K
kuolemanväsynyt äiti
Vieras
Meillä on kolme pientä lasta ja mies tekee pitkää päivää töissä. Itse olen aivan puhki kun oon yksin näiden kanssa,ihmisten ilmoillekaan ei näiden kanssa pysty lähtemään kun vauva tahtoo olla koko ajan tissillä ja keskimmäinen ei pysy hetkeäkään paikallaan. Parisuhde on ihan pyllyllään enkä itse edes jaksa enää yrittää mitään sen eteen. Kun edes JOSKUS pääsis käymään jossain kahdestaan, nyt on vaan sitä että vaihdetaan vuoroa lennossa että saadaan pakolliset asiat hoidettua. Lastenhoitoapua ei saada mistään, joskus ollut MLL:ltä kun on ollut joku pakollinen lääkärireissu ym mut eipä niitä oo varaa kovin usein ottaa. Mun pitäisi parasta aikaa käydä säännöllisesti psykologin juttusilla mutta arvatkaa onko onnistunut, eipä sinne lasten kanssa voi menn. Alkaa olla voimat niin vähissä että hirvittää lasten puolesta.
Mukava kun sain avautua. Mitään "hoida itse lapsesi kun oot ne tehnyt-kommenteja en kaipaa. Kiitos ja hei..
Mukava kun sain avautua. Mitään "hoida itse lapsesi kun oot ne tehnyt-kommenteja en kaipaa. Kiitos ja hei..