Ei hele...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viblsp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mutta eikös synnytyskuvatkin ole ihan luonnollisia asioita ? Ja niistä kai voi keskustella ja niitä jopa linkitellä tai katsellä tämän vauva-aiheisen palstan kautta kuitenkin ?
Jos otsikossa lukee "sieltä se syntyy" tms. niin joku joka ei syn.kuvia halua nähdä voi otsikosta jo päätellä että hänen ei kannata sitä avata ?

Kuka ottaa asiat tällä palstalla niin vakavasti, että hermostuu jos jotain diibadaaba-kuvia poistetaan, etusivulla on tiedotteita ja sivut tökkii (joskus enemmän, joskus ei ollenkaan).
Mulle nää sivut on ainakin pelkkä ajanviete, mun maailma ei siihen kaadu, jos joku keskustelu /kuva poistetaan tai etusivulla on tiedotteita.

Alkuperäinen kirjoittaja Synnytyskuva:
Mutta eikös synnytyskuvatkin ole ihan luonnollisia asioita ? Ja niistä kai voi keskustella ja niitä jopa linkitellä tai katsellä tämän vauva-aiheisen palstan kautta kuitenkin ?
Jos otsikossa lukee "sieltä se syntyy" tms. niin joku joka ei syn.kuvia halua nähdä voi otsikosta jo päätellä että hänen ei kannata sitä avata ?

Ilmeisesti ne kuvat poistettiin alkuperäiseltä palstalta, mistä ne oli tänne linkitetty, turha siitä tämän palstan modeja on syyttää.. :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Sanottakoon nyt suoraan mun mielipiteeni; sillon kun modeina toimivat ainoastaan Jätkä ja sipuli, oli asiat vielä suht ok. Alamäki alkoi tasan siitä päivästä kun modeja alkoi tulla lisää ja alas päin mennään ihan koko ajan. :/

Paras olisi kun ei ois modeja ollenkaan...

Olis tosi paha virhe jos kukaan ei valvoisi täällä kirjoituksia.

Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Kuka ottaa asiat tällä palstalla niin vakavasti, että hermostuu jos jotain diibadaaba-kuvia poistetaan, etusivulla on tiedotteita ja sivut tökkii (joskus enemmän, joskus ei ollenkaan).
Mulle nää sivut on ainakin pelkkä ajanviete, mun maailma ei siihen kaadu, jos joku keskustelu /kuva poistetaan tai etusivulla on tiedotteita.

Mä kyllä peesailen tätä. Taitaa tulla palstailtua "liian harvoin" kun on jäänyt huomaamatta nuo hirvittävät ongelmat moderaattoreiden ja ketjujen poiston suhteen
:whistle: :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:
Sanottakoon nyt suoraan mun mielipiteeni; sillon kun modeina toimivat ainoastaan Jätkä ja sipuli, oli asiat vielä suht ok. Alamäki alkoi tasan siitä päivästä kun modeja alkoi tulla lisää ja alas päin mennään ihan koko ajan. :/

Joo, palsta täyttyisi nekrofiliakuvista, joku idiootti laittais yhtä ja samaa viestiä johonki ketjuun tai täyttäisi koko Mitäs nyt?-alueen höpöhöpöllään tehden miljoona aloitusta. Eli hyvä että valvotaan, mutta hitto jotain rajaa. Ja jos jotain poistaa, pitäisi moden aina perustella.

Selvältä rasismilta kuullostaa tää rouvien jahti erästä modea kohtaan. Muutenkin on todella typerää, että noita moderointeja arvostellaan. Ei se kuulkaa teille kuulum, mitä poistetaan ja miksi. Jos käyttäytyisitte asiallisesti täällä , ei tarttis poistella/muokata/siirtää/lukita viestejä. Ja ilman valvontaa tää palsta olis sellainen, ettei täällä kukaan selväjärkinen käviskään. Mitä tulee tuohon syynytyskuvien poistoon, minusta se oli täysin oikeutettua. On ilmiselvää, etteivät kuvissa esiintyneet henkilöt olleet antaneet lupaa niiden levittämiseen tänne, kuvat näkyivät suoraan ilman linkkiä ja varoitusta, ja niissä näytettiin naisen sukupuolielintä moneen otteeseen ylenmäärin liki (sillä ei ole merkitystä missä tilanteessa kuvat on otettu, vaan sillä että ylipäätään kuvissa näkyi naisen värkki, verineen päivineen). Toivoisin myös muilta modeilta lojaalisuutta "työtoverianne" kohtaan, ettekä tulisi tänne aika-ajoin itseänne puolustelemaan tyyliin "en mää,mut toi...." Lapsellista ja asiatonta. Toimikaa yhdessä, vetäkää yhtä köyttä ja tukekaa toisianne!

Äh, taas vaihteeksi kaksi kertaa sama viesti, ei tää perkeleen palsta toimi kunnolla.

Eli juu, palstalta taukoa, jospa tää joskus olisi hyvä ja toimiva. Ja jos tuo paska moderaattori olisi jo pois "vallasta" tai jos kusi ois valunu sen päästä pois. :kieh: :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:

Joo, palsta täyttyisi nekrofiliakuvista, joku idiootti laittais yhtä ja samaa viestiä johonki ketjuun tai täyttäisi koko Mitäs nyt?-alueen höpöhöpöllään tehden miljoona aloitusta. Eli hyvä että valvotaan, mutta hitto jotain rajaa. Ja jos jotain poistaa, pitäisi moden aina perustella.

Jep.

onhan tää jo vähän naurettavaa niputuksineen ja lukituksineen. puhumattakaan banneista ;) ja kun ihan ilman syytä aletaan tuomitsemaan, sitä hernetädin mielisairas-ketjun lukitusta ei oo vissiin kukaan sen kummemmin perustellut?

Siis tunnen itseni ihan tokan luokan kansalaiseksi - multa ei ole KOSKAAN sensuroitu mitaan!!!

*onkohan mulla ihan vaaranlainen nappis kun ei siita lahde mitaan sensuroitavaa?*

Alkuperäinen kirjoittaja no just...Modeille myös!:
Selvältä rasismilta kuullostaa tää rouvien jahti erästä modea kohtaan. Muutenkin on todella typerää, että noita moderointeja arvostellaan. Ei se kuulkaa teille kuulum, mitä poistetaan ja miksi. Jos käyttäytyisitte asiallisesti täällä , ei tarttis poistella/muokata/siirtää/lukita viestejä. Ja ilman valvontaa tää palsta olis sellainen, ettei täällä kukaan selväjärkinen käviskään. Mitä tulee tuohon syynytyskuvien poistoon, minusta se oli täysin oikeutettua. On ilmiselvää, etteivät kuvissa esiintyneet henkilöt olleet antaneet lupaa niiden levittämiseen tänne, kuvat näkyivät suoraan ilman linkkiä ja varoitusta, ja niissä näytettiin naisen sukupuolielintä moneen otteeseen ylenmäärin liki (sillä ei ole merkitystä missä tilanteessa kuvat on otettu, vaan sillä että ylipäätään kuvissa näkyi naisen värkki, verineen päivineen). Toivoisin myös muilta modeilta lojaalisuutta "työtoverianne" kohtaan, ettekä tulisi tänne aika-ajoin itseänne puolustelemaan tyyliin "en mää,mut toi...." Lapsellista ja asiatonta. Toimikaa yhdessä, vetäkää yhtä köyttä ja tukekaa toisianne!

Kyllä se kuuluu. Jos kirjoitan jotain ja se poistetaan, haluan tietää syyn.
Ei sensuurinkaan tartte mitään salaista olla, johan siinä rajoitetaan oikeasti sitä sananvapautta jos mitä vaan voi poistaa ilman mitään syytä jos huvittaa.

Minä ainakin yritän aina oppia virheistäni, tottakai niitä tulee vieläkin tehtyä, mutta yritän aina muistaa sen virheeni seuraavalla kerralla. Muistan sen sonnan vyöryn niskassani, kun 'paljastuin' modeksi, oli aika tukalaa välillä palstailla suoraan sanottuna. :/

Mitä tulee siihen synnytyskuvaketjuun(miksi minut siihen vedettiin mukaan?) en ole poistanut edelleenkään niitä kuvia.
Joku vaatii meidän perusteluja poistoihin, olen koettanut yksärillä laittaa niitä perustelujani/ilmoituksia ketjun poistosta. Ei se oikein toimi, minulle tulee niin paljon muutenkin yksityisviestejä, että nekin perustelun vastaukset tukkivat kansioni hetipaikalla. :/

Suurempaa saapuneet-kansiota odotellessa. :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:
Siis tunnen itseni ihan tokan luokan kansalaiseksi - multa ei ole KOSKAAN sensuroitu mitaan!!!

*onkohan mulla ihan vaaranlainen nappis kun ei siita lahde mitaan sensuroitavaa?*

Nyt äkkiä Sensuroidut sanontamme-kirjaa pläräämään. :p

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihan paras oli se kun A Sh. eräästä ketjusta poisti alusta TIEDOTE-sanan, koska palstamammat saattavat oikeasti tilata kaksplussan odottaen tiimarinvihkoa. Eli ainakin yksi mode toimii niin, että mammat on idiootteja joiden äo on 27.

:laugh: :laugh: Ei kait tuo nyt ole tottakaan... ei kait? :whistle: :D

Alkuperäinen kirjoittaja erin-:
Alkuperäinen kirjoittaja no just...Modeille myös!:

Kyllä se kuuluu. Jos kirjoitan jotain ja se poistetaan, haluan tietää syyn.
Ei sensuurinkaan tartte mitään salaista olla, johan siinä rajoitetaan oikeasti sitä sananvapautta jos mitä vaan voi poistaa ilman mitään syytä jos huvittaa.

Ei muillakaan palstoilla tarvitse moden kertoa syitä , miksi täällä pitäisi? Täällä on muutenkin meno kuin villissä lännessä ellei pahempaa, kuin itäisessä naapurimaassa. Ei todellakaan tartte selitellä miksi joku viesti poistetaan tai lukitaan, sleväähän sen PITÄISI olla , että hyvä syy siihen on ollut. että olette lapsellisia. Ihan kuin ei muuta elämää oliskikaan kuin tämä palstailu...

Yhteistyössä