Ei lapsia häihin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja leila:
no on pirun törkeää siinä tapauksessa että tämä kyseinen perhe on ainoa joiden lapsia ei kutsuta.
Siinä tapauksessa... siinä tapauksessa... perhe voi vaan katsoa peiliin ja miettiä, miksi juuri heidän nicopetterinsä ja emmasofiansa ei ole kutsuttuja ;) Että jos vaikka seuraavan vuoden aikana koittais niile ihquraksumussupossuilleen opettaa jotain käytöstapoja, niin saattaisivat päästä vaikka seuraaviin bileisiin? Mikään ei nimittäin ole niin raivostuttavaa kuin pahatapaiset kakakrat aikuisten juhlissa. Tai no.. vielä pahempaa on vanhemmat, jotka eivät edes tajua, että heidän ihquraksupoksunsa eivät olekaan kekkereiden kohokohta vaan häiritsevät muita.

Mä olen sitä mieltä että se joka pitää juhlat, päättää ketä kutsuu ja tietää itse minkä "näköiset" juhlat haluaa.
Jos jotakuta vierasta ei miellytä, ei ole pakko mennä.

Turha siitä on vetää herneitä nenään jos joku ei kaipaa juhliinsa lapsia. Mä ymmärrän ainakin hyvin että jos joku pitäs juhlat aikuisille, ei mun lapsukaisia kutsuttais, mä kun en edes vesi niitä mihinkään missä ois aikuisviihettä ja kurkun kostuketta sen verran että ei ehkä ois sopivaa katseltavaa pienimmille.

Se päättää joka pitää.NIH

Yhteistyössä