Piru vieköön sua nainen! Et saa mua suuttumaan. B)Alkuperäinen kirjoittaja KieroonKasvanu:No just! Nuoret miehet ei kelpaa, mut paappojen kans sit paneskellaan!? :kieh:
Ikäero haittaa jos mies on lähempänä kuolemaa kuin syntymää?!
Piru vieköön sua nainen! Et saa mua suuttumaan. B)Alkuperäinen kirjoittaja KieroonKasvanu:No just! Nuoret miehet ei kelpaa, mut paappojen kans sit paneskellaan!? :kieh:
niinAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Haluaa opettajan!Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:no jotku "miehet" haluaa vanhempaa naista
Niin... Tyhmäähän se oliskin tosi asioista suuttua! :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Piru vieköön sua nainen! Et saa mua suuttumaan. B)Alkuperäinen kirjoittaja KieroonKasvanu:No just! Nuoret miehet ei kelpaa, mut paappojen kans sit paneskellaan!? :kieh:
Sä kaivat verta nenästä.Alkuperäinen kirjoittaja KieroonKasvanu:Niin... Tyhmäähän se oliskin tosi asioista suuttua! :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Piru vieköön sua nainen! Et saa mua suuttumaan. B)Alkuperäinen kirjoittaja KieroonKasvanu:No just! Nuoret miehet ei kelpaa, mut paappojen kans sit paneskellaan!? :kieh:
Jotain sinne päin mäkin ajattelin otsikosta päätellen..Alkuperäinen kirjoittaja .:Mä ajattelin avauksen lukiessani, että nyt Rouva Harava on eksynyt vanhainkodille :ashamed:.
Höpö, höpö! Tosi asioita puhun! :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Sä kaivat verta nenästä.
Vanhemmat miehet on charmikkaampia. B)Alkuperäinen kirjoittaja KieroonKasvanu:Höpö, höpö! Tosi asioita puhun! :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Sä kaivat verta nenästä.
Et voi vättää etteikö sun miesten keski-ikä olisi lähempänä 70v kuin 20v! :x
Mut vanhemmis miehis on varmaan se etu et niiden näkö on jo heikentynyt! Kelpaa vähän paksumpikin "tyttö"! :x
Mä kuvittelin että kyseessä on joku n. 50v.Alkuperäinen kirjoittaja Herqules:Jotain sinne päin mäkin ajattelin otsikosta päätellen..Alkuperäinen kirjoittaja .:Mä ajattelin avauksen lukiessani, että nyt Rouva Harava on eksynyt vanhainkodille :ashamed:.
Mäkin olen kuullut joskus kommentin: "rouvahan istuu pankin päällä, mitä sä siinä rahapulaasi valitat.." Mutta ei tulis mieleenkään rahasta jonkun vanhan äijän kanssa pelehtiäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Aika paha kommentti poika ystävältä..Alkuperäinen kirjoittaja PimpiImpi:Mä olen sekaantunu alaikäiseen (17v) sillon kun olin ite 24v.. Vahingossa. Ja laivalla pappa 70-80v tarjos rahaa "palveluista", joista kyllä kieltäydyin,(vaikka poikaystävä sanoi et oisit menny ja vieny vaan rahat) Mutta olisi siinä ollu mukava ikähaarukka, miehiä laidasta laitaan..
Viimeisin miesystävä oli 19 vuotta vanhempi. Olis tietysti voinut testata vaihteeksi nuorempaa.Alkuperäinen kirjoittaja Efria Magia:Mä kuvittelin että kyseessä on joku n. 50v.Alkuperäinen kirjoittaja Herqules:Jotain sinne päin mäkin ajattelin otsikosta päätellen..Alkuperäinen kirjoittaja .:Mä ajattelin avauksen lukiessani, että nyt Rouva Harava on eksynyt vanhainkodille :ashamed:.
B) Pus pus sulle vain.Alkuperäinen kirjoittaja KieroonKasvanu:Niin... voihan sitä itselleen yrittää uskotella että ne charmikkaampia...
kun tosi asia on ettei muita saa! :headwall: :headwall:
Mut elä sä unelmissas... :hug:
Niin kun oli mahdollisuus.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Viimeisin miesystävä oli 19 vuotta vanhempi. Olis tietysti voinut testata vaihteeksi nuorempaa.
En mä sun pusuja tarvitse!Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:B) Pus pus sulle vain.Alkuperäinen kirjoittaja KieroonKasvanu:Niin... voihan sitä itselleen yrittää uskotella että ne charmikkaampia...
Alkuperäinen kirjoittaja KieroonKasvanu:En mä sun pusuja tarvitse!Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:B) Pus pus sulle vain.Alkuperäinen kirjoittaja KieroonKasvanu:Niin... voihan sitä itselleen yrittää uskotella että ne charmikkaampia...
Ne sä voit säästää niille sun paapoille ja niiden harmaakarvaisille munille :x :x :headwall: