A
argh...
Vieras
Rasittavia...ei usko vaikka olen käynyt sanomassa niiden vanhemmillekin ja sanonut varmaan 5krt suoraan niille lapsille että lopottanut ettaa. Nyt oli ottanut meidän ja naapurin ovikoristeet vaihtanut eri oviin ja silpunnut niitä tohon alaovelle, niinku esim mun koristeesta oli revitty nauhat yms ja naapurin jouluiset kävyt...mun mielestä sais maksaakkin noista kun eihän tuosta tule mitään. pahinta tässä on se että naapurin mummu luuli että minä oon ite tehnyt niin:O nyt sitten mietin että menenkö uudestaan sanomaan lasten vanhemmille mutta vastukseksi tulee et ei meijän lapset oo mitään tehnyt! ja naapurin mummun ystävä oli nähnyt että ne ne olivat.Pitääkö ensikerralla sanoa että soitan poliisille? viimeviikolla meidän ovi oli sotkettu jollain mustalla ja naapurin mummun oven ripaan oli laitettu sukka jossa oli jotain paskaa
minustra tyhmää tuollainen. niin ja oma lapsi jos olisi antaisin kotiarestia ja ties mitä rangaistuksia ja lapsi sais maksaa siitä mut oma lapsi se ei onneksi vielä voi olla ku o nvasta kuukaudenpäästä 2v. naapurin lapset ovat jtn 6-15vuoden sisään 4kpl...