Eihän se olis sun ongelma ollutAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:No hei, piti vähän ajatella sitä ettei jätkälle tuu kauhia morkkis.Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Ja jätit tilaisuuden käyttämättä?! Hullu |O
Eihän se olis sun ongelma ollutAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:No hei, piti vähän ajatella sitä ettei jätkälle tuu kauhia morkkis.Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Ja jätit tilaisuuden käyttämättä?! Hullu |O
Hei, pitäähän sitä nyt muitakin ajatella. Olisi toinen vielä saanut jotakin traumoja ja joutunut käymään vuosia terapiassa.Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Eihän se olis sun ongelma ollutAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:No hei, piti vähän ajatella sitä ettei jätkälle tuu kauhia morkkis.Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Ja jätit tilaisuuden käyttämättä?! Hullu |O
Alkuperäinen kirjoittaja Ohis:Ne on niitä MILF huntereita )
Niinkuin rakas siskoni joskus totesi, että tuon ikäisen pojan ei tarvi muuta kuin nähdä naisten pyörä, niin alkaa jo jopo keulimaan. Itse kävin kuuntelemassa paikallisessa baarissa jotain yhtyettä, kun laskettuun aikaan oli vajaa 1kk. Masu oli hyvänkokoinen, silti nuori poika tuli sönköttämään, että käytkö useinkin täällä...Alkuperäinen kirjoittaja mie:Ton ikäsethän ne kaikkein kiimasimpia onkin, niille kelpaa mikä vaan mikä liikkuu (joillekkin kelpaa liikkumatonkin).
Alkuperäinen kirjoittaja pallero:Niinkuin rakas siskoni joskus totesi, että tuon ikäisen pojan ei tarvi muuta kuin nähdä naisten pyörä, niin alkaa jo jopo keulimaan. Itse kävin kuuntelemassa paikallisessa baarissa jotain yhtyettä, kun laskettuun aikaan oli vajaa 1kk. Masu oli hyvänkokoinen, silti nuori poika tuli sönköttämään, että käytkö useinkin täällä...Alkuperäinen kirjoittaja mie:Ton ikäsethän ne kaikkein kiimasimpia onkin, niille kelpaa mikä vaan mikä liikkuu (joillekkin kelpaa liikkumatonkin).
Olet vaihtanut nikin...mä unohdin sen kuvan! :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Histamiinitar:Lähe mun kaa lauantaina humppaan ... Et sä laittanu sitä tatska kuvaa mulle :kieh: :kieh: .
Mua kukaan muista :'( =)Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Olet vaihtanut nikin...mä unohdin sen kuvan! :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Histamiinitar:Lähe mun kaa lauantaina humppaan ... Et sä laittanu sitä tatska kuvaa mulle :kieh: :kieh: .
Odota, mä muistan sua pian. =)Alkuperäinen kirjoittaja Histamiinitar:Mua kukaan muista :'( =)Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Olet vaihtanut nikin...mä unohdin sen kuvan! :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Histamiinitar:Lähe mun kaa lauantaina humppaan ... Et sä laittanu sitä tatska kuvaa mulle :kieh: :kieh: .
Aika paha kommentti poika ystävältä..Alkuperäinen kirjoittaja PimpiImpi:Mä olen sekaantunu alaikäiseen (17v) sillon kun olin ite 24v.. Vahingossa. Ja laivalla pappa 70-80v tarjos rahaa "palveluista", joista kyllä kieltäydyin,(vaikka poikaystävä sanoi et oisit menny ja vieny vaan rahat) Mutta olisi siinä ollu mukava ikähaarukka, miehiä laidasta laitaan..
Nii just!Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Ja jätit tilaisuuden käyttämättä?! Hullu |O
No hei miettikää nyt, 11 vuotta nuorempi jätkä! Pikkuusen enemmän saisi olla ikää.Alkuperäinen kirjoittaja Efria Magia:Nii just!Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Ja jätit tilaisuuden käyttämättä?! Hullu |O
Niinpä. Mä olisin kyllä kokeillut..Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Samaa mieltä täällä!Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Ja jätit tilaisuuden käyttämättä?! Hullu |O
Heh, mikä nimimerkki sulla on.Alkuperäinen kirjoittaja Miehet nuorina ja kahvi kuumana:Niinpä. Mä olisin kyllä kokeillut..Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Samaa mieltä täällä!Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Ja jätit tilaisuuden käyttämättä?! Hullu |O
Mä olen 38v. Olen pikkasen enemmän vanhempi.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:No hei miettikää nyt, 11 vuotta nuorempi jätkä! Pikkuusen enemmän saisi olla ikää.
Haluaa opettajan!Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:no jotku "miehet" haluaa vanhempaa naista