Ei kannata omistaa fetissi lehtiä jos on äiti

:xmas:
4 vuotias meinaan tuli näyttämään mulle lehdestä irronnutta sivua missä näky naisen värkki missä oli lävistysrengas. Ja tyttö kysyi että mikä tolla äiti roikkuu tuolla :whistle:
Ja ennen kun joku taas hyökkää rääkymään että tollaiset lehdet on pidettävä piilossa, niin rauhoittukaa B)
Meillä on muuttopakkaukset menossa ja pienet kädet ovat silmiä nopeammat.
 
lapset.. :xmas: meillä poika (4v) on kamalan kiinnostunut syntymästä ja lapsen kehittymisestä kohdussa. netistä (tänne oli joku linkittänyt) katsoin sit videota kun joku synnytti. poika tuli hiljaa seisomaan mun taakse ja sano.. vau, tuolta se vauva nyt tulee.
 
Mä olin n.8v ja vanhemmat+ isovanhemmat ei tajunnu että telkusta tulee Emmanuelle. Mä tuijotin tooooodella kiinnostuneena ja jotenkin täpinöissä sitä. Kunnes vanhemmat tajusivat että telkussa alaston nainen kiimaisena.
*RÄPS telkkari kiinni* Mutta sitä ei kuitattu huumorilla. Mulle tehtiin nolostunut olo siitä. Se on väärin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
No eikai se lapsi tuosta pilalle mene. Kai selitit asiallisesti, että se on aikuisten kiva juttu.
Mä sanoin että tädillä on jalassa pikkarit missä on hassu koriste. Kyllä tyttö sen selityksen purematta nieli.
Lapset on kyllä helppoja, ei ne tarvikaan mitään ihmeellisiä selityksiä.
Eikä niitä voi ihan kaikelta suojella (toki pitää yrittää, mutta kuitenkin )

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Mä olin n.8v ja vanhemmat+ isovanhemmat ei tajunnu että telkusta tulee Emmanuelle. Mä tuijotin tooooodella kiinnostuneena ja jotenkin täpinöissä sitä. Kunnes vanhemmat tajusivat että telkussa alaston nainen kiimaisena.
*RÄPS telkkari kiinni* Mutta sitä ei kuitattu huumorilla. Mulle tehtiin nolostunut olo siitä. Se on väärin.
Mua tässä ihmetyttää vain se, että MIKSI sun vanhemmat katto sitä omien vanhempiensa kanssa ?

:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Mä olin n.8v ja vanhemmat+ isovanhemmat ei tajunnu että telkusta tulee Emmanuelle. Mä tuijotin tooooodella kiinnostuneena ja jotenkin täpinöissä sitä. Kunnes vanhemmat tajusivat että telkussa alaston nainen kiimaisena.
*RÄPS telkkari kiinni* Mutta sitä ei kuitattu huumorilla. Mulle tehtiin nolostunut olo siitä. Se on väärin.
Mua tässä ihmetyttää vain se, että MIKSI sun vanhemmat katto sitä omien vanhempiensa kanssa ?

:D
heh hee! Ei ne katsoneet. Ne touhus omiaan. Pappa varmaan teki jotain ristikkoa, äiti oli keittiössä jne. Mä olin vaan avannu telkun :D
Maatilalla oltiin, niin asunnossa kokoa jo jonkun verran olla omissa oloissaan.


 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Mä olin n.8v ja vanhemmat+ isovanhemmat ei tajunnu että telkusta tulee Emmanuelle. Mä tuijotin tooooodella kiinnostuneena ja jotenkin täpinöissä sitä. Kunnes vanhemmat tajusivat että telkussa alaston nainen kiimaisena.
*RÄPS telkkari kiinni* Mutta sitä ei kuitattu huumorilla. Mulle tehtiin nolostunut olo siitä. Se on väärin.
Mua tässä ihmetyttää vain se, että MIKSI sun vanhemmat katto sitä omien vanhempiensa kanssa ?

:D
heh hee! Ei ne katsoneet. Ne touhus omiaan. Pappa varmaan teki jotain ristikkoa, äiti oli keittiössä jne. Mä olin vaan avannu telkun :D
Maatilalla oltiin, niin asunnossa kokoa jo jonkun verran olla omissa oloissaan.
No joo, sitten. Mä jo jotenkin onnistuin melkoisen kauhuskenaarion tuosta vääntämään (omaa anoppiani ajattelin... )
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
:saint:
Mä en ole aivan vakuuttunut että mun "se on varpaiden ja jalkapohjien hierontaa varten"-selitys meni pojalle läpi kun se löysi mun pikkukarhuni keittiön työtasolta. :xmas:
:LOL: Minkäikänen poika?
Vajaa 5v. Mua kyllä hävetti, jokseenkin..
Ja se muisti jälkeenpäin kysyä siitä jotakin, sitä en enää muista että mitä..
 

Yhteistyössä