R
reps
Vieras
heh..jos syötte niin miksi? haluun tietää, mulla kävi lapsensa kanssa vanha tuttu yökylässä ja ei saaut kuoria perunoita niille, kun hän on opettanut lapsen syömään kuorineen koska niissä on kaikki vitamiinit.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:No ei tod syödä kuorineen :x juu kuorissa varmaan olis kaikkea hyvää mut ne maistuu pahalta
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Miä en syö edes uusia perunoita kuorineen.
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Miä en syö edes uusia perunoita kuorineen.
Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:no mä olen kuulut et ne kannataa keittää kuorinen niide vitamiinien takia mut että syyä kuoretkin![]()
sellasta en oo kuullu
Alkuperäinen kirjoittaja jep:Jos on puhtaita ja suht ohuita niin syön. Kuorissa on suurin osa vitamiineista ja kuiduista.
Alkuperäinen kirjoittaja Tuulipuku:Syön yleensä kuoret, paremman makuisiakin kun on kuoret mukana. Tosin jos on oikein iso ja likainen kuori niin sitten jää kuoret syömättä. Teen myös lohkoperunat kuorien kanssa.
niimpä sama meillä. Uudet prunat syädään kuorineen (kuoriahan ei juurikaan ole) mutta vanhat perunat kuoritaan todellakin. Kyllä niitä vitamiineja muualtKIN SAA. hyi