ajattelin täällä kysyä, onko muita pienten lasten äitejä, joilla ei ole minkään sortin hoitoapua..siis lähinnä iso-vanhempia tarkoitan. Minulla tyttö 10kk ja yhden ainoan kerran olen saanut apua lapseni hoidossa kodin ulkopuolelta...tiesin kyllä jo lasta suunnitellessa, ettei sitä apua sitten tulvi ovista ja ikkunoista, mutta en kyllä arvannut tämän olevan näin raskasta..itse asiassa en ensimmäistäkään yötä ole nukkunut kohta vuoteen..ja isästä ei kamalast iole apua, joten ei siitä sen enempää. iso-vanhempia lapsellani ei ole..tai no minun äitini on kyllä elossa, mutta pahimman luokan alkoholisti..et se siitä. Joskus kateellisena kuuntelen, kuinka tuntuu kaikilla olevan ihanat isovanhemmat jne...etelä-suomessahan on jonkinlainen sijaismummopappa-juttu? miten se toimii, ja onko tämä vain etelä-suomalaisten saatavilla??
kaikenlaista sitä väsyneenä miettiikin, mutta jotakin on keksittävä että taas jaksaa..niin ja onko kellään kokemusta mll-lastenhoitopalvelusta? kiitollisena vastauksia odotellen!!! :heart: :hug:
kaikenlaista sitä väsyneenä miettiikin, mutta jotakin on keksittävä että taas jaksaa..niin ja onko kellään kokemusta mll-lastenhoitopalvelusta? kiitollisena vastauksia odotellen!!! :heart: :hug: