Ei kärsivällisyys riitä :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

.

Vieras
Tästä alotuksesta saa varmaan p*skaa niskaan mut tulkoon. Mä en meinaa jaksaa mun 2,5-vuotiasta lasta mitenkään. Lapsi ei suostu mihinkään suosiolla, ainoa kommunikaatiotapa on kova "vastalausekiekaisu", ymmärryspuolessa myös pahasti häikkää. Nekin harvat asiat, jotka ymmärtää, niin uhma pistää haraamaan vastaan. Arjesta ei tule mitään ja kaikki päivät menee kiljumiseksi.

Tiedän kyllä, että asiaan vaikuttaa kovastikin tuo uhma, univelka (meillä myös vauva, joka valvottaa kaikki yöt) ja se, että lapsen kuntoutuspuoli on vasta aluillaan. Aloittelee puolipäivähoitoa ja lääkäriaikaa on maaliskuulle. Siitäkin huolimatta tuntuu nyt siltä, etten oikeasti jaksa esikoista. Rakastan kyllä kovasti ja kaikkeni teen, mutta ei vain riitä. Mitään hoitoapua ei ole saatavilla lukuunottamatta tätä puolipäivähoitoa, mutta siinäkin hädintuskin kotiin ehdin, kun pitää jo lähteä hakemaan (on ollut vasta 2 tunnin pätkiä).

Vaikeahoitoinen lapsi on ollut aina, mutta nyt on pinna katkeamispisteessä. Tästä lauseesta mut ehkä lynkataan, mutta tuntuu että oisin valmis myymään ensimmäiselle vastaantulevalle... Itkettää vaan ja oon ihan kuolemanväsynyt.

Yhteistyössä