eli petit ja annoit vieraan panna keskellä yleistä uimarantaa?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Paljaana ja peppuun ois liian kevyttä kamaa..ihan jotain muuta.
Näin nä tälläset ketjut menee aina.Eka vouhkataan,rttä jotain kamalaa on sattunut,mutta sitte ei suostuta kertoon itse asiaa.Alkuperäinen kirjoittaja emma-elinda:.... mä tiesin ettei ap kerro...
Otit appiukolta poskeen?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Joo, kukaan ei oo arvannut ees lähelle. Niin hirveetä on.
Niinpä.Alkuperäinen kirjoittaja pimpula:Näin nä tälläset ketjut menee aina.Eka vouhkataan,rttä jotain kamalaa on sattunut,mutta sitte ei suostuta kertoon itse asiaa.Alkuperäinen kirjoittaja emma-elinda:.... mä tiesin ettei ap kerro...
hyyyyiiiii!Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Otit appiukolta poskeen?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Joo, kukaan ei oo arvannut ees lähelle. Niin hirveetä on.
Tää ois jo aika pahaAlkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Otit appiukolta poskeen?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Joo, kukaan ei oo arvannut ees lähelle. Niin hirveetä on.
tai sit ap ei oo oikeesti tehny mitään kunhan vaan haluaa palstamammojen huomionAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Niinpä.Alkuperäinen kirjoittaja pimpula:Näin nä tälläset ketjut menee aina.Eka vouhkataan,rttä jotain kamalaa on sattunut,mutta sitte ei suostuta kertoon itse asiaa.Alkuperäinen kirjoittaja emma-elinda:.... mä tiesin ettei ap kerro...
Jep, näin pitkää ketjua ei olisi saanut *miten saan lapsen potalle* aiheestaAlkuperäinen kirjoittaja emma-elinda:tai sit ap ei oo oikeesti tehny mitään kunhan vaan haluaa palstamammojen huomionAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Niinpä.Alkuperäinen kirjoittaja pimpula:Näin nä tälläset ketjut menee aina.Eka vouhkataan,rttä jotain kamalaa on sattunut,mutta sitte ei suostuta kertoon itse asiaa.Alkuperäinen kirjoittaja emma-elinda:.... mä tiesin ettei ap kerro...
*tyrsk* tää olis kans aika paha.Alkuperäinen kirjoittaja öö:Laitoit grillimakkaran pimppiin etkä saa sitä pois?