Ei jumankeuta minkä ikäinen mies mulle tarjosi yöseuraa

Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Ja jätit tilaisuuden käyttämättä?! Hullu |O :D
No hei, piti vähän ajatella sitä ettei jätkälle tuu kauhia morkkis. :D
Eihän se olis sun ongelma ollut :D
Hei, pitäähän sitä nyt muitakin ajatella. Olisi toinen vielä saanut jotakin traumoja ja joutunut käymään vuosia terapiassa. :LOL: :LOL:

pallero
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Ton ikäsethän ne kaikkein kiimasimpia onkin, niille kelpaa mikä vaan mikä liikkuu (joillekkin kelpaa liikkumatonkin).
Niinkuin rakas siskoni joskus totesi, että tuon ikäisen pojan ei tarvi muuta kuin nähdä naisten pyörä, niin alkaa jo jopo keulimaan. Itse kävin kuuntelemassa paikallisessa baarissa jotain yhtyettä, kun laskettuun aikaan oli vajaa 1kk. Masu oli hyvänkokoinen, silti nuori poika tuli sönköttämään, että käytkö useinkin täällä... :D

Alkuperäinen kirjoittaja pallero:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Ton ikäsethän ne kaikkein kiimasimpia onkin, niille kelpaa mikä vaan mikä liikkuu (joillekkin kelpaa liikkumatonkin).
Niinkuin rakas siskoni joskus totesi, että tuon ikäisen pojan ei tarvi muuta kuin nähdä naisten pyörä, niin alkaa jo jopo keulimaan. Itse kävin kuuntelemassa paikallisessa baarissa jotain yhtyettä, kun laskettuun aikaan oli vajaa 1kk. Masu oli hyvänkokoinen, silti nuori poika tuli sönköttämään, että käytkö useinkin täällä... :D
:D

Tuolle tummennetulle kohdalle repesin! :LOL: :LOL: Tuli muuten mieleen American pie-elokuva ja se minuuttimuna-jätkä. :whistle:

hjgfk
Yhdessä työpaikassa minuun "liimautu" tuollanen pikkujätkä ja kun tajusin sen aatokset niin kyllä öklötti. En tuon ikäisenäkään ole ollut kiinnostunut 20 vuotiaista koltiaisista.

PimpiImpi
Mä olen sekaantunu alaikäiseen (17v) sillon kun olin ite 24v.. Vahingossa. Ja laivalla pappa 70-80v tarjos rahaa "palveluista", joista kyllä kieltäydyin,(vaikka poikaystävä sanoi et oisit menny ja vieny vaan rahat) Mutta olisi siinä ollu mukava ikähaarukka, miehiä laidasta laitaan..

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja PimpiImpi:
Mä olen sekaantunu alaikäiseen (17v) sillon kun olin ite 24v.. Vahingossa. Ja laivalla pappa 70-80v tarjos rahaa "palveluista", joista kyllä kieltäydyin,(vaikka poikaystävä sanoi et oisit menny ja vieny vaan rahat) Mutta olisi siinä ollu mukava ikähaarukka, miehiä laidasta laitaan..
Aika paha kommentti poika ystävältä..

piiku
Hullu!! Vappaa ihminen, mikset ottanu oppipoikaa?!?
Mie kun olin 26 ni eräs silloin 19v sälli kinus ja kinus..Lähetteli viestiä ja soitteli yms. Oli miun PIKKUveljen paras kaveri.
Mie olin kanssa 2 lapsen yh tuolloin.

Ja kokkeilinhan mie!!
Jo vain sai ihan jees-kyytiä,mutta nuo nuoret sällit on aika..hmm.. ripustautuvia sille päälle sattuessaan. Ja mie ko olin ihan justiinsa päässy nauttiin "sinkkupäivistä", ehä mie sellasta ny alkais vakkarrin opettaan ja seurusteleen *hehee*
Muutaman kerran lapsivapaana viikonloppuna otin yökylään. Kivaa oli, ja kestävyyttäkin piisas ;)

Yhteistyössä