Ei huvita

KoalaMuori
Eihän se vika ole, luonto järjestää äidille ja vauvalle aikaa tutustua. Kyllä seksi tulee ajallaan kuvioihin itsestään tai sitten kun aika tulee, alatte herättelemään seksiviettiä ;) se on hyvä että meis on ymmärtäväinen. jutelkaa vain avoimesti. niinhän s eon että jso ei nyt huvita, niin voit miettiä että vauva on kerran vaan vauva ja sekstata kerkeätte monta vuotta sitten kun vauva on jos isompi ;) MUTTA jos sinua/teitä vaivaa seksittömyys, voiko syynä olla väsymys? imetätkö vielä-> imetyshormoonit viie huomion hoivaamiseen?
 
En tiedä lohduttaako vai masentaako, mutta kerron kumminkin... Minulla on 7-,5- ja 1-vuotiaat lapset. Seksi alkoi luistamaan vasta nyt viimeisen lapsen jälkeen. Kärsin haluttomuudesta aina siihen asti kunnes iski vauvakuume kolmatta lasta haluten. Viimeisen syntymän jalkeen kaikki on taas ollut hyvin. Olen luonteeltani sellainen, että jos lapset syövät huonosti tai nukkuvat huonosti tai muuten vain ränkkäävät mieleeni ei mahdu ajatus sexsistä. Ja joku on joskus sanonut, että naisten halut lähtevät keittiöstä, jos keittiössä on sekamelska niin on turha raottaa makuukammarin ovea. Minun kohdallani se pitää paikkansa!
 
Kiitokset teille kannustavista kommenteista! En siis ole yksin.
Imetän vielä ja ehkä sekin tosiaan ohjaa käyttäytymistä vauvan hoivaamiseen. Toisaalta en ole ennenkään ollut mikään seksihirmu ja muut asiat kuten "keittiö kuntoon" voi toisinaan olla kiinnostavampia... =)
 
EVVK
Minua ei myöskään huvita yhtään! Esikoinen 4kk, imetän vielä. Tuntu hirveeltä ku en innostu miehestäni. Hänestä ois kyllä aikaa jo. Mutta onneks on ymmärtäväinen ja keskustelu aina helpottaa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.08.2004 klo 00:00 EVVK kirjoitti:
Minua ei myöskään huvita yhtään! Esikoinen 4kk, imetän vielä. Tuntu hirveeltä ku en innostu miehestäni. Hänestä ois kyllä aikaa jo. Mutta onneks on ymmärtäväinen ja keskustelu aina helpottaa.
EVVK, nautitaan siis vaan esikoisvaaveistamme rauhassa, eiks vaan? Mies saa nyt odottaa - jonkin aikaa. Ja voihan sitä muutoinkin osottaa huomiota. Onneksi munkin mies ei ole kauheasti patistellut ja siitä hänelle hatunnosto! =)
 
musha85
Meillä on kohta 5kk:nen poika ja mua ei ole lapsen syntymän jälkeen oikein huvittanu/kiinnostanu mieheni kanssa ollenkaan. Mies kyllä haluaisi ja yrittää tehdä aloitetta mutta sanon aina etten halua ja mies taitaa pettyä :/ En imetä enään. Voiskohan olla masennusta, kun en aina jaksa hoitaa lasta ja mieheni sitten hoitaa?
 
Musha, voi olla masennustakin, mutta voi olla myös ihan luonnollista hormonien myllerrystä. Itse olen nyt mennyt mukaan
neuvolan äiti-vauva- porukkaan ja se on antanut elämään vähän puhtia kun saa jutella muiden äitien kanssa ja antaa vaavien touhottaa omiaan. =)

Mua on toisaalta ruvennut ärsyttämään kun kaikista ihan luonnollisistakin tunteista pitää tehdä joku syndrooma (masennus), vaikka useimmat asia hoituu parhaiten kun saa vähän asioihin etäisyyttä juttelemalla jonkun kolmannen osapuolen kanssa!
Kyllä äitinä oleminen on musta aina välillä aika uuvuttavaa ja miehen pitääkin silloin auttaa. Ja kuuluuhan se lapsen kanssa oleminen miehellekin.

Voimia sinulle!!! =) =)
 

Yhteistyössä