun äitiydestä?
No olenhan mäkin tehnyt juorujen mukaan sellaista mitä en kyllä koskaan ole tehnyt tai sitten ollut tehnyt sellaista unissani![]()
![]()
Hitto, pitäiskö muuttaa Teuvalle ja alkaa paikkakunnan julkkikseksi...
Vieläkö siellä on myynnissä se "kartano"?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja ex naapuri:sinänsä aika mielenkiintoisen kuvan antaa susta äitinä ja lapsen huoltajana että sukulaiset vaan ilmoittaa ettei tuokkaan lasta silloin kun sovittu vaan joskus myöhemmin...
No totta mooses ne ilmottaa, jos lapsi ei tule kotiin kun on sovittu!
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja ex naapuri:sinänsä aika mielenkiintoisen kuvan antaa susta äitinä ja lapsen huoltajana että sukulaiset vaan ilmoittaa ettei tuokkaan lasta silloin kun sovittu vaan joskus myöhemmin...
No totta mooses ne ilmottaa, jos lapsi ei tule kotiin kun on sovittu!
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Niin ja ne kamalat mummu ja muffa meinaa viedä likan kesällä ilmeisesti Korkeasaareen! Olisivat yötä asuntovaunussa. Hyi kamalaa kun tuollaista ovat suunnitelleet!![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava omaskakas:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Niin ja ne kamalat mummu ja muffa meinaa viedä likan kesällä ilmeisesti Korkeasaareen! Olisivat yötä asuntovaunussa. Hyi kamalaa kun tuollaista ovat suunnitelleet!![]()
![]()
Kauheeta :'(
Meidän likka lähtee ensi viikolla (tai sitä seuraavana) mamman kanssa ruotsinlaivalle. Pöyristyttävää, eikö? :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava omaskakas:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Niin ja ne kamalat mummu ja muffa meinaa viedä likan kesällä ilmeisesti Korkeasaareen! Olisivat yötä asuntovaunussa. Hyi kamalaa kun tuollaista ovat suunnitelleet!![]()
![]()
Kauheeta :'(
Meidän likka lähtee ensi viikolla (tai sitä seuraavana) mamman kanssa ruotsinlaivalle. Pöyristyttävää, eikö? :xmas:
Et kai sä hullu tuollaiseen suostu!! Jos laiva törmää vaikka jäävuoreen niin kuin Titanic!?! |O :xmas:![]()