perinteinen nussija en oo
Kun en haluaisi pettää miestä harrastamalla perinteistä seksiä joten on ollut puhe fistailusta. Olisiko ideaa?
Nyrkillä nussimista.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä fistaaminen on??
Kenellä on niin iso toosa että sinne sopii nyrkki??Alkuperäinen kirjoittaja nyrkkikyllikki:Nyrkillä nussimista.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä fistaaminen on??
Kenellä on niin iso toosa että pystyy synnyttämään?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kenellä on niin iso toosa että sinne sopii nyrkki??Alkuperäinen kirjoittaja nyrkkikyllikki:Nyrkillä nussimista.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä fistaaminen on??
Mahtuuhan noista isompiakin juttuja, tosin ulospäin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kenellä on niin iso toosa että sinne sopii nyrkki??Alkuperäinen kirjoittaja nyrkkikyllikki:Nyrkillä nussimista.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä fistaaminen on??
Ajattele, ku mä oon kuullu että jollain on sopinu sinne vauvan pääkin!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kenellä on niin iso toosa että sinne sopii nyrkki??Alkuperäinen kirjoittaja nyrkkikyllikki:Nyrkillä nussimista.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä fistaaminen on??
No se on vähän eri juttu.. Vauva sentään työntyy suht hiljalleen ulos eikä niin että yhtäkkiä survaistaan nyrkki toosaan. Taitaa olla enemmänkin täällä palstalla fistaajia kun kaikki näin ihmettelee minun "tyhmyyttä"!Alkuperäinen kirjoittaja hanna:Ajattele, ku mä oon kuullu että jollain on sopinu sinne vauvan pääkin!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kenellä on niin iso toosa että sinne sopii nyrkki??Alkuperäinen kirjoittaja nyrkkikyllikki:Nyrkillä nussimista.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä fistaaminen on??
En ole harrastanut, mutta käsittääkseni sitä nyrkkiä ei todellakaan yhtäkkiä survaista sinne. Kärsivällisyyttä vaativaa toimintaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No se on vähän eri juttu.. Vauva sentään työntyy suht hiljalleen ulos eikä niin että yhtäkkiä survaistaan nyrkki toosaan. Taitaa olla enemmänkin täällä palstalla fistaajia kun kaikki näin ihmettelee minun "tyhmyyttä"!Alkuperäinen kirjoittaja hanna:Ajattele, ku mä oon kuullu että jollain on sopinu sinne vauvan pääkin!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kenellä on niin iso toosa että sinne sopii nyrkki??Alkuperäinen kirjoittaja nyrkkikyllikki:Nyrkillä nussimista.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä fistaaminen on??
No ei sitä sinne survaista yhtäkkiä. Vauva voi tulla alle minuutissa tosin..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No se on vähän eri juttu.. Vauva sentään työntyy suht hiljalleen ulos eikä niin että yhtäkkiä survaistaan nyrkki toosaan. Taitaa olla enemmänkin täällä palstalla fistaajia kun kaikki näin ihmettelee minun "tyhmyyttä"!Alkuperäinen kirjoittaja hanna:Ajattele, ku mä oon kuullu että jollain on sopinu sinne vauvan pääkin!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kenellä on niin iso toosa että sinne sopii nyrkki??Alkuperäinen kirjoittaja nyrkkikyllikki:Nyrkillä nussimista.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä fistaaminen on??
Ei sitä nyrkkiäkään sinne tuosta noin vaan survasta,käyhän sekin kipeää jos sormi survastaan ihan tuosta noin vaan sisään.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No se on vähän eri juttu.. Vauva sentään työntyy suht hiljalleen ulos eikä niin että yhtäkkiä survaistaan nyrkki toosaan. Taitaa olla enemmänkin täällä palstalla fistaajia kun kaikki näin ihmettelee minun "tyhmyyttä"!Alkuperäinen kirjoittaja hanna:Ajattele, ku mä oon kuullu että jollain on sopinu sinne vauvan pääkin!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kenellä on niin iso toosa että sinne sopii nyrkki??Alkuperäinen kirjoittaja nyrkkikyllikki:Nyrkillä nussimista.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä fistaaminen on??
Mutta mitä ihmeen järkeä sinne on tunkea nyrkki? Mitä nautintoa nainen siitä muka saa??Alkuperäinen kirjoittaja venyy venyy:Ei sitä nyrkkiäkään sinne tuosta noin vaan survasta,käyhän sekin kipeää jos sormi survastaan ihan tuosta noin vaan sisään.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No se on vähän eri juttu.. Vauva sentään työntyy suht hiljalleen ulos eikä niin että yhtäkkiä survaistaan nyrkki toosaan. Taitaa olla enemmänkin täällä palstalla fistaajia kun kaikki näin ihmettelee minun "tyhmyyttä"!Alkuperäinen kirjoittaja hanna:Ajattele, ku mä oon kuullu että jollain on sopinu sinne vauvan pääkin!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kenellä on niin iso toosa että sinne sopii nyrkki??Alkuperäinen kirjoittaja nyrkkikyllikki:Nyrkillä nussimista.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä fistaaminen on??
Kyllä se pillu venyy.
vamaan eri asia. synnytykseen kun kuitenkin naisen keho ja kudokset valmistautuvat kuukausikaupalla, ja raskauden jälkeen palautuvat.Alkuperäinen kirjoittaja ?:Kenellä on niin iso toosa että pystyy synnyttämään?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kenellä on niin iso toosa että sinne sopii nyrkki??Alkuperäinen kirjoittaja nyrkkikyllikki:Nyrkillä nussimista.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä fistaaminen on??
Sitäpä et voi tietää ennen kuin kokeilet Nimim. elämäni parhaita kokemuksiaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta mitä ihmeen järkeä sinne on tunkea nyrkki? Mitä nautintoa nainen siitä muka saa??
Olisiko siinä sinusta jotakin pahaa? Olettaen, että kyseinen henkilö tykkäisi hommasta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Milloinkahan joku keksii että "hei, sinnehän voi tunkea vesimeloninkin, kyllä se venyy.."
Vaikea sanoa. Kun maailmassa on kaikenlaisia jumalattomia ihmisiä, joille se peruskikkeli ei riitä. Jotkut haluavat esimerkiksi suuseksiä. Hui kauhistus. Tai sitten fistausta. Ja joku on lesbo eikä halua kikkeliä ainakaan jos se on miehessä kiinni. Olen jo kauan sitten lakannut vaivaamasta päätäni sillä, miksi kaikki eivät ole samanlaisia.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta eikö sitten ihan perus-kikkeli riitä jos ei kerran koolla väliä?
Eikö lesbot muuten tajua että miestähän ne pohjimmiltaan haluaa jos dildoja kerran käyttävätAlkuperäinen kirjoittaja Tietoa:Vaikea sanoa. Kun maailmassa on kaikenlaisia jumalattomia ihmisiä, joille se peruskikkeli ei riitä. Jotkut haluavat esimerkiksi suuseksiä. Hui kauhistus. Tai sitten fistausta. Ja joku on lesbo eikä halua kikkeliä ainakaan jos se on miehessä kiinni. Olen jo kauan sitten lakannut vaivaamasta päätäni sillä, miksi kaikki eivät ole samanlaisia.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta eikö sitten ihan perus-kikkeli riitä jos ei kerran koolla väliä?