Ei helv. tuo mies ei oo enää normaali...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Siis onko se enää normaalia, että mies kertoo omille vanhemmilleen KAIKEN meidän, siis minun ja miehen väliset riidat ja eripurat. Kertoo siis ne niin, että MINÄ olen se syyllinen. Onpa sitten kiva mennä heille kylään ja heitä nähdä, kun minä olen ollut se syypää ja hullu akka... Voi huoh. Nyt on pakko päästä pois hetkeksi. Teenkö väärin, jos otan ja pakkaan omat ja tytön, 1,5v kamat ja lähden junalla ystävälleni, matkaa 500 kilsaa :( Mutta tuntuu, että on pakko päästä pois vähäksi aikaa. Teenkö siis väärin??? En tee väärin, jos itse lähden, mutta entä jos vien tytön mukanani??

No mieti minkä vaikutuksen toi tempaus tekee appivanhempiin, jos miehes ensimmäisenä soittaa niille ja tilittää, että oot kadonnu lapsen kanssa.

Keskustele asiasta ensin miehes kanssa.

Itse en ainakaan tuollaista jaksaisi katsella. Mulla oli omassa suhteessa vähän samantapainen ongelma, ei yhtä paha tosin. Mutta mieheni kertoi omille vanhemmilleen ja siskolleen minun/meidän välisiä asioita.

Itse voit mennä, mutta tytön ottaminen mukaan... Siitä voisi nousta iso meteli. Ainakin jos lähdet ilmoittamatta. Kannattaa puhua asiasta, kertoa ettet enää jaksa tuota ja asiaan on tultava muutos tai sinun on lähdettävä lapsen kanssa muualle.

No en tietenkään ole lähdössä kertomatta miehelleni! Missä välissä niin sanoin! Sehän on rikos, jos lähtee lapsen kanssa sanomatta mitään. Onhan niitä tapahtunut tässä maassa, useinkin! En tietenkään, lapsenkaan takia niin tekisi. Mutta lähinnä ajattelin, että jos lähdetään, niin mitä mies siihen sanoisi.

Jos sanoisit miehellesi et hän on ilmeisesti naimisissa vanhempiensa kanssa ja et sua jurppii ja aiot lähteä lapsen kanssa lomalle miettimään asioita ja et mies voi vaikka aikuistua sillä aikaa ja lopettaa vanhempiensa sotkemisen teidän riitoihin?

[QUOTE="vieras";21896040]Jos sanoisit miehellesi et hän on ilmeisesti naimisissa vanhempiensa kanssa ja et sua jurppii ja aiot lähteä lapsen kanssa lomalle miettimään asioita ja et mies voi vaikka aikuistua sillä aikaa ja lopettaa vanhempiensa sotkemisen teidän riitoihin?[/QUOTE]

Hyvähyvä!! Näin tekisin itse.

Ihana tilanne :| Mä sanoisin miehelle, että nyt on aika viimein päästää äidistä irti ja rupee keskittyyn siihen että osaa itse ratkaista omat ongelmat. Mieshän on ilmeisesti naimisissa vanhempiensa kanssa!?

[QUOTE="vieras";21896040]Jos sanoisit miehellesi et hän on ilmeisesti naimisissa vanhempiensa kanssa ja et sua jurppii ja aiot lähteä lapsen kanssa lomalle miettimään asioita ja et mies voi vaikka aikuistua sillä aikaa ja lopettaa vanhempiensa sotkemisen teidän riitoihin?[/QUOTE]

Peesi

Yhteistyössä