Tai bi? Jospa oli vain kokeilua? Miehelle ei tarvi sanoa mitään.Alkuperäinen kirjoittaja ap:EN tiennyt olevani lesbo??? ja en tiennyt perkele olevani noin luova. JA mitä mä sanon miehelle???
Tai bi? Jospa oli vain kokeilua? Miehelle ei tarvi sanoa mitään.Alkuperäinen kirjoittaja ap:EN tiennyt olevani lesbo??? ja en tiennyt perkele olevani noin luova. JA mitä mä sanon miehelle???
no tietenkin,että:Nusasin kaveria talousrullatelineellä"Alkuperäinen kirjoittaja ap:EN tiennyt olevani lesbo??? ja en tiennyt perkele olevani noin luova. JA mitä mä sanon miehelle???
hahahahahahahha aAlkuperäinen kirjoittaja vieras:no tietenkin,että:Nusasin kaveria talousrullatelineellä"Alkuperäinen kirjoittaja ap:EN tiennyt olevani lesbo??? ja en tiennyt perkele olevani noin luova. JA mitä mä sanon miehelle???
kerrot sille ton,se saa vaan kiksit ja pääset näyttämään kuin se käyAlkuperäinen kirjoittaja ap:EN tiennyt olevani lesbo??? ja en tiennyt perkele olevani noin luova. JA mitä mä sanon miehelle???
mä en edes HALUAIS tietää jos mun ukkoa olis joku pannu pyllyyn talousrullatelineellä olkoon se mies tai nainen toisessa päässä :xAlkuperäinen kirjoittaja vieras:JOS MIEHESI olisi tehnyt vastaavaa MIEHEN kanssa, eikö pitäisi kertoa??!?!?! hyiiiiiiiiiiiiiiiiiii
that's it ?!Alkuperäinen kirjoittaja ap:No, katotaan mitä sanotte. Nuolin mökillä bilettämässä ollutta kaverin kaveria (NAINEN) ja hoidin loppuun semmosella "talouspaperirullapötkelöllä". EIKÖ NAURATA HÄ????
ja sun mies varmaan haluais tulla teidän kimppaan mukaan..?!Alkuperäinen kirjoittaja hih:kerrot sille ton,se saa vaan kiksit ja pääset näyttämään kuin se käyAlkuperäinen kirjoittaja ap:EN tiennyt olevani lesbo??? ja en tiennyt perkele olevani noin luova. JA mitä mä sanon miehelle???
No olipa kamalaa. Hohhoijaa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:No, katotaan mitä sanotte. Nuolin mökillä bilettämässä ollutta kaverin kaveria (NAINEN) ja hoidin loppuun semmosella "talouspaperirullapötkelöllä". EIKÖ NAURATA HÄ????
Tuo telinekö siinä se pahin juttu on?? Siis sinusta. Minusta se nuoleminen on intiimimpää. Mutta voit laittaa kännisen kokeilunhalun piikkiin..Alkuperäinen kirjoittaja ap:Emmä kerro mitään. Ei toi oikeestaan ole pettämistä, olin vaan sekasin. Ei helvetti, mistä tulikin mieleen vetää se rullateline, sieltä tuvan pöydältä.
Älä sure, minä olen nuorempana käyttänyt eukkoon (luokkakaveriin) grillimakkaraa. Alkoholilla oli osuutta asiaan.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Emmä kerro mitään. Ei toi oikeestaan ole pettämistä, olin vaan sekasin. Ei helvetti, mistä tulikin mieleen vetää se rullateline, sieltä tuvan pöydältä.
Jaa, että vaan??? Kyllä kuule mun elämä on sekasin.Alkuperäinen kirjoittaja NewYork:that's it ?!Alkuperäinen kirjoittaja ap:No, katotaan mitä sanotte. Nuolin mökillä bilettämässä ollutta kaverin kaveria (NAINEN) ja hoidin loppuun semmosella "talouspaperirullapötkelöllä". EIKÖ NAURATA HÄ????
Totta kai petit.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Eli en ole pettänyt??Alkuperäinen kirjoittaja emma-elinda:kaikkea tarvii kokeilla. eihän toi ny paha ole ollenkaan.Alkuperäinen kirjoittaja ap:No, katotaan mitä sanotte. Nuolin mökillä bilettämässä ollutta kaverin kaveria (NAINEN) ja hoidin loppuun semmosella "talouspaperirullapötkelöllä". EIKÖ NAURATA HÄ????
Höpö höpö, kännissä vaan ei erottanut kaverin eukkoa talouspaperirullasta :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Totta kai petit.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Eli en ole pettänyt??Alkuperäinen kirjoittaja emma-elinda:kaikkea tarvii kokeilla. eihän toi ny paha ole ollenkaan.Alkuperäinen kirjoittaja ap:No, katotaan mitä sanotte. Nuolin mökillä bilettämässä ollutta kaverin kaveria (NAINEN) ja hoidin loppuun semmosella "talouspaperirullapötkelöllä". EIKÖ NAURATA HÄ????
nih!Alkuperäinen kirjoittaja NewYork:sanot sille ukolles et näin kävi ja ens kerralla kyl pääsee mukaan
Ai satuako tämä vaan oli?Alkuperäinen kirjoittaja ap kiittää provoiluseurasta:ei tätä kukaan uskonutkaan