Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikö lesbot muuten tajua että miestähän ne pohjimmiltaan haluaa jos dildoja kerran käyttävätAlkuperäinen kirjoittaja Tietoa:Vaikea sanoa. Kun maailmassa on kaikenlaisia jumalattomia ihmisiä, joille se peruskikkeli ei riitä. Jotkut haluavat esimerkiksi suuseksiä. Hui kauhistus. Tai sitten fistausta. Ja joku on lesbo eikä halua kikkeliä ainakaan jos se on miehessä kiinni. Olen jo kauan sitten lakannut vaivaamasta päätäni sillä, miksi kaikki eivät ole samanlaisia.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta eikö sitten ihan perus-kikkeli riitä jos ei kerran koolla väliä?
on. ja tämä, että ihmiset jaksaa innostua jonkun seksifantasiasta. hyi helvetti!Alkuperäinen kirjoittaja skdja:Onko fistaus pervoa?
No lihaahan sillä yritetään jäljitellä!Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikö lesbot muuten tajua että miestähän ne pohjimmiltaan haluaa jos dildoja kerran käyttävätAlkuperäinen kirjoittaja Tietoa:Vaikea sanoa. Kun maailmassa on kaikenlaisia jumalattomia ihmisiä, joille se peruskikkeli ei riitä. Jotkut haluavat esimerkiksi suuseksiä. Hui kauhistus. Tai sitten fistausta. Ja joku on lesbo eikä halua kikkeliä ainakaan jos se on miehessä kiinni. Olen jo kauan sitten lakannut vaivaamasta päätäni sillä, miksi kaikki eivät ole samanlaisia.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta eikö sitten ihan perus-kikkeli riitä jos ei kerran koolla väliä?
ja kasvis syöjät lihaa, kun syövät soijanakkeja ja muuta omituista.
Kuka idiootti luulee te dildo on melan korvike.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikö lesbot muuten tajua että miestähän ne pohjimmiltaan haluaa jos dildoja kerran käyttävätAlkuperäinen kirjoittaja Tietoa:Vaikea sanoa. Kun maailmassa on kaikenlaisia jumalattomia ihmisiä, joille se peruskikkeli ei riitä. Jotkut haluavat esimerkiksi suuseksiä. Hui kauhistus. Tai sitten fistausta. Ja joku on lesbo eikä halua kikkeliä ainakaan jos se on miehessä kiinni. Olen jo kauan sitten lakannut vaivaamasta päätäni sillä, miksi kaikki eivät ole samanlaisia.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta eikö sitten ihan perus-kikkeli riitä jos ei kerran koolla väliä?
Ja kaikki hyökkää kimppuun kun ilmaisee mielipiteensä tuollaisen toosan venyttelyn järkevyydestä, taitaa olla 90 prosenttia palstamammoista fistaajia!Alkuperäinen kirjoittaja rallen:on. ja tämä, että ihmiset jaksaa innostua jonkun seksifantasiasta. hyi helvetti!Alkuperäinen kirjoittaja skdja:Onko fistaus pervoa?
No miksi dildot jäljittelee melan ulkonäköä ja muotoa??Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuka idiootti luulee te dildo on melan korvike.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikö lesbot muuten tajua että miestähän ne pohjimmiltaan haluaa jos dildoja kerran käyttävätAlkuperäinen kirjoittaja Tietoa:Vaikea sanoa. Kun maailmassa on kaikenlaisia jumalattomia ihmisiä, joille se peruskikkeli ei riitä. Jotkut haluavat esimerkiksi suuseksiä. Hui kauhistus. Tai sitten fistausta. Ja joku on lesbo eikä halua kikkeliä ainakaan jos se on miehessä kiinni. Olen jo kauan sitten lakannut vaivaamasta päätäni sillä, miksi kaikki eivät ole samanlaisia.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta eikö sitten ihan perus-kikkeli riitä jos ei kerran koolla väliä?
Sä olet niitä ketkä on nähnyt ihon värisiä muovi dildoja,kokoa 10cm.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No miksi dildot jäljittelee melan ulkonäköä ja muotoa??Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuka idiootti luulee te dildo on melan korvike.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikö lesbot muuten tajua että miestähän ne pohjimmiltaan haluaa jos dildoja kerran käyttävätAlkuperäinen kirjoittaja Tietoa:Vaikea sanoa. Kun maailmassa on kaikenlaisia jumalattomia ihmisiä, joille se peruskikkeli ei riitä. Jotkut haluavat esimerkiksi suuseksiä. Hui kauhistus. Tai sitten fistausta. Ja joku on lesbo eikä halua kikkeliä ainakaan jos se on miehessä kiinni. Olen jo kauan sitten lakannut vaivaamasta päätäni sillä, miksi kaikki eivät ole samanlaisia.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta eikö sitten ihan perus-kikkeli riitä jos ei kerran koolla väliä?
:xAlkuperäinen kirjoittaja pueblo:Olen kuullut Internetissä olevan kuvia, joissa sinne työnnetään paljonkin nyrkkiä isompia esineitä.
Onhan siinä ideaa, ei kai kukaan aviomies ole niin niuho, että kokisi moisen viattoman yhteistyön esimerkiksi naapurin miehen kanssa pettämisenä. Ajattelepa omalle kohdallesi !Alkuperäinen kirjoittaja perinteinen nussija en oo:Kun en haluaisi pettää miestä harrastamalla perinteistä seksiä joten on ollut puhe fistailusta. Olisiko ideaa?