A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja heh:Onko tää taas se kuuluisa perjantai-provo?Viime viikolla valitit siitä, kun sulle ei käy mikään ehkäisy ja meinaat tehdä abortin, jos tulet raskaaksi.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mietin vaan että osaakohan se lasta hoitaa vai ottaako heti uuden äitipuolen lasta hoitamaan?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:No kyllä mä nyt erossa aion sille lapsen antaa tosin tuskin se kauaa yksin on varmasti joku nuori nainen äitipuoleksi tulee.
Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostaa:Eikös se ollutkin jo käynyt panemassa niitä nuorempia naisia? Eli kyllä sillä on äiipuoli jo valmiina katsottuna. Nyt sun pitää vaan päättää mitä teet sun raskaudelle. Keskeytätkö vai synnytätkö vauvan ja annat sen sitten miehelle ja sen uudelle nuorelle naiselle??
Alkuperäinen kirjoittaja ap:No eipä sitä pitkään aikaan ole kauheasti ollut ehkä 1krt viikossa nyt ei lainkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Oli aiemmin 1krt viikossa nyt ei enää lainkaan koska mies sanoi että olen niin ruma ettei halua.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mulle tuli riippuvat ja raskausarpiset tissit, maha jossa raskaurpia ja mahaan pussi joka roikkuu, peräpukamat, hiukset lähtivät aika harvaksi eipä halua mies mua enää.