EI jumal*ta, mulle ei sovi alkoholi, vattu mitä mä oon tehnyt!!!!!

  • Viestiketjun aloittaja kuolen
  • Ensimmäinen viesti
vieras
No eikös se vastapuoli joutais hävetä ennemminkin? Varmaan hauska näky, talouspaperiteline römpsässä :D

Käytätkö aina noin erikoista nimitystä siitä rullatelineestä? Enpä ole ennen kuullut, suthan saattais tunnistaa siitä, jopa :whistle:
 
tuota
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Emmä kerro mitään. Ei toi oikeestaan ole pettämistä, olin vaan sekasin. Ei helvetti, mistä tulikin mieleen vetää se rullateline, sieltä tuvan pöydältä.
Tuo telinekö siinä se pahin juttu on?? Siis sinusta. Minusta se nuoleminen on intiimimpää. Mutta voit laittaa kännisen kokeilunhalun piikkiin..
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Emmä kerro mitään. Ei toi oikeestaan ole pettämistä, olin vaan sekasin. Ei helvetti, mistä tulikin mieleen vetää se rullateline, sieltä tuvan pöydältä.
Älä sure, minä olen nuorempana käyttänyt eukkoon (luokkakaveriin) grillimakkaraa. Alkoholilla oli osuutta asiaan.
ps. Grillin kautta makkara sitten syötiin myöhemmin :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja emma-elinda:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No, katotaan mitä sanotte. Nuolin mökillä bilettämässä ollutta kaverin kaveria (NAINEN) ja hoidin loppuun semmosella "talouspaperirullapötkelöllä". EIKÖ NAURATA HÄ????
kaikkea tarvii kokeilla. eihän toi ny paha ole ollenkaan. ;)
Eli en ole pettänyt??
Totta kai petit.
Höpö höpö, kännissä vaan ei erottanut kaverin eukkoa talouspaperirullasta :saint:
 

Yhteistyössä