ei ihme että miehenne käy vieraissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi voi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi voi

Vieras
mitä nyt muutaman viikon palstaa seurannut niin ei hyvänen aika sentään millaisia ämmiä täällä kirjoittelee, mikään ei ole hyvin,mikään ei kelpaa jäkä jäkä jäkä. nostakaa perseenne ylös ja menkää tekemään jotain että pipo hiukan edes löystyisi.

Alkuperäinen kirjoittaja hups:
Nostaa perseensä koneelta! Ei... oikeesti ei mun mies petä mua. Ja kaikki on ihan hyvin, mulla ainakin!

niin sitä luulis,olet viikon päästä täällä itkemässä kun mies jäi kiinni itseteossa siskosi kanssa, tai veljesi, miten vaan

Alkuperäinen kirjoittaja pettämässä tietty:
Mitäköhän se sun ukkos on sitten koko viikon tehnyt;)

On tainnut naapurin vieraasta eukosta tulla tuttuakin tutumpi...

naapurin 70-vuotias irmeli on kyllä ollut niin hyvällä päällä koko viikon, että sielläpä se mies taitaa piippujaan rassailla,höh,miksei heti tullut mieleen kun löysin tukisukat hänen takataskustaan

Alkuperäinen kirjoittaja Nimra:
No jopas on taas aloitus :o :o taitaa jollain muulla hermoa kiristää ja olla elämä hankalaa :D

en kyllä kans jaksa ymmärtää et miks tuun aina välillä tänne kattelee mitä juttuja on,kun hermot menee kun kotiäidit täällä ruikuttaa ja valittaa YÖTÄ PÄIVÄÄ!

Minä annoin ukolle en persettä vaan sitä mikä on siellä kannaksen toisella puolella niin ei oo lähtenyt vieraisiin :p Ja saan ihan rauhassa nyt hiostaa tätä perääni tässä tietokonetuolissa :laugh:

Yhteistyössä