Ei jaksa enää taistella :(

  • Viestiketjun aloittaja antaudun, ota minut jo kuolema
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja et voi olla tosissasi:
ei miehet hoida lapsiaan. oletko varma että miehesi hoitaa lapsesi jos sinua ei ole? kylläsinun on vaan jaksettava, vaikka mitään palkintoa et varmaan tule koskaan saaamaan vaivannäöstäsi.
jätä se mies vaikka ensin ja mene ensikotiin ja mieti sitten.
Ohi aiheen, mutta mitä ihmettä tarkoitat ekalla lauseellasi? Tunnen 2 leski-isää, joiden vaimot ovat kuolleet(toinen syöpään ja toinen auto-kolarissa) ja ovat hienosti pärjänneet kasvatustehtävässä.

Ap:lle, nyt lopetat juomisen ja pillerit! Ajattele vauvaa. Ota lapset mukaasi ja mene turvakotiin.
Tähän sen verran, että joo kyllä miehetkin hoitaa lapsia. Hoidon taso vaan voi olla sitä sun tätä :(
No kyllä tiedän monta hyvää isää! Ei viitsitä yleistää tässä(kään) asiassa.
Ja miksi sinä et hae apua, kun sitä varmasti saa?
 
äiti
Kyllä voisit soittaa ambulanssin jotta saat apua, ei lapsia automaattisesti oteta huostaan vaan saat apua miten voisitte keskenään pärjätä!! Mitä jos lapsesi vammautuu nyt pillereiden takia tai jotain, sitten se on vielä vaikeampaa, soita nyt apua kun sitä voidaan antaa
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Manse:
Voisitko ajatella hakevasi apua nyt heti turvakodista?
Siellä varmasti saat rakkautta ja auttavat sinua ja lapsia uuden elämän alussa.

Ota ero siitä miehestäsi !
Turvakoti on viimeinen paikka mihin voi mennä. Sekin on jo koettu ja sitä helvettiä en toiste halua kokea :( Olen umpikujassa, jota kukaan ei todellakaan ymmärrä.
En selviä tässä hetkessä millään lapsieni ja tulevan vauvan kanssa yksin :( Mitkä ovat vaihtoehdot? Lapset huostaan ja toivoa että tämä vauva kuolee ettei joudu kärsimään paskasta äidistä :( Mulla ei ole kellekään enää mitään annettavaa!!!!
Entäs jos jollakin onkin vielä jotain annettavaa sinulle? Lapsesi haluavat antaa sinulle rakkautensa, tukihenkilöt haluavat antaa sinulle aikaa ja apua =) Ota nyt vastaan kaikki sen, älä taistele nyt kenenkään puolesta vaan annta toisten hoitaa SINUA!

Tosi vaikea se on ymmärtää mitä tarkoitat, kun ei täällä tiedä taustojasi, mutta jos olet alkoholisti niin siihenkin löytyy apu! Ei kukaan halua sinulle pahaa, vaan esim turvakodissa haluavat sekä sinun että lastesi parasta, ja joskus on pakko tehdä kompromisseja (esim väliaikainen huostaanotto että sinä pääset lepäämään ja toipumaan ja lapsesi saavat viettää lapsuutta).

Ambulanssi on nyt hyvä vaihtoehto, osaavat varmasti viedä sinut sinne missä sinua voidaan auttaa nyt, ja neuvoa eteenpäin.
 
**
Sä et niillä pillereillä ja viinalla tee muuta ku vammautat sen vauvas. Sit on sinä, kusipääukko, entiset lapset sekä vammautunut vauva hoidettavana. Sä kaivat itselles vaan syvempää kuoppaa ellet ota ittees niskasta kiinni. Soita se ambulanssi, hoitakaa asiat kuntoon sossujen ym. amattilaisten kanssa. Ajattele lapsias äläkä itteäs.
 
jadal
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
soita ambulanssi! nyt heti. Sä saat apua itselles ja lapsilles.
Heh, ai soittaisin ambulanssin päihtyneenä ja pillerit päälle? Sepä olis varsin hyvä juttu tulevaisuuden kannalta. Mieluummin annan lapsen kuolla ja itseni myös.
rakas ihminen, sitä varmemmin sä saat apua, kun haet sitä heti :hug:

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja et voi olla tosissasi:
ei miehet hoida lapsiaan. oletko varma että miehesi hoitaa lapsesi jos sinua ei ole? kylläsinun on vaan jaksettava, vaikka mitään palkintoa et varmaan tule koskaan saaamaan vaivannäöstäsi.
jätä se mies vaikka ensin ja mene ensikotiin ja mieti sitten.
Ohi aiheen, mutta mitä ihmettä tarkoitat ekalla lauseellasi? Tunnen 2 leski-isää, joiden vaimot ovat kuolleet(toinen syöpään ja toinen auto-kolarissa) ja ovat hienosti pärjänneet kasvatustehtävässä.

Ap:lle, nyt lopetat juomisen ja pillerit! Ajattele vauvaa. Ota lapset mukaasi ja mene turvakotiin.
Tähän sen verran, että joo kyllä miehetkin hoitaa lapsia. Hoidon taso vaan voi olla sitä sun tätä :(
No kyllä tiedän monta hyvää isää! Ei viitsitä yleistää tässä(kään) asiassa.
Ja miksi sinä et hae apua, kun sitä varmasti saa?
 
-
Etkö ap voi mennä nyt jonkun luokse? Tai sairaalaan? Ei sua varmasti tuomita, sä tarvit apua ja jos haet sitä sä teet oikein. Minkäikäisiä lapsia sulla on? Saisitko heille hoitajaa että pääset pahimman yli? Otitko pillereitä ja viina nyt ekaa kertaa?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Manse:
Voisitko ajatella hakevasi apua nyt heti turvakodista?
Siellä varmasti saat rakkautta ja auttavat sinua ja lapsia uuden elämän alussa.

Ota ero siitä miehestäsi !
Turvakoti on viimeinen paikka mihin voi mennä. Sekin on jo koettu ja sitä helvettiä en toiste halua kokea :( Olen umpikujassa, jota kukaan ei todellakaan ymmärrä.
En selviä tässä hetkessä millään lapsieni ja tulevan vauvan kanssa yksin :( Mitkä ovat vaihtoehdot? Lapset huostaan ja toivoa että tämä vauva kuolee ettei joudu kärsimään paskasta äidistä :( Mulla ei ole kellekään enää mitään annettavaa!!!!
Suoraan sanottuna, sekin on parempi, että lapset otetaan huostaan ja saat heitä tavata vielä, kuin se, että aiheutat lapsille sen tuskan, että ennemmin tapat itsesi, kuin vielä näet heitä!

Mä ymmärrän sua. Ainakin uskon niin. Pari vuotta sitten vielä olin sitä mieltä, että kaikille olisi parasta, jos mua ei olis. Toivoin kuolemaa päivittäin, en uskonut, että mulla olis enää kenellekään mitään annetavaa, tai itse saisin mitään hyvää elämässä enää. HAlusin vain haihtua olemattomiin.
Mutta siitä suosta nousin kuitenkin lopulta, lääkityksen, ja taitavan ja ihanan terapeutin ansiosta!

Soita itsellesi apua nyt, sulla on vielä ihana elämä edessä!
Mulla vaihdettiin masennuslääkitys todella huonoon aikaan ja eihän tuo auta. En osannut edes lääkärille sanoa kuinka pahasti on asiat. Miehen välinpitämättömyys ei ainakaan parantanut asiaa. Mun lääkitystä ei olisi pitänyt vaihtaa, sitä mieltä olen ja sitä äitiyspolillakin sanottiin että jos ei auta, niin vaihdat takaisen entiseen.
Mä en uskalla hakea itselleni enempää mitään apua, koska on niin pahat kokemukset siitä millä tavalla mies osaa manipuloida porukan puolelleen, että hänessä ei ole mitään vikaa :(
 
Et taida onneksi olla kuitenkaan ihan pohjalla olla kun kuitenkin rivien välistä täältä haet apua? Se on hyvä. Muista että pohjalta on vain yksi tie ja se on ylöspäin! Jos nyt itsesi tapat, tapat myös lapsistasi jotain heidän loppuiäkseen -heillä on vain yksi äiti, ja se on paras mahdollinen juuri heille vaikkakin nyt väsynyt elämään ja sen mahdottomuuteen. Nyt nainen, otapa itseäsi niskasta kiinni, ja hae apua; joko nyt heti tai viimeistään aamulla. Ammattiauttajat pystyvät auttamaan sinua näkemään elämästä sen valoisamman puolen.
 
ota ensin ero
Alkuperäinen kirjoittaja ota ensin ero:
kyllä yhteiskunta auttaa sinua kun olet ottanut eron. haet perhetyöntekijää ja kodinhoitajaa ja muuta apua.
pyydät päästä psykoterapiaan tai psykologille.
laitat lapset osapäivä tai kokopäivähoitoon ja hoidat itsesi kuntoon

olet pahassa jamassa ja silloin yhteiskunna on tultava apuun.
 
-
Eli sulla on väärä lääkitys, itsellä on kokemusta lääkkeestä joka vei mut erittäin lähelle itsetuhoa ja mulla oli pieni vauva silloin. Se lääke on sekottanut sun elimistöä nyt! Heti apua ja lopetat ne!
 
vieras
Sinulla ei ole oikeutta tehdä itsellesi pahaa ja hylätä lapsiasi!! Pistä vaikka ukko pihalle, mutta yritä kerätä voimia taistella elämässä eteenpäin lastesi takia!
 
jadal
tää voi kuulostaa tyhmältä neuvolta, mutta sanon silti.
Soita itsellesi ambulanssi, todennäköisesti pääset osastolle ja sielläsut pidetään niin kauan, että katsotaan, että pärjäät avohuollossa terapian ja lääkityksen avulla. siellä keräät voimia ja kun kotiudut, heivaat sen ukkos pihalle!
Jos sulla on ketään kuka sua auttais vaikka asunnon saannissa, lasten hoidossa yms. aina parempi.

Uskoisin kuitenkin, että lastensuojelu auttaa sua saamaan asiat järjestykseen, niin että voit rakentaa elämääsi eteenpäin!
 
lähde
miten se mies voi manipuloida? ja vaikka saisi puhuttua lapset itselleen (ei välttämättä kuule edes jaksa alkaa siihen ruokaa pöytää 20 vuodeksi -operaatioon mitä lastenkasvatus on) niin parempi silti että heillä on sinut, jos jossain vaiheessa heitä kuunnellaan ja saavat valita.
ja epäilen tosiaan, etät jos teillä monta lasta, miehesi ei heita jaksa alkaa hoitaa.

jos sinua on turvakodissa kohdeltu huonosti, voiko siitä valittaa jonnekin? miksi et sinne halua mennä?
 
Minäkin luulin, kun aikanaan tarvittiin perheneuvolan apua pojan takia , että mieheni kääntää asiat toisin päin, mutta asiantuntijat on niin näppäriä, että huomaavat sen jos mies yrittää mielistellä tai manipuloida heitä. kyllä he näkivät minunkin mieheni läpi.
 
SINÄ SELVIÄT
haet apua itsellesi ja lapsillesi, miehestä otat eron koska hän ilmeisesti vaan pahentaa asioita ja teidän suhde ei toimi ja jos sitä ei saada toimimaan. Asiat kyllä menee parempaan päin kun haet apua ja kerrot rehellisesti auttajille kuinka huonossa jamassa olet!! Vaadi apua ja ajattele lapsia he tarvitsevat todella sinua ja vai sinä, VAIN SINÄ OLET HEIDÄN ÄITI JA PARAS ÄITI Jos et nyt mene lääkäri hoitoon pillereiden takia, aamulla menet äitipolille!! mitä pillereitä olet ottanut ja kuinka paljon?
 

Mulla vaihdettiin masennuslääkitys todella huonoon aikaan ja eihän tuo auta. En osannut edes lääkärille sanoa kuinka pahasti on asiat. Miehen välinpitämättömyys ei ainakaan parantanut asiaa. Mun lääkitystä ei olisi pitänyt vaihtaa, sitä mieltä olen ja sitä äitiyspolillakin sanottiin että jos ei auta, niin vaihdat takaisen entiseen.
Mä en uskalla hakea itselleni enempää mitään apua, koska on niin pahat kokemukset siitä millä tavalla mies osaa manipuloida porukan puolelleen, että hänessä ei ole mitään vikaa :([/quote]

Sinä taidat olla suhteessa narsistin kanssa? Jos saisit jutella jonkun samaa kokeneen kanssa ja joka olisi sinun puolellasi, auttaisi varmaan?
Voitko laittaa minulle postia marilii-72@suomi24.fi, niin annan sinulle numeroni?
 
niin..
Jos tämä on oikea juttu eikä vain jonkun sairasta pilaa, kehottaisin ap:tä miettimään vielä kerran. Itse olen ollut samankaltaisessa tilanteessa, ei tosin ollut lapsia, mutta persoonallisuushäiriöinen, eristävä ja alistava mies.

Mutta sen sijaan että olisin tappanut itseni, soitin SOS-auton paikalle, ja he veivät minut psykiatrisen sairaalan päivystykseen. Olin siellä 2 päivää suljetulla, ja viikon avohoidossa, lääkitykseni vaihdettiin, kävin kaksi vuotta terapiassa, ja paranin vakavasta masennuksestani. Toivoa on vielä!!
 
Jos mies on manipulaattori, niin se on selvä, että semmoisen puoliso elää perhehelvetissä hyvin äkkiä. Sama on tapahtunut lukemattomille muillekin. Miksi olisit vain numero ankeassa tilastossa? OTA JA LÄHDE, MUTTA EI JUNARADALLE VAAN NOKKA KOHTI MANIPULOIMATONTA ELÄMÄÄ. Semmoinen ihminen on vampyyri ja tuhoaa kenet tahansa. Sä ehdit vielä lähteä karkuun.

Miksi lähtisit karkuun elämästä, joka on tällä hetkellä sietämätöntä? Sinulla on valta korjata asiat. Sillä ne tosiaankaan eivät korjaannu että lakkaat olemasta. Vampyyrin jäljeltä ihmisestä TUNTUU, että hän on mitätön ja vain vahingoksi muille. Totuus on päinvastainen. Ilman sinua lapsilla ei ole ketään.
 
montako "persoonaa"?
Eilen joku ap oli täällä. Kertomansa mukaan polvi "kipulukossa", pelkäsi myös psykoosia jne. ...
YH, hyvin ahdistunut ja yksin. Kaksi lasta + yksi massussa.

- Oletko siis YH vai et, kun nyt puhut kuitenkin, kuin isä olisi läsnä..?!

Mutta todella: hae apua - soita se ambulanssi!!!
inulla on siihen tarve ja ennen kaikkea lapsillasi oikeus siihen, että äiti saa apua :mad:
 

Yhteistyössä