Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
pieni näpäytys mitä on tulossa jos meinaa tehdä jotain.
Siis mitä????? Mä en ole ikinä meinannut tehdä mitään pahaa ja silti olen sairastanut syövän kaksi kertaa. On muitakin ongelmia terveyden kanssa. Ja minkä vitun takia muka?????
Itse olen varmasti meinannut tehdä ja tehnytkin monta väärää juttua. Vaikkakin varmaan yleisen kaavan mukaan olen aina ollut ns. kiltti ja "hyvä" tyttö.
En silti laske että omien lasteni vammat tai veljeni kuolema johtuisivat juuri minun tekemisistäni tai tekemättä jättämisistäni. Rukoilijasirkka tässä selitti tuota synti-juttua paremmin. Itse uskon myös toiseen voimaan joka aiheuttaa sitä pahaa maailmaan, kuten näitä sairauksia ja Jumalan näen siitä että Hän on se joka kulkee mukana erityisesti juuri noilla vaikeilla hetkillä ja auttaa jaksamaan. Itselleni Jumala on ollut erityisen lähellä juuri niinä epätoivoisimpina hetkinä enkä ole silloin osannut ajatella että Hän olisi tuon ahdinkoni syy tai aiheuttaja.
Mutta mikä tässä olellisinta, usko on ihmisen oma asia ja joku uskoo noin ja toinen näin, kolmas taan ei mihinkään. Miksi sinua niin kovasti vaivaa se että joku uskoo Jumalan kulkevan mukanaan?