Ei jaksa enää taistella :(

  • Viestiketjun aloittaja antaudun, ota minut jo kuolema
  • Ensimmäinen viesti
antaudun, ota minut jo kuolema
Odotan lasta ja se on yli puolen välin jo. Mies ei piittaa,sitä ei kiinnosta koko lapsi ja vielä vähemmän minä. Isommille lapsille osaa olla joko täys kusipää tai sitten lahjoa niitä just sopivissa hetkissä puolelleen. Mitään keskinäisiä ristiriitoja ei pysty käsittelemään, koska ei näe missään mitään ongelmaa.
Nyt juon ja juon, vedän pillereitä. Ajattelin painua metsään junaradalle tänä yönä, niin eiköhän parempi ole olla!
Joskus vain loppuu jaksamine taistella kaikkien puolesta. Itsensä, lapsien ja tulevan lapsen. Ehkä kaikkien olis parempi kun mua ei olisikaan, koska jokainen riitahan on lopulta minun vikani :(
 
apua
jätä se mies. Ihan ensiksi lopeta juominen elä ota pillereitä mene sairaalaan, soita itelle nyt ambulanssi ettei sun vauva menehdy, jos sulla on lapsia ne tarvii sua!! kaikesta selviää!!
 
et voi olla tosissasi
ei miehet hoida lapsiaan. oletko varma että miehesi hoitaa lapsesi jos sinua ei ole? kylläsinun on vaan jaksettava, vaikka mitään palkintoa et varmaan tule koskaan saaamaan vaivannäöstäsi.
jätä se mies vaikka ensin ja mene ensikotiin ja mieti sitten.
 
mie vaan
onko sun pakko olla sen miehen kanssa? Meilläkin on välillä vaikeaa mut ajattelen aina et jos mahottomaksi menee niin minä ja lapset lähdetään. Ja olen sen miehellekin selväksi tehnyt. Ilman miestäkin voi elää ja välillä tuntuu et se olis niin paljon helpompaa!
 
Sinä et ole vielä valmis sille puolelle lähtemään. Soita ennemmin apua ja lopeta tuo.
Minä rukoilen puolestasi. Sinulla on lapset jotka rakastavat sinua haluatko jättää heille tuollaisen muiston. Läheisesi eivät unohtaisi sitä ikinä.
Minä välitän sinusta olet arvokas sisareni älä tee sitä. :heart:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Manse:
Voisitko ajatella hakevasi apua nyt heti turvakodista?
Siellä varmasti saat rakkautta ja auttavat sinua ja lapsia uuden elämän alussa.

Ota ero siitä miehestäsi !
Turvakoti on viimeinen paikka mihin voi mennä. Sekin on jo koettu ja sitä helvettiä en toiste halua kokea :( Olen umpikujassa, jota kukaan ei todellakaan ymmärrä.
En selviä tässä hetkessä millään lapsieni ja tulevan vauvan kanssa yksin :( Mitkä ovat vaihtoehdot? Lapset huostaan ja toivoa että tämä vauva kuolee ettei joudu kärsimään paskasta äidistä :( Mulla ei ole kellekään enää mitään annettavaa!!!!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja et voi olla tosissasi:
ei miehet hoida lapsiaan. oletko varma että miehesi hoitaa lapsesi jos sinua ei ole? kylläsinun on vaan jaksettava, vaikka mitään palkintoa et varmaan tule koskaan saaamaan vaivannäöstäsi.
jätä se mies vaikka ensin ja mene ensikotiin ja mieti sitten.
Ohi aiheen, mutta mitä ihmettä tarkoitat ekalla lauseellasi? Tunnen 2 leski-isää, joiden vaimot ovat kuolleet(toinen syöpään ja toinen auto-kolarissa) ja ovat hienosti pärjänneet kasvatustehtävässä.

Ap:lle, nyt lopetat juomisen ja pillerit! Ajattele vauvaa. Ota lapset mukaasi ja mene turvakotiin.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
soita ambulanssi! nyt heti. Sä saat apua itselles ja lapsilles.
Heh, ai soittaisin ambulanssin päihtyneenä ja pillerit päälle? Sepä olis varsin hyvä juttu tulevaisuuden kannalta. Mieluummin annan lapsen kuolla ja itseni myös.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
missä sinä asut minä tuun hakemaan sut ja vien sairaalaan
Ja minä autan sinua jos vain haluat. Olit sitten missä vain puolella Suomea.
Kirjoita vaikka, mutta älä tee itselle ja lapselle pahaa. jattap@luukku.com.
Olen tukenasi niin kauan kuin haluat ja olen TOSISSANI. :hug:
 
pimpula
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
soita ambulanssi! nyt heti. Sä saat apua itselles ja lapsilles.
Heh, ai soittaisin ambulanssin päihtyneenä ja pillerit päälle? Sepä olis varsin hyvä juttu tulevaisuuden kannalta. Mieluummin annan lapsen kuolla ja itseni myös.
toivottavasti sä et ihan tosissaan noin ajattele...selkäpiitä vähä karmii tollanen..
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja et voi olla tosissasi:
ei miehet hoida lapsiaan. oletko varma että miehesi hoitaa lapsesi jos sinua ei ole? kylläsinun on vaan jaksettava, vaikka mitään palkintoa et varmaan tule koskaan saaamaan vaivannäöstäsi.
jätä se mies vaikka ensin ja mene ensikotiin ja mieti sitten.
Ohi aiheen, mutta mitä ihmettä tarkoitat ekalla lauseellasi? Tunnen 2 leski-isää, joiden vaimot ovat kuolleet(toinen syöpään ja toinen auto-kolarissa) ja ovat hienosti pärjänneet kasvatustehtävässä.

Ap:lle, nyt lopetat juomisen ja pillerit! Ajattele vauvaa. Ota lapset mukaasi ja mene turvakotiin.
Tähän sen verran, että joo kyllä miehetkin hoitaa lapsia. Hoidon taso vaan voi olla sitä sun tätä :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
soita ambulanssi! nyt heti. Sä saat apua itselles ja lapsilles.
Heh, ai soittaisin ambulanssin päihtyneenä ja pillerit päälle? Sepä olis varsin hyvä juttu tulevaisuuden kannalta. Mieluummin annan lapsen kuolla ja itseni myös.

Kaipaisitko juttuseuraa vaikka ihan puhelimessa? Joskus ihan vaan sellainenkin auttaa jaksamaan, edes aamun asti ja mietitään siitä eteenpäin. :hug:
 
jadal
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Manse:
Voisitko ajatella hakevasi apua nyt heti turvakodista?
Siellä varmasti saat rakkautta ja auttavat sinua ja lapsia uuden elämän alussa.

Ota ero siitä miehestäsi !
Turvakoti on viimeinen paikka mihin voi mennä. Sekin on jo koettu ja sitä helvettiä en toiste halua kokea :( Olen umpikujassa, jota kukaan ei todellakaan ymmärrä.
En selviä tässä hetkessä millään lapsieni ja tulevan vauvan kanssa yksin :( Mitkä ovat vaihtoehdot? Lapset huostaan ja toivoa että tämä vauva kuolee ettei joudu kärsimään paskasta äidistä :( Mulla ei ole kellekään enää mitään annettavaa!!!!
Suoraan sanottuna, sekin on parempi, että lapset otetaan huostaan ja saat heitä tavata vielä, kuin se, että aiheutat lapsille sen tuskan, että ennemmin tapat itsesi, kuin vielä näet heitä!

Mä ymmärrän sua. Ainakin uskon niin. Pari vuotta sitten vielä olin sitä mieltä, että kaikille olisi parasta, jos mua ei olis. Toivoin kuolemaa päivittäin, en uskonut, että mulla olis enää kenellekään mitään annetavaa, tai itse saisin mitään hyvää elämässä enää. HAlusin vain haihtua olemattomiin.
Mutta siitä suosta nousin kuitenkin lopulta, lääkityksen, ja taitavan ja ihanan terapeutin ansiosta!

Soita itsellesi apua nyt, sulla on vielä ihana elämä edessä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Manse:
Voisitko ajatella hakevasi apua nyt heti turvakodista?
Siellä varmasti saat rakkautta ja auttavat sinua ja lapsia uuden elämän alussa.

Ota ero siitä miehestäsi !
Turvakoti on viimeinen paikka mihin voi mennä. Sekin on jo koettu ja sitä helvettiä en toiste halua kokea :( Olen umpikujassa, jota kukaan ei todellakaan ymmärrä.
En selviä tässä hetkessä millään lapsieni ja tulevan vauvan kanssa yksin :( Mitkä ovat vaihtoehdot? Lapset huostaan ja toivoa että tämä vauva kuolee ettei joudu kärsimään paskasta äidistä :( Mulla ei ole kellekään enää mitään annettavaa!!!!
Sulla on annettavaa vielä monelle, älä anna vihollisen muuta kuiskutella itsellesi. Et anna periksi minä ja miehenikin voimme auttaa sinua ja tukea.
 

Yhteistyössä