A
Aloitin
Vieras
Meillä olisi huomenna muutto kaupungista toiseen ja olen tässä itsekseni pakannut koko asunnon ja tehnyt työt ja koulun siinä sivussa kun mie son sillä paikkakunnalla töissä. Olen hoitanut auton ja muuttoavun viime tipalla kun selvisi ettei hän saakkaan kuorma-autoa.. EIlisen päivän yritin soittaa ja viestitellä, että saadaan selvitettyä muutto asioita, että kuormiksen vuorka pitää maksaa pankki- tai luottokortilla vakuutusyhtiön takia, että miehen elctron ei käy. Pitäisi siirtää rahaa minun tilille jossa sitä ei ole kun olen itse joutunut parin kuukauden vuokrat ja laskut maksamaan yksin koska miehellä uusi työ. Lisäksi on flunssa ja mieli ollut maassa muutaman viikon kun on ikävöinyt toista... No hämpä sitten oli illalla töistä päästyään lopettamassa puhelua siten että ei hänellä kai sitten mitään asiaa ollut... Tiuskaisin, että etkö ole saanut mun viestejä missä selvitän asioita muutonkin suhteen ja alkaa ihme ämpyily ja asian kieltäminen ja sanopn, että voi vittu ja tää lyö luurit korvaan!
Mikään asia ei siis selvinnyt, lähetin veistejä uudelleen asioiden suhteen ja hän vaan arvostelee minuu takasin yms. todella loukkavaa! Huomenna pitäisi muuttaa ja minä oon niin poikki! Itkemisestä ja taas tämmöisestä pettymyksestä ja... Mitä helvettiä minä teen?! Lapsi on varmana aika ihmeissän kun ilmoitan että juu, ei se äiti muutakkaan kun vasta eilen piti ja sitä hehkutin!!
Mie en jaksa, yksinkertaisesti!
Mikään asia ei siis selvinnyt, lähetin veistejä uudelleen asioiden suhteen ja hän vaan arvostelee minuu takasin yms. todella loukkavaa! Huomenna pitäisi muuttaa ja minä oon niin poikki! Itkemisestä ja taas tämmöisestä pettymyksestä ja... Mitä helvettiä minä teen?! Lapsi on varmana aika ihmeissän kun ilmoitan että juu, ei se äiti muutakkaan kun vasta eilen piti ja sitä hehkutin!!
Mie en jaksa, yksinkertaisesti!