ei jumalauta, mä romahdan

  • Viestiketjun aloittaja petetty
  • Ensimmäinen viesti
Voima kovasti AP:lle, koita pitää itsesi kasassa, lapsen ja oman hyvinvointisi kannalta... onko sulla ketään, joka vois tulla sulle kaveriksi, pakkaileen kamoja tai jolle voisit purkaa tilannetta (eli haukkua sen kusipäämulkun)?

Mistä noita tuollaisia miehiä sikiää, mikä on mennyt pieleen ja missä vaiheessa, että ukosta tulee tuommoinen? Valmistusvirhekkö? Ja entä tuollaiset naiset sitten, kuten Hondatytön tapauksessa... en voi ymmärtää. :(
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Kasvattaa läheisen kuolema henkisesti. Ei pidä kaikkea enää niin itsestään selvänä, yrittää nauttia jokaisesta hetkestä jonka saa viettää läheisten ihmisten kanssa. Ihminen joka ei ole kokenut läheisensä menetystä ei sitä ymmärrä.


Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
niin mun mielestä kaikissa huonoissakin asioissa on se parempi puoli. Sitä vain on negatiivisesti ajattelevan ihmisen mahdotonta huomata. Hyvät päivän jatkot Sinullekin. Halihali:)

Alkuperäinen kirjoittaja huh huh:
hei sinä kusipäinen vieras, älä viiti! jos olet täysin empatiakyvytön niin pidäppä typerät juttusi ihan omana tietonasi
Ihan jokaisessa? No mitäpä sanot jos sun lapsi/mies/joku läheinen kuolee ja positiivinen puoli oli?
No jos minusta puhut, niin olen kokenut, isäni kuoleman jokaisen mummoni ja pappani kuoleman, että kyllä kokemusta on, olen löytänyt pari kertaa kuolleen ihmisen jne!!! mutta jos esimerkiksi lapseni kuolisi nyt, en TODELLAKAAN löytäisi siittä mitään positiivistä..
Jos lapsensa menettää, ja sen kestää, tietää sitten selviävänsä kaikista mahdollisista kriiseistä?



 
vv
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Jos lapsensa menettää, ja sen kestää, tietää sitten selviävänsä kaikista mahdollisista kriiseistä?
Häh? Jos nyt oikein ymmärsin niin en koskaan toipuisi oman lapseni menetyksestä lopullisesti, en koskaan.Kaikki kriisit ovat aivan erillaisia, ei niitä voi verrata keskenään jos yhdestä selviää niin elviäisi toisestakin.
 
petetty
no nyt on imuroitu ja lattiat pesty! olo tasaantunu vähäsen. en mä halua tollasen paskan vuoksi asioitani sotkea. onneksi on muutama hyvä ystävä kenen kanssa voi puhua ja pakkailla sitten kun sen aika koittaa. huomenna pistän asiat pyörimään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja petetty:
no nyt on imuroitu ja lattiat pesty! olo tasaantunu vähäsen. en mä halua tollasen paskan vuoksi asioitani sotkea. onneksi on muutama hyvä ystävä kenen kanssa voi puhua ja pakkailla sitten kun sen aika koittaa. huomenna pistän asiat pyörimään.
:hug: jaksamista, ja kannattaa oikeesti miettiä kumpi muuttaa kirjansa ihan oikeesti..suotta lapsen arkee sotkee enempää kun pakko
 

Yhteistyössä