Ei ihme jos on kuin perseeseen ammuttu karhu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rollolainen

Vieras
Kun kipua pitää kestää vielä kuukausi ja yöt menee enintään 4 tunnin unilla. Jee.... Mahtaa tulla kiva päivä keksiviikkona kirjoituksissa kun väsyttäää,.....

[QUOTE="helokki";29652440]aina sä jaksat valittaa.[/QUOTE]

valittaisit itsekin jos olis sma tilanne. Kipulääkkeet kun ei edes auta niin pakko van kestää. läkäri kun vähätteli tätä kipua, hän kun sanoi että onko ihan pakko tilata polille se aika. yöt yhtä tuskaa kun ei kunnola käänty. yskiminen ja aivastaminen on tuskaa

[QUOTE="helokki";29652440]aina sä jaksat valittaa.[/QUOTE]

valittaisit itsekin jos olis sma tilanne. Kipulääkkeet kun ei edes auta niin pakko van kestää. läkäri kun vähätteli tätä kipua, hän kun sanoi että onko ihan pakko tilata polille se aika. yöt yhtä tuskaa kun ei kunnola käänty. yskiminen ja aivastaminen on tuskaa

jsenteesta se on kiinni, toki kuka tahnsa pystyy 3kk kestämän jatkuvaa kipua, Se että pyykinpesu on vaikeaa tai siivous jonkun kipsin kanssa ei oel sma asia kuin see ttä sulla onN JATKUVA KIPU aamusta iltaan

jsenteesta se on kiinni, toki kuka tahnsa pystyy 3kk kestämän jatkuvaa kipua, Se että pyykinpesu on vaikeaa tai siivous jonkun kipsin kanssa ei oel sma asia kuin see ttä sulla onN JATKUVA KIPU aamusta iltaan

Jotkut joutuu kärsimään kivuista vuositolkulla. Mutta eihän se tietenkään ole mitään sun kolmen kuukauden rinnalla :'(

ja sitli vaikka tuskallista on ola, jopa kävely niin teen kaikki asiat normaalsiti. vain pyöräilyn jätän väliin, mutta kävelen kylllä, nostelen kauppakasseja vaikka tiedän sen tekevän vielä enemmän kipeää.. mutta kun ihmisen on sylövä ja ne ruuatkin on kotiin kuljetettava. en voi lopetttaa normaalia elämää jonkun kivun takia

Saako udella mikä sulla on kun on jatkuvaa kipua?Kyllä se jatkuva kipu vaikuttaa ja paljon....tulee ärtyneeksi, kun ei saa nukuttua riittävästi, muistikin saattaa alkaa pätkimään.

ja sitli vaikka tuskallista on ola, jopa kävely niin teen kaikki asiat normaalsiti. vain pyöräilyn jätän väliin, mutta kävelen kylllä, nostelen kauppakasseja vaikka tiedän sen tekevän vielä enemmän kipeää.. mutta kun ihmisen on sylövä ja ne ruuatkin on kotiin kuljetettava. en voi lopetttaa normaalia elämää jonkun kivun takia

Kyllä me saisimme nyt kaikki ottaa mallia urheasta Rollolaisesta =)

Jotkut joutuu kärsimään kivuista vuositolkulla. Mutta eihän se tietenkään ole mitään sun kolmen kuukauden rinnalla :'(

Totta, että jotkut kärsii vuositolkulla, mutta minusta on erittäin typerää vertailla.
Jos tämän aloituksen olisi tehnyt joku muu, niin sympatiaa olisi tullut.
Kyllä monet tässäkin ketjussa vastanneista itsekin väsyisivät ja valittaisivat jos olisi jatkuvaa kipua ja olisivat samassa tilanteessa.

• Tykkää
Reactions: rops
kokeile (ammattilaisen laittamana ) kinesioteippiä kipuun, monikin saanut avun niistä.
Jos siis kivun aiheuttaja on lihas , hermo tmv. eikä kyseesä ole vaikka umpisuoli, siihen se teippi ei auta.

Mä olisin pelkästään siitä, että nukkuisin neljä tuntia yössä, kuin perseeseen ammuttu karhu, saati, jos siihen liittyisi myös kovaa kipua. Otan osaa tilanteeseesi, voimia sulle.

[QUOTE="Mie";29652492]Saako udella mikä sulla on kun on jatkuvaa kipua?Kyllä se jatkuva kipu vaikuttaa ja paljon....tulee ärtyneeksi, kun ei saa nukuttua riittävästi, muistikin saattaa alkaa pätkimään.[/QUOTE]

sektiohaavaan ( sektio tehty jo v 2004) on tullut kipeää arpikudosta ja kovettunutta rasvaa, joka tuntuu patilta. siitä on tullut kipeä. Kun käntyy, tuntuu että se "patti repeää, yskiseesä se tuntuu repeytyvän. Tämä on ultrattu ja lääkäri sanoi että ono pakko leikata, hän vähätteli mun kipua. Mulla on alavatsakin nyt turvonnut. Kyllä mä kukauden kestän , mutta jos kipu lissääntyy menen päivystykseen aj toivan pääseväni heti leikaukseen. Kunleikkaus tehdään kipu loppuu. Mulla on ennekin olluttällainen rasvakudospatti joka on kipuillut ja kun leikattiin kipu hävisi saman tien

sektiohaavaan ( sektio tehty jo v 2004) on tullut kipeää arpikudosta ja kovettunutta rasvaa, joka tuntuu patilta. siitä on tullut kipeä. Kun käntyy, tuntuu että se "patti repeää, yskiseesä se tuntuu repeytyvän. Tämä on ultrattu ja lääkäri sanoi että ono pakko leikata, hän vähätteli mun kipua. Mulla on alavatsakin nyt turvonnut. Kyllä mä kukauden kestän , mutta jos kipu lissääntyy menen päivystykseen aj toivan pääseväni heti leikaukseen. Kunleikkaus tehdään kipu loppuu. Mulla on ennekin olluttällainen rasvakudospatti joka on kipuillut ja kun leikattiin kipu hävisi saman tien

On se kyllä tuskallista odottaa..voimia ja jaksamista sinulle

Itse en kyllä jaksa kipua kovin pitkään, ilman että alkaa kaikki tympimään.
Jo viisi päivääkin kestävä tauti saa minut ihan masennuksen partaalle, ja olen monesti miettinyt, että minusta tulisi varmasti ihan kauhea valittaja ja riidanhaastaja, jos sairastuisin pidemmäksi aikaa.

Kurja juttu , onko aiempikin kipusi siis jostain leikkaushaavasta? regoiko siis kaikki leikkaushaavat noin? Hurjaa.

[QUOTE="Mie";29652504]Totta, että jotkut kärsii vuositolkulla, mutta minusta on erittäin typerää vertailla.
Jos tämän aloituksen olisi tehnyt joku muu, niin sympatiaa olisi tullut.
Kyllä monet tässäkin ketjussa vastanneista itsekin väsyisivät ja valittaisivat jos olisi jatkuvaa kipua ja olisivat samassa tilanteessa.[/QUOTE]täällähän on monia, jotka valittaa ja tekevät kuolemaa yhden valvotun yön jälkeen

[QUOTE="niin";29652565]Eikö sitä saa yksityissairaalassa leikattua?[/QUOTE]

juu varmaan mutta hinta on niin kova että ei ole varaa. en menisi vaikka töissä olisin. ei taida ihan satasella tai kahdella selvitä kun pelkkä ultrakin yksityisellä olis maksanut reilut 200e

Vittumaista tai ei, mutta eipä Rolloltakaan sympatiaa heru kenellekään. Masennus on itse aiheutettu asennevika, ruoka-aineallergioita ei ole olemassakaan, laktoosi-intoleranssia ei ole oikeasti olemassa, ja jos sulla on raaja kipsissä se ei saa rajoittaa sun elämistä ja tekemisiä millään tavalla. Jos jollain toisella on kipuja, Rollo käskee vaan olemaan valittamatta turhasta ja muuttamaan asennettaan.

Yhteistyössä