Ei koskaan meikkaavaa naista

  • Viestiketjun aloittaja Osaston sihteeri
  • Ensimmäinen viesti
Näin täällä taas
Ja sekö peijakas sieppaa noin vietävästi...? Siis se onnellisuus :) Siitähän lähinnä kai on vissiin kyse. Yhdelle se tulee riippuliidosta, yhdelle shakista, yhdelle sakista, ja yhdelle sitten tästä. Voe meitä, kaikkia kaikkinemme. No, otetaas kierros alusta noin niinkun lukien, ei kirjoittaen, niin päästään kohta taas tähän samaan pisteeseen...huokaus...
 
Kikkuralla
Alkuperäinen kirjoittaja sivhos:
Naisten meikkaustouhu on niin syvälle iskostettu naisen päähän että sieltä sitä on vaikea saada pois.Kun järjellä ajatellaan,koko meikkaustouhu on järjetöntä tavallisen ihmisen elämää ajatellen.Roolijutuissa,teatteri,elokuvat.Siellä maskeerataan eri tarkoituksiin,mutta naisen kaunistamismeikkaus on jotain älytöntä.Kun näkee ja katsoo meikattua ja värjättyä naista,tulee valitettavasti mieleen,eikö sinullakaan ole mitään järkevää tekemistä.Naisten kynnet?Niihin uhrataan aikaa tuntitolkulla ja rahaa sievoisia summia.Kynsiin maalataan kaikenlaisia pikku kuvioita ja liimaillaan muovikynsiä oikeitten päälle.Eikö tällainen ole tyhmän ihmisen touhua?Mitä jos me miehetkin alettas sekoilemaan samoilla touhuilla?Siitähän alkaisi varsinainen kilpavarustelu,ken on maassa kaunein?Samoin hiusten värjäys.Kaikenmaailman lappusia laitetaan päähän ja sitten päävärjäri suteineen alkaa sottaamaan toisen hiuksia.Aikansa töhrittyään puretaan paketti ja sitten ihastellaan,kyllä on kauniit hiukset.Ja molemmat ovat ikionnellisia.Työntekijä siitä hyvästä,sainpa yhden taas höynäytettyä.Asiakas tyytyväisenä,lähes missinoloisena toteaa,sainpa halvalla hyvänväriset hiukset.Kyllä nyt olen onnellinen.

Sohvis. Sulla ei ole kaikki palikat ihan kohdallaan päässä. Ja ihmettelet vielä, mikset saa naista...?
 
annetaan kaikkien kukkien kukkia - tai olla kukkim
monet ei-meikkaavat naiset (eivät luonnollisestikaan kaikki) eivät kiinnitä suurta huomioita pukeutumiseensakaan ja tuloksena on ehkä tietämättään "tyytymätön" ihminen: kun jollakulla toisella on (esim. työpaikalla) huoliteltu ulkonäkö ja vaatetus ja jotain uuttaa yllään, nämä ei-meikkaavat ja ei-rahaa-vaatteisiin -ihmiset katsovat vihaisesti (kateellisena?), että taas sillä on uusi se-ja-se...
mikäli itsestään huolehtiminen koetaan turhaksi, eikö kuitenkin suotaisi oikeus siihen niille, jotka huolehtivat itsestään
 
Kikkuralla
Alkuperäinen kirjoittaja Sivupersoona:
Silloinhan hän juuri tarvitsisi naisen, joka laittaisi palikat kohdalleen.
Kuka fiksu nainen viitsisi tuhlata elämäänsä törpön kouluttamiseen?? Sohvis pystyy saamaan vain samanlaisen vähän simppelin tyypin, jolla on mahd. yksioikoiset mielipiteet.
 
tasa-arvoinen suhde on paras
Alkuperäinen kirjoittaja Kikkuralla:
Alkuperäinen kirjoittaja Sivupersoona:
Silloinhan hän juuri tarvitsisi naisen, joka laittaisi palikat kohdalleen.
Kuka fiksu nainen viitsisi tuhlata elämäänsä törpön kouluttamiseen?? Sohvis pystyy saamaan vain samanlaisen vähän simppelin tyypin, jolla on mahd. yksioikoiset mielipiteet.
Itse ainakin etsin miestä, joka on jo valmiiksi "kouluttanut" itsensä. En ajatellut ryhtyä kenellekään holhoojaksi, ei kiitos. Kyllä miehellä pitää jo valmiiksi olla "palikat kohdallaan".
 
Näin täällä taas
Alkuperäinen kirjoittaja annetaan kaikkien kukkien kukkia - tai olla kukkimatta:
monet ei-meikkaavat naiset (eivät luonnollisestikaan kaikki) eivät kiinnitä suurta huomioita pukeutumiseensakaan

....

mikäli itsestään huolehtiminen koetaan turhaksi, eikö kuitenkin suotaisi oikeus siihen niille, jotka huolehtivat itsestään
Lyhensin välistä. Ja tämä nyt on ihan viranton mutu-tuntuma-ajatus, joka ei perustu ei niin minkään valtakunnan virallisiin tilastoihin!

Alkulauseen allekirjoittaisin, iso osa ihmisistä ei erityisemmin "harrasta" ulkonäköä, ja voi olla hyvin, että nuo menevät käsi kädessä osalla. Siis taas vain osalla! Mutta että se aiheuttaisi kateutta,sitä en kyllä oikein ymmärrä. Enemmänkin voisin kuvitella, että se asiaa harrastava alitajuisesti kokee toisen tulevan tontilleen, koska ollaan "samalla kentällä". Juoksija seuraa tarkemmin toisen juoksijan uran kehitystä, kun voidaan päätyä samalle radalle joku päivä - ei niinkään keihäänheittäjän. Sen ajatukset, joka ei noihin asioihin kiinnitä huomiota, kulkevat kai muualla, muissa asioissa.

Koko otanta tässä tilastossa olen minä itse, mikä tekee siitä minulle satarosenttisen pätevän... :) Meikki- ja vaatekulut yhtä olemattomia, mutta yritän välttää tuulipukua teatterissa ja laitan sinne sen huulipunan. Eli että tuota myöhempää lausetta lainauksessa minä aika lailla epäilisin, koko virattomuudellani.
 
ammattilainen asialla
Kyllä se vain on niin, että meikkaus yhdessä muun ulkonäön huolittelun kanssa vain kuuluu asiaan, kun/jos pääsee tietylle tasolle uraputkessa. Ei vaan voi olla meikkaamattomana ja muuten laittautumattomana saati ylipainoisena, vaatteiden pitää olla uusia, puhtaita, sileitä ja tyylikkäitä, kynnet eivät saa näyttää kuin perunoiden kuokkimisen jäljiltä jne. Jos nuo edellä mainitut ehdot eivät täyty niin tie nousee pystyyn koska laittautumaton homssuiita (tai ilkka) ei vain ole uskottava eikä bisnesetiketin tahallinen rikkominen osoita turhan hyvää arvostelukykyä...

Eli minä meikkaan muiden takia, mutta jos meikkaus ja muu laittautuminen olisi minulle suuri ongelma ja stressin aihe, niin varmaan en työskentelisi alalla ja tasolla, jossa huoliteltu olemus on must. Näin yksinkertaista se on. Ja minusta on kyllä ihan rehellisen mukavaa olla huoliteltu.
 
asian vierestä
Alkuperäinen kirjoittaja Näin täällä taas:
Kaksi sivua myöhässä, mutta lopulta paikalla. Missä kuhnit, johan sinua kaivattiin tuolla alussa?! :)

Kahta en vaihda, mielipidettä ja Turun sinapp...jaa mutta mites sille kävikään??
Mitä tapahtui Turun sinapille kun sitä ei enää löydy mistään?
 
tyytyväinen naisena
Alkuperäinen kirjoittaja kaunis nainen:
Minä ainakin meikkaan VAIN itseäni varten. :) Tänään en ole tavannut ketään, leffassa tosin kävin yksin ja meikkasin tietysti ollakseni vieläkin nätimpi kuin ilman meikkiä. Haluan näyttää kauniilta aina kun vilkaisen peiliin. Käytän myös korkkareita, hameita ja kaikenlaista muuta naisellista vaatetusta. Täytyy sanoa, että nautin täydestä sydämestäni olla nainen. :)
Myös minä tykkään kaikista naisten etuoikeuksista mitä tulee vaatteisiin, kenkiin, koruihin, laukkuihin, meikkeihin ym. Olisi tosi tylsää olla mies kun ei saisi koristella itseään. Nautin meikkaamisesta, kaikista eri pukeutusmistyyleistä, joita voi käyttää eri tilaisuuksissa. Minulla on myös iso koru- ja kenkäkokoelma. Saan paljon kohteliaisuuksia pukeutumis-, meikkaamis- ja kampaustyylistäni sekä miehiltä että naisilta. Kohteliaisuudet tuntuu hyvälle.

Mutta tykkään muutenkin luoda käsilläni. Maalaan tauluja, piirrän, ompelen vaatteita ja laukkuja, kudon, teen koruja, tykkään sisustaa ja luoda kaikkea uutta kotiin. Tykkään kaikesta mikä on silmiähivelevän kaunista. Tykkään myös katsella muita, jotka ovat nähneet vaivaa ulkonäkönsä eteen. Minusta huoliteltu ulkonäkö on myös toisten huomioon ottamista. Huoliteltua, persoonallista ihmistä on kiva katsoa.

Minusta meikkaaminen ei ole rasittavaa ajanhukkaa ja turhamaista, vaan mukava ja rentouttava hetki. Ymmärrän kyllä heitäkin, joita meikkaaminen ei kiinosta.
 
sivhos
Minkäs sille voi jos tympii koko meikkitouhu.Sitä tuputetaan joka paikassa.Mitään muuta ole kuin meikattuja nuoria naisia.Vaikka mainostas paskanmättöä,siinäkin on näytillä kovasti meikattu nuori nainen.Lisäksi tämä tatuointivimma.Sitten meikkien voimalla jyrätään menemään.Se vaan on niin todella typerää touhua.Sori vaan.
 
pröööt
Alkuperäinen kirjoittaja sivhos:
Minkäs sille voi jos tympii koko meikkitouhu.Sitä tuputetaan joka paikassa.Mitään muuta ole kuin meikattuja nuoria naisia.Vaikka mainostas paskanmättöä,siinäkin on näytillä kovasti meikattu nuori nainen.Lisäksi tämä tatuointivimma.Sitten meikkien voimalla jyrätään menemään.Se vaan on niin todella typerää touhua.Sori vaan.
Ei kuuskymppisen tarvitse enää katsella nuoria naisia. Katsele ikäisiäsi meikittömiä mummeleita.

 
aika juoksee
Alkuperäinen kirjoittaja pröööt:
Alkuperäinen kirjoittaja sivhos:
Minkäs sille voi jos tympii koko meikkitouhu.Sitä tuputetaan joka paikassa.Mitään muuta ole kuin meikattuja nuoria naisia.Vaikka mainostas paskanmättöä,siinäkin on näytillä kovasti meikattu nuori nainen.Lisäksi tämä tatuointivimma.Sitten meikkien voimalla jyrätään menemään.Se vaan on niin todella typerää touhua.Sori vaan.
Ei kuuskymppisen tarvitse enää katsella nuoria naisia. Katsele ikäisiäsi meikittömiä mummeleita.
Sohvis elää vielä viime vuosituhannella. Kun hän oli nuori, niin meikkejä ei oltu vielä keksittykään. On pudonnut jo ajankärryiltä ukkipahanen.
 
sivhos
Se on totta että aika juoksee.Mielelläni jättäydyn takavasemmalle nykymeinengistä.Mitä tulee tuohon,ettei vanhan käppänän tarvi katsella nuoria naisia,kyllähän niitä mielellään katselee,etenkin luonnonraikkaita,meikittömiä aitoja kaunokaisia.Lehtien palstoilla,televisiossa ei muuta olekkaan kuin kovasti meikattuja nuoria naisia.Miesreppanat siinä sitten yrittävät olla jotain, huonolla menestyksellä.Näin se on.
 
tää on taas tätä
Kun jollakin miehellä ( ap:llä) tekis mieli kunnon naista, joka meikkaa. nyt se sitten miettii että oiskohan se huulipunan kans parempaa sittenkin .HAHHAHHAH!
ja sitten tää on tätä, että kun me asutaan takapajula suomessa, niin se voi olla monelle ihmetyksen aihe, iik- vastaan kävelee meikkaava nainen, joka yritäää huijat itseään ja muita!
on jännä, että nainen nostaa itsensä jalustalle meikittä tai odottaa että joku mies tekee sen kehumalla meikkaamatonta...
on muuten huono itsetunto kaikilla niillä-jotka eivät meikkaa...sen olen huomannut...

 
meikkaava
Miehillä tuntuu joskus olevan vähän kummallinen asenne meikkaamiseen.
Usein kuulee omalta mieheltä, isältä ja/tai miespuolisilta kavereilta että meikkaaminen on ihan turhaa, näytät tarpeeksi hyvältä ilman. Silti kehuja ulkonäöstä saan(samoilta tahoilta)silloin kun olen meikannut, en muulloin.
Meikkaamattomuudessa ei ole mieletäni vikaa, mutta joskus meikkaaminen on kyllä jopa suositeltavaa. Olin eräässä työpaikassani tekemisissä naisen kanssa, joka ei koskaan meikannut.Hänellä oli todella tummat silmänaluset, joten ajattelin aina hänen olevan todella stressaantunut ja burn outin partaalla. Ajan myötä selvisi että hänellä olikin luonnostaan hyvin tummat silmänaluset, jotka olisi kyllä helposti saanut peiteaineella piiloon.Tuossa vaiheessa meikkaamattomuus söi jo ihmisen ammatillista uskottavuutta, kun muut surkuttelivat miten hän on niin väsynyt ettei varmaan selviä töistään..
 
eräs peräs
Alkuperäinen kirjoittaja tää on taas tätä:
on muuten huono itsetunto kaikilla niillä-jotka eivät meikkaa...sen olen huomannut...
Tuollaista yleistystä en ole valmis tekemään. Mutta olen huomannut että monilla väsyneillä, stressaantuneilla ja masentuneilla meikkaus usein jää.

Tiedän paljon naisia jotka ovat ihan nättejä ilman meikkiä. Siis todella ilman. Mutta en tiedä yhtään, jonka ulkonäkö ei paranisi kauniilla ehostuksella. Varsinkin suomalaiseen kalpeaan ihoon sopii kevyt meikki joka saa ihon hehkumaan.

Ylipäätään en ymmärrä tämän ketjun muutamaa kommenttia. Ei kai meikkaamattomuus nosta ketään kenenkään yläpuolelle. Eikä meikkaaminen.

 
risti yksi kaksi
Alkuperäinen kirjoittaja Kikkuralla:
Alkuperäinen kirjoittaja sivhos:
Naisten meikkaustouhu on niin syvälle iskostettu naisen päähän että sieltä sitä on vaikea saada pois.Kun järjellä ajatellaan,koko meikkaustouhu on järjetöntä tavallisen ihmisen elämää ajatellen.Roolijutuissa,teatteri,elokuvat.Siellä maskeerataan eri tarkoituksiin,mutta naisen kaunistamismeikkaus on jotain älytöntä.Kun näkee ja katsoo meikattua ja värjättyä naista,tulee valitettavasti mieleen,eikö sinullakaan ole mitään järkevää tekemistä.Naisten kynnet?Niihin uhrataan aikaa tuntitolkulla ja rahaa sievoisia summia.Kynsiin maalataan kaikenlaisia pikku kuvioita ja liimaillaan muovikynsiä oikeitten päälle.Eikö tällainen ole tyhmän ihmisen touhua?Mitä jos me miehetkin alettas sekoilemaan samoilla touhuilla?Siitähän alkaisi varsinainen kilpavarustelu,ken on maassa kaunein?Samoin hiusten värjäys.Kaikenmaailman lappusia laitetaan päähän ja sitten päävärjäri suteineen alkaa sottaamaan toisen hiuksia.Aikansa töhrittyään puretaan paketti ja sitten ihastellaan,kyllä on kauniit hiukset.Ja molemmat ovat ikionnellisia.Työntekijä siitä hyvästä,sainpa yhden taas höynäytettyä.Asiakas tyytyväisenä,lähes missinoloisena toteaa,sainpa halvalla hyvänväriset hiukset.Kyllä nyt olen onnellinen.

Sohvis. Sulla ei ole kaikki palikat ihan kohdallaan päässä. Ja ihmettelet vielä, mikset saa naista...?

Onneksi saan meikata ja olen nainen. En haluaisi edes olla mies, jolla munat roikkuu ja niitä sitten raavitaan kuin apinat aina mennen tullen? Mulla on pitkät ja hoidetut kynnet eikä mene aikaa kun korkeintaan 10 min kun lakanut. Ja miehet ne sekoilevat varmaan omissa salasuhde jne. asioissa yhtä paljon jos ei enemmänkin? onneksi on se pieni ero miehissä ja naisissa. ihanaa kun saa itseään ehostaa ja tehdä sellaisia asioita niinkuin itsestä tuntuu hyvältä. Joskus näkee niin hoitamattoman näköisiä naisia ja joilla on naama kurtussa ja ovat niin tyytymättömän näköisiä. Kun ei kukaan niistä kiinnosta tai joku sohvis varmaan...
 
Mies 50
Alkuperäinen kirjoittaja eräs peräs:
Alkuperäinen kirjoittaja tää on taas tätä:
on muuten huono itsetunto kaikilla niillä-jotka eivät meikkaa...sen olen huomannut...
Tuollaista yleistystä en ole valmis tekemään. Mutta olen huomannut että monilla väsyneillä, stressaantuneilla ja masentuneilla meikkaus usein jää.

Tiedän paljon naisia jotka ovat ihan nättejä ilman meikkiä. Siis todella ilman. Mutta en tiedä yhtään, jonka ulkonäkö ei paranisi kauniilla ehostuksella. Varsinkin suomalaiseen kalpeaan ihoon sopii kevyt meikki joka saa ihon hehkumaan.

Ylipäätään en ymmärrä tämän ketjun muutamaa kommenttia. Ei kai meikkaamattomuus nosta ketään kenenkään yläpuolelle. Eikä meikkaaminen.

Hyvä kirjoitus. Tuossa on kaikki, koko ketjun tärkeimmät asiat tiivistettynä loistavasti.
Tuohon ei ole mitään lisättävää, ei myöskään mitään pois otettavaa.
 
sivhos
Alkuperäinen kirjoittaja risti yksi kaksi:
Alkuperäinen kirjoittaja Kikkuralla:
Alkuperäinen kirjoittaja sivhos:
Naisten meikkaustouhu on niin syvälle iskostettu naisen päähän että sieltä sitä on vaikea saada pois.Kun järjellä ajatellaan,koko meikkaustouhu on järjetöntä tavallisen ihmisen elämää ajatellen.Roolijutuissa,teatteri,elokuvat.Siellä maskeerataan eri tarkoituksiin,mutta naisen kaunistamismeikkaus on jotain älytöntä.Kun näkee ja katsoo meikattua ja värjättyä naista,tulee valitettavasti mieleen,eikö sinullakaan ole mitään järkevää tekemistä.Naisten kynnet?Niihin uhrataan aikaa tuntitolkulla ja rahaa sievoisia summia.Kynsiin maalataan kaikenlaisia pikku kuvioita ja liimaillaan muovikynsiä oikeitten päälle.Eikö tällainen ole tyhmän ihmisen touhua?Mitä jos me miehetkin alettas sekoilemaan samoilla touhuilla?Siitähän alkaisi varsinainen kilpavarustelu,ken on maassa kaunein?Samoin hiusten värjäys.Kaikenmaailman lappusia laitetaan päähän ja sitten päävärjäri suteineen alkaa sottaamaan toisen hiuksia.Aikansa töhrittyään puretaan paketti ja sitten ihastellaan,kyllä on kauniit hiukset.Ja molemmat ovat ikionnellisia.Työntekijä siitä hyvästä,sainpa yhden taas höynäytettyä.Asiakas tyytyväisenä,lähes missinoloisena toteaa,sainpa halvalla hyvänväriset hiukset.Kyllä nyt olen onnellinen.


Sohvis. Sulla ei ole kaikki palikat ihan kohdallaan päässä. Ja ihmettelet vielä, mikset saa naista...?

Onneksi saan meikata ja olen nainen. En haluaisi edes olla mies, jolla munat roikkuu ja niitä sitten raavitaan kuin apinat aina mennen tullen? Mulla on pitkät ja hoidetut kynnet eikä mene aikaa kun korkeintaan 10 min kun lakanut. Ja miehet ne sekoilevat varmaan omissa salasuhde jne. asioissa yhtä paljon jos ei enemmänkin? onneksi on se pieni ero miehissä ja naisissa. ihanaa kun saa itseään ehostaa ja tehdä sellaisia asioita niinkuin itsestä tuntuu hyvältä. Joskus näkee niin hoitamattoman näköisiä naisia ja joilla on naama kurtussa ja ovat niin tyytymättömän näköisiä. Kun ei kukaan niistä kiinnosta tai joku sohvis varmaan...
Ei kuule joku sohvis ota sellaista riskiä, että vielä alkaisi jonkun naisen kanssa kotia leikkimään.Ellien sivuilta saa sellaista oppia,että parasta pysytyllä sinkkuna.Nykyään naiset on liian suuri riskitekijä rauhalliseen,tasapainoiseen elämään.
 
bram stokerin dracula
Hyvä ulkonäkö on "kohteliasta toisia ihmisiä kohtaan".. Hehe.. Nii, että hyi teitä rumilukset, ootte ihan epäkohteliaita ko kehtaatte naamaanne näyttää yleisillä paikoilla. Hus pois siitä näköalaa pilaamasta, eikö äiti ole teille opettanut, että rumaa naamaa ei saa näyttää muille ihmisille..?

Ja meikkaus on "itsestä huolehtimista". Niin on, varsinkin jos tarkoitetaan terveyden vaalimista. Lainatkaapa semmoinen pikkukirja kuin "Hyvä paha lisäaine" ja käykää kohta kohdalta läpi ne teidän meikkipurnukat ja katsokaa kuinka paljon myrkkyjä olette vuosien saatossa ihoonne saaneet itsestä huolehtiessanne. Itse olen ainakin ennemmin ilman niitäkin turhia kemikaaleja, kun kaikenlaisia myrkkyjä muutenkin nykyään saa joka paikasta.

Nii ja muuten.. hei, sohviksen mielipiteethän ovat järkeviä tässä meikkausasiassa! ;)
 
Muusa81
Minä meikkaan yleensä jos olen menossa ravinteliin, tai ulos juhlimaan tms. Töihin en meikkaan. Minulla ei ole mitään meikkaamista ja meikkaajia vastaan, mutta olen sen verran nuori eikä ole ryppyjä ja kasvotkin on ihan hyvässä kunnossa jne. niin minulla ei vain ole tarvetta vielä meikata.

Ulos lähtiessä olen huomannut että poikaystäväni ei tykkää kun meikkaan liikaa. Meikkiä saa olla, kunhan ei ole liikaa. Ja olen itsekin huomannut että jos laittaa kauniin luonnollisen meikin, sitä miehet harvoin edes huomaavat. Ajattelevat vain että naisella on luonnostaan täydellinen iho jne. Tosin oma poikakaveri huomaa jos minulla on pelkästään vaikka ripsiväriä.

Minusta on hienoa jos nainen on niin itsevarma ettei hänen tarvitse meikata. Mutta ei meikkaamisessakaan mitään väärää tai pahaa ole. Jokainen tavallaan. Minulla valintaan liittyy sekin että olen sen verran laiska etten jaksaisi aamuisin meikkiä laittaa.
Silloin kun meikkaan, teen sen itseni, en muiden vuoksi. Tätä miesten on vaikea käsittää. Teen sen sen takia jotta itse tunnen oloni hyväksi eikä tarvitse miettiä näkyykö joku näppy jossain päin kasvojani. Ihan sama kuin laitan seksikkäät alusvaatteet kun menen ulos. En sen takia että aikoisin ne jollekin näyttää, vaan jotta oloni tuntuu hyvältä kun tietää että on vähän laittautunut myös alusvaatteiden puolella.

Jotkut ovat luonnon kauniita eivätkä tarvitse meikkiä, toiset haluavat meikata vaikka kauniita ovatkin. Jokaisen oma valinta. Mitäpä se loppujen lopuksi miehelle kuuluu.
 
Jatt-a
Meikkaamiseen tunnutaan usein liittävän käsite "tuntikausien puunaaminen". Itselläni ei ainakaan mene tuntikausia, puoli tuntia riittää oikein hyvin. Käsitys tuntuu myös usein olevan että meikkaavat naiset ovat ilman meikkiä rumia tai tekevät tuon vastentahtoisesti. Ainakaan omalla kohdallani ei näin ole. Rakastan juhliin lähtemisessä juuri tuota valmistautumisvaihetta kun saan laittautua kauniimmaksi kuin arkena ja tuntea oloni juhlavaksi. En halua lähteä juhliin ja tuntea kuin olisin juuri kierähtänyt sängystä.Mielestäni on myös kohteliasta laittautua kun juhliin lähdetään eikä huoliteltu ulkonäkö arkenakaan pahitteeksi ole.

Itselleni on aivan sama haluaako mieheni että meikkaan vai en. Pidän meikkaamisesta, kynsien lakkaamisesta, hyväntuoksuisista rasvoista, hiusten laittamisesta jne ja teen sitä omaksi ilokseni. Itsetuntoni kyllä kestää sen että lähden ulos ilman meikkiä ja usein lähdenkin mutta juhliin kyllä laittaudun.
 

Yhteistyössä