Ei helevetti mulla menee noitten naapurin pentujen kans hermot!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja argh...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

argh...

Vieras
Rasittavia...ei usko vaikka olen käynyt sanomassa niiden vanhemmillekin ja sanonut varmaan 5krt suoraan niille lapsille että lopottanut ettaa. Nyt oli ottanut meidän ja naapurin ovikoristeet vaihtanut eri oviin ja silpunnut niitä tohon alaovelle, niinku esim mun koristeesta oli revitty nauhat yms ja naapurin jouluiset kävyt...mun mielestä sais maksaakkin noista kun eihän tuosta tule mitään. pahinta tässä on se että naapurin mummu luuli että minä oon ite tehnyt niin:O nyt sitten mietin että menenkö uudestaan sanomaan lasten vanhemmille mutta vastukseksi tulee et ei meijän lapset oo mitään tehnyt! ja naapurin mummun ystävä oli nähnyt että ne ne olivat.Pitääkö ensikerralla sanoa että soitan poliisille? viimeviikolla meidän ovi oli sotkettu jollain mustalla ja naapurin mummun oven ripaan oli laitettu sukka jossa oli jotain paskaa:( minustra tyhmää tuollainen. niin ja oma lapsi jos olisi antaisin kotiarestia ja ties mitä rangaistuksia ja lapsi sais maksaa siitä mut oma lapsi se ei onneksi vielä voi olla ku o nvasta kuukaudenpäästä 2v. naapurin lapset ovat jtn 6-15vuoden sisään 4kpl...

voi vittu, meillä on vähän samanlaista touhua mutten satavarmaksi tiedä syyllistä. käy sanomassa niille vanhemmille ja seuraavalla kerralla yhteyttä poliisiin (rikosilmoitus vaan)

no niin ajattelinki että teen ilmoituksen... Tai itse teen samalla tavalla:D no joo... vtuttaa vaan ku aina jotaki on kun oven avaan. joku päivä kyttään koko päivän ovisilmästä ja heti kun nään että ne tulee niin pamautan perkele ovella päähän. mistä minä olisin voinut tietää että ove3n takana on jotain? niin ja tässä muutama viikko sitten joskus yheksän jälkeen postiluukusta tipahti oikeesti joku kuolanen pepe laku patukka. mies meinas jo että vetäsee nokkaan niitä vaikka lapsia onkin ja seruraaval´la kerralla syötän väkisin niille sen mitä tunkee tai laittaa oveen. ihanat vanhemmat kun ei nekäään tee asialle mitään. naapurin mummu oli myös menossa poliisilaitokselle maanantaina kun kävi ovella. tää on oikeesti kauheeta kiusaamista! seuraavan rapun ukko meinas että niiden lasten vanhemmat varatelee pyöriä kaupungilta ja maalaa niitä varastossa. mäki muuten yks päivä haistoin spraymaalin hajun tossa alhaalla.

Millaisessa talossa asut ap? Tee ensin valitus isännöitsijälle tai jollekin muulle ylemmälle taholle ja jos ei auta, niin sitten poliisille. Kyllä tuo on kotirauhan häiritsemistä, jos ei mitään muuta. Lastensuojeluilmoituksen voisi myös tehdä, kun vanhemmat eivät katso tenaviensa perään ja antavat rellestää.

Mä kans sitä lastensuojeluilmoitusta mietin. Kylhän sekin ois mahdollista? Ja oon ilmoittanut isännöitsijälle,mutta en tiiä onko siitä tullut mitään niille... Jos ne vanhemmat on samaa sanonut isännöitsijällekin kuin meille että ei meijän lapset mitäänoo tehnyt!

Mä latasisin kanssa ovella päin näköä....ja sanosin ohoh mites se ovi nyt noin aukes??? :D
Tekisin myös ls-ilmon vanhemmat ovat selvästi hukassa lastensa kanssa...ja vihjaisin poliisille mahdollisesti varastetuista fillareista? ;)

Meillä on vastaavaa, ja olin ostanut lapselle uuden päiväunipeiton, koska ihastuin siihen enkä osaa ommella, sillä se menisi n. 3 vuoden ikään ja seuraavia tulossa. Olikohan Popilta vai mistä ostettu, ja tyytyväisenä peittelin tytön unille. Kohta huomasin, että sitä peittoa ei ole missään. Samaten hävinnyt myös itkuhäly. Nuo penskat harrastavat tuollaista, ja menin tänne. Tämä äiti sanoi tietty että ei meidän lapset mitä tunget tänne tms, mutta minä sanoin vaan, että joko hän tuo lapset tänne NYT tai minä haen ne.
Hän haki lapset, joskin vastahakoisesti, ja minä sanoin, että joko te annatte sen peiton ja itkuhälyn minulle NYT tai sitten voitte lunastaa ne satasella. Lapset hakivat sit itkuhälyn, se oli normaalissa kunnossa mutta peitto oli pjaskanen.
Minä sanoin, että tulen kahden tunnin päästä hakemaan peiton, ja sen tulee olla silloin pesty.
Lapset tietty, että entä jos ei.
Minä sanoin, että te olette tehneet ihan riittävästi tuhoa meille, että te tuotte nyt minulle neljäkymmentä euroa. Jos te ette ole pesseet peittoa parin tunnin päästä, minä pidän sen itselläni. Ja jos yhtään vastahangoittelua kuulen, tämä jää minulle.
He tottelivat kuuliaisesti sitten ja pesivät sen peiton.
Kun menin hakemaan sitä, sanoin, että tuliko NYT SELVÄKSI ETTÄ ETTE ENÄÄ TEMPPUILE?
Tuli kuulemma. Ja oppi oli mennyt perille sitten.

[QUOTE="vieras";25199385]Lapset nyt on lapsia, ei tuo nyt niin vakavaa ole..[/QUOTE]

Joo vaan kun se vittumaista ja ärsyttävää!!Vois ne vanhemmat niille kultamussukoille tapoja opettaa! Vai jos sun lapset tekee noin niin tokaset vaan että lapset on vaan lapsia:D

[QUOTE="vieras";25199385]Lapset nyt on lapsia, ei tuo nyt niin vakavaa ole..[/QUOTE]

Joo lapset on lapsia ja pala pala.... Saakeli MÄ en katsois tuollaista sitten en yhtään! menisin heti ekasta kerrasta kuulkaas sanomaan vanhemmille ja niille lapsille, että antaa olla muuten viimeinen kerta!!
Itsellä 3 lasta ja tulisi ikinä meidän lapsille tuollaista mieleen edes tehdä. Outoa porukka.....

mä ymmärrän kyllä että huono käytös vituttaa, mutta en nyt lastensuojeluilmoitusta lähtisi ovikrasseista tekemään:laugh::laugh::laugh:

teet jekkua vähän takaisin niin että narautat lapset ja sitten annat kuulla kunniansa:D

Omat lapsenne voivat sotkea ja rikkoa kotianne niin paljon kuin haluavat. Mutta naapuurit ja vieraat jätetään rauhaan.

Kyllä 6-15 v. pitää tietää mitä saa tehdä ja mitä ei.

Yhteistyössä