Ei kuulu mulle, mutta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja WTF
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

WTF

Aktiivinen jäsen
25.04.2007
1 955
0
36
Mihin te tarviitte nuota muumi mukeja nui hirven paljon??? meil on 4, jokaiselle oma ja tuntuu riittävän ihan hyvin. En mä ainakaan viittis haalis kymeniä mukeja tai aina ku tulee uus ni het kauppaa ostaa...
EI PAHALLA

Alkuperäinen kirjoittaja WTF:
Mihin te tarviitte nuota muumi mukeja nui hirven paljon??? meil on 4, jokaiselle oma ja tuntuu riittävän ihan hyvin. En mä ainakaan viittis haalis kymeniä mukeja tai aina ku tulee uus ni het kauppaa ostaa...
EI PAHALLA

voi, meillä ei oo ku kolme: Lapsilla omat ku sai lahjaks. Eikä haittais vaikka menis rikki. :D

Mun täytyy myöntää... Mä jotenkin vinksahin niinhin :ashamed: :ashamed: :ashamed:
Nyt sit mulla on viisi (vasta) ja aion ostaa lisää. Mutta, tarkoitus olis ottaa kupit käyttöön sitä mukaa kun noita entisiä nyt käytössä olevia rikkoontuu.

aivan. EIHÄN SE SULLE KUULUKAAN MIKS MUUT NIITÄ KERÄÄ.

Mutta itse sanoisin että kyllähän arabian astiaston arvo kasvaa huimasti vuosikymmenten kuluessa ja arvokkain se on hällä joka on kerännyt koko satsin ja vielä pari varmuuskappaletta ja saa ne säílymään ehjinä ja naarmuttomina!! =)

Itse omistan 3 muumikuppia. :ashamed: ja ainuttakaan en ole ostanut itse.

Mä keräilen niitä, mutta myös käytän. Jos on paljon vieraita, on kiva kattaa kaikille kahvit muumiastioista :) Kerään muitakin arabian mukeja. Kaikessa ei tarvi niin järkeä ollakaan.

Meillä taitaa olla niitä 8 tai 9 kpl. Ihan hyvä, että on, koska meillä on tapana juoda kahvia olohuoneessa, koneella ollessa tai lattialla pojan kanssa makoillessa. Sitten ne kupit unohtuu ja ei ole puhtaana yhtään, vaan kaikki on ympäri kämppää, sohvan alla ja telkkaritasolla ja lehtikorissa ja ties missä. Meillä pitäisi varmaan olla 30 kahvimukia, että riittäisi... :whistle: kerran löysin omalta työpöydältäni kolme mukia ja miehen pöydältä viisi. Pyykkikoneen päällekin on muutaman kerran muki eksynyt :D

eli viekö toi arvon säilytys voiton?
kyl mä itekki olen hurahtanu, jos jonnin moiseen keräilyyn, mut astioita on jokaiselle omat lautaset ja lasit, ja hyvin riittää...
mut kiva ku vastailite, ettekä pahemmin keränny hernettä nenää :D

no meillä mukit on ihan käytössä, mies niitä oikeestaa vaan käyttää eli kahvia juo niistä. sitten löytyy kaikki matalat lautaset joita lapset käyttää ja kulhoja muutama jotka myös ihan käytössä on. Ne vaan on minusta ihania, lautaset hyvän kokosia lapselle ja saa pitää mikrossa ja kestää konepesun jajaja. Ihania :D

Yhteistyössä