annoit persettä koko talolleAlkuperäinen kirjoittaja ap:Mä en kehtaa kertoa, ihan hirveeä ja seksiin liittyy. YLLÄTYS, YLLÄTYS.
Joo. no hittokos sä tuut sitä tänne päivittelemään? ei me sille asialle voida mitään ja kun et kerro edes mitä helvettiä sinä oot tehny niin sitä ei tarvis tässä kysellä .Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkoholin mun pään sekotti, en varmana olis selvinpäin tehnyt tommosta! En juo enää ikinä.
mitä järkeä tälläsessä aloituksessa. vissiin joku tylsimys yrittää kuumeisesti keksiä jotain provoa tässä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mä en kehtaa kertoa, ihan hirveeä ja seksiin liittyy. YLLÄTYS, YLLÄTYS.
Jaa... eli petit? : )Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mä en kehtaa kertoa, ihan hirveeä ja seksiin liittyy. YLLÄTYS, YLLÄTYS.
Tämä on tätä typerää naamakirjatyyppistä kalastelua.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mitä järkeä tälläsessä aloituksessa. vissiin joku tylsimys yrittää kuumeisesti keksiä jotain provoa tässä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mä en kehtaa kertoa, ihan hirveeä ja seksiin liittyy. YLLÄTYS, YLLÄTYS.
ja paljaana, vai annoin panna peppuun?Alkuperäinen kirjoittaja tähtituike:kenen kanssa eksyt oleen, siskon miehen vai miehen veljen