ei kehuja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surettaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surettaa

Vieras
Olen rakastunut ja mun mies on upee ja muuten huomioonottavainen mutta en tunne oleva rakastettu ja haluttu. Se ei enää koskaan kehu muo tai sano rakastavansa tai edes soita. Suhteen alussa joskus aina. Kyllä me silti edelleen nähdään joten kyllä se siis kaik haluaa olla mun kanssa. Kehuvatko teidän miehet teitä? Mun ex osasi sen touhun niin hyvin ja tunsin todella olevani kaunis ja haluttu. En enää :(

Ihan sama vika. Tuntuu, ettei toinen paljoa välitä tai edes huomaa, en tunne itseäni niin naiseksi kuin ennen.

Ex-poikaystävä oli limanuljaska, mutta söi mua silmillään ja kehui ääneen joka päivä. Oon jopa pyytänyt huomiota nykyiseltäni, sitten se sanoo että olethan sä kaunis, kyllä sä sen tiedän - ja siinä se. Noloa ja tylsaää!

mua kylläjonkin verran kehutaan....mutta esim. kauniiksi tai seksikkääksi ei oo kehuttu juuri koskaan....siis toki aiemmat miehet on kehuneet, mut nykynen (aviomies) ei.... mulle sanotaan et oon sulonen.... mua toi ei oikeestaan enään haittaa, alussa tuntu omituiselle ja yritti 'laittautua' jotta mies olis kehassut...mutta nyt tiedän 'sen tavat' ja oon tyytyväinen siihen mitä 'saan'.... rakkautta voi onneks näyttää muutoinkin ku kehumalla.... sitä paitsi jos mies aina toitottais et 'sä oot kaunis' niin mikä sille sit ois tärkeetä 'silmäniloko?', ulkoiset ominaisuudet? vai mikä? ja katteleeko muitakin ihmisiä arvostellen ulkonäköä...... mulle tärkeempää on et mies ottaa lähelle...suukottelee...halii.... jne.. ees seksi ei oo tärkeysjärjestyksessä kovin korkeella...en kaipaa enään 'ylistys sanoja'...

tietty sit on ongelmaa jos mies ei teoillaankaan näytä että rakastaa, tykkää tai pitää toista tärkeenä...

Niin joo sun kirjoitukses muistutti muo asian tuosta puolesta jonka olinkin jo unohtanut täysin.. Siis että kehuva exäni sai mut myös tuntemaan oloni aika objektiksiksi ja nykyisen kanssa nautin seksistäkin enemmän kun ei tarvitse jännätä näyttääkö just tässä asennossa parhaat puolet.. Taidan olla kyllä aika ämmä kun haluaisin kuulla että muo pidetään kauniina mutta että kelpaan rumanakin :)
Niin ja kiva kuulla että muutkin miehet on tollaisia.. Eipä kai se vaihtamalla parane..

joissain tilanteissa haluaisin olla vähäsen objekti toisen silmissä, ymmärrettävästi. Koska väittävät, että visuaalisuus on miehille niin tärkeää ja muissa suhteissa olenkin ihan riittävän itsevarma, kai. Luulin, että se on osa seksuaalista halua. Ei kauneus, mutta toisen himoitseminen.

Jotenkin tämä nykytilanne: ei kehuja - saa minut tuntemaan itseni rumaksi ja epänaiselliseksi ja siksi varmaan unohtamaan koko erotiikan vähitellen, mikä ei taida tehdä hyvää kummallekaan. Tahtoisin olla kaunis oman kullan silmissä edes joskus, vieraiden miesten ihastelu imartelee, mutta ei merkitse mitään sen rinnalla. Ongelma on varmaan osaksi siinä, että mies on myös aika haluton muutenkin. Koen olevani laiminlyöty tyrkky muutenkin.

Ole tassa nyt siten naisille mieliksi. Kun kehuu kauniiksi ja seksikkaaksi, se saa naisen tuntemaan itsensa seksiobjektiksi ja esineellistaa. Kun ei kehu, nainen tuntee itsensa rumaksi ja ei-haluttavaksi.

Niinpa meidan miesten on ehka parempi olla ajattelematta koko asiaa ja antaa teidan naisten piehtaroida tuntemustenne kanssa.

Ps. Onkohan vaimoni naisellisesta ulkonaostaan huolimatta mies, kun meilla ei ole naita kehumisongelmia?

joo, jos maailma olisi noin yksinkertainen ja mustavalkoinen. Mitä jos lukisit, mitä täällä kirjoitetaan (esim. se rölli tai röntti) ja tajuaisit.

En mäkään miehelleni valita, että kehu kehu, kun se ei muuten mua huomaa, vaan täällä puran turhautumaani. Terveiset vaimolles vaan. Näyt olevan nimimerkkisi mukainen.

Inhorealisti, ei asia nyt niin monimutkainen ja toivoton ole.

Jokainen nainen haluaa olla oman miehensä silmissä kaunis ja haluttava ja toivoo myös kuulevansa sen häneltä. Esineellistämiseltä se tuntuu vain, jos mies ei oikeasti pidä naista muuna kuin esineenä, ei osoita kunnioitusta ja rakkautta.

Osoita naisellesi että pidät häntä sekä tasa-arvoisena kumppanina että seksikkäänä Naisena ja hän on sinun ikuisesti... :)

Ei meillä kehuta. Monta vuotta on mennyt ilman mitään rakkaudenosoituksia ja kehusanoja. En ole välittänyt vaan keskittynyt uran kehittämiseen. Nyt alkaa kuitenkin tuntua etten jaksa koko elämääni ilman rakkautta, olen kuitenkin vasta 32v. Surullista tämä ihmisen elämä kun oikein alkaa miettiä...

Yhteistyössä