Ei hele...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viblsp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Sanottakoon nyt suoraan mun mielipiteeni; sillon kun modeina toimivat ainoastaan Jätkä ja sipuli, oli asiat vielä suht ok. Alamäki alkoi tasan siitä päivästä kun modeja alkoi tulla lisää ja alas päin mennään ihan koko ajan. :/

Paras olisi kun ei ois modeja ollenkaan...

Olis tosi paha virhe jos kukaan ei valvoisi täällä kirjoituksia.

No ei hemmetissä olisi: hengissä selvittiin ennen kuin nämä modet virkansa saivat, ja selvittäisiin nytkin. Ihan sama onko niitä vai ei kun on noin mielivaltaista toiminta...

Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:
Synnytysketjusta.
Täällä suurin osa meistä on äitejä, samassa tilanteessa olleita.
MITÄ KAMALAA TAI VAROITETTAVAA SIINÄ EDES OLI?
Luonnollinen asia... :whistle:
Vaikka mä olen synnyttänyt kaksi lasta, en tahdo nähdä kuvia muiden enkä omasta synnytyksestäni. En käynyt tästä syystä edes valmennuksissa, ikinä. Eli kyllä varoitus olisi ollut paikallaan, kaikki ei tahdo nähdä.

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Synnytysketjusta.
Vaikka mä olen synnyttänyt kaksi lasta, en tahdo nähdä kuvia muiden enkä omasta synnytyksestäni. En käynyt tästä syystä edes valmennuksissa, ikinä. Eli kyllä varoitus olisi ollut paikallaan, kaikki ei tahdo nähdä.

Kyllä mun mielestä siin varotus oli?!!!!

Ehkä kannattas oppia ymmärtää lukemaansa!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Synnytysketjusta.

Kyllä mun mielestä siin varotus oli?!!!!

Ehkä kannattas oppia ymmärtää lukemaansa!

Ei siinä alun perin mitään varotuksia ollut. Ne lisättiin jälkikäteen.

Jaahas, mie oon sitten varmaan ihan nynnerö kun kukaan ei ole minua maininnut tässä :xmas: Mutta aika hissukseen olen ollutkin, koska mun mottonihan on: -hiljaa hyvää tulee- :whistle: B) Tosin joskus taasen olen hyvinkin äkkipikainen jos sille päälle satun :D ;) mutta juu, en ota kovin vakavasti koko tätä palstailua enkä tätä "arvokasta" virkaani. Jos jotain voin jonkun hyväksi tehdä niin hyvä niin, ehkä tämä sitten on kannattanut =) Jos teen virheen niin pyrin korjaamaan sen, myönnän siis virheeni, sen voi minulle suoraan myös sanoa. Eip muuta, kunhan nyt minäkin jotain tähän räpelsin....

Alkuperäinen kirjoittaja Huhheijaa taas:
Alkuperäinen kirjoittaja erin-:
Alkuperäinen kirjoittaja no just...Modeille myös!:
Selvältä rasismilta kuullostaa tää rouvien jahti erästä modea kohtaan. Muutenkin on todella typerää, että noita moderointeja arvostellaan. Ei se kuulkaa teille kuulum, mitä poistetaan ja miksi. Jos käyttäytyisitte asiallisesti täällä , ei tarttis poistella/muokata/siirtää/lukita viestejä. Ja ilman valvontaa tää palsta olis sellainen, ettei täällä kukaan selväjärkinen käviskään. Mitä tulee tuohon syynytyskuvien poistoon, minusta se oli täysin oikeutettua. On ilmiselvää, etteivät kuvissa esiintyneet henkilöt olleet antaneet lupaa niiden levittämiseen tänne, kuvat näkyivät suoraan ilman linkkiä ja varoitusta, ja niissä näytettiin naisen sukupuolielintä moneen otteeseen ylenmäärin liki (sillä ei ole merkitystä missä tilanteessa kuvat on otettu, vaan sillä että ylipäätään kuvissa näkyi naisen värkki, verineen päivineen). Toivoisin myös muilta modeilta lojaalisuutta "työtoverianne" kohtaan, ettekä tulisi tänne aika-ajoin itseänne puolustelemaan tyyliin "en mää,mut toi...." Lapsellista ja asiatonta. Toimikaa yhdessä, vetäkää yhtä köyttä ja tukekaa toisianne!

Kyllä se kuuluu. Jos kirjoitan jotain ja se poistetaan, haluan tietää syyn.
Ei sensuurinkaan tartte mitään salaista olla, johan siinä rajoitetaan oikeasti sitä sananvapautta jos mitä vaan voi poistaa ilman mitään syytä jos huvittaa.

Ei muillakaan palstoilla tarvitse moden kertoa syitä , miksi täällä pitäisi? Täällä on muutenkin meno kuin villissä lännessä ellei pahempaa, kuin itäisessä naapurimaassa. Ei todellakaan tartte selitellä miksi joku viesti poistetaan tai lukitaan, sleväähän sen PITÄISI olla , että hyvä syy siihen on ollut. että olette lapsellisia. Ihan kuin ei muuta elämää oliskikaan kuin tämä palstailu...

Heh, niin pitäis. Mutta kun ei aina ole. Kun ei poiston syynä voi olla se, että mode ei tykkää jostakin mielipiteestä.
Olis kaikkein selkeintä laittaa ihan selkeä syy, miksi jotain poistetaan tai lukitaan. Ei se niin vaikeeta ole, jos oikeesti on syytä kyseisiin toimenpiteisiin.

mulla oli banni 2pv ja mulle ei sitä perusteltu milläään tavalla eikä tarvi edes kun itse sä tiedät mitä kirjoittelet ja miettii sitä sitten ja itse se täytyy ymmärtää mitä voi ja saa kirjoittaa. Mä purin varmaan akressioitani tuolloin kun banni napsahti ei haittaa yhtään:)

Täytyy vielä sanoa, ettei se ole ihan yksinkertainen juttu toimia näitten nappuloitten takana. Luulin että päätökset ovat hyvinkin helppoja tehdä, koska toimimme sääntöjen mukaan, kuitenkin myös sääntöjä voi tulkita niin monella tapaa että se tekee tästä yllättävän vaikean. Mutta kun pyritään oikeudenmukaisuuteen niin ollaan ainakin oikealla tiellä, enempään ei kukaan pysty =)

Sitä minä vaan että..

Tuossa jotkut vääntivät siitä että tarvitseeko modejen perustella tekemisiään (banneja tai poistoja tms) meille. Niin mä olen sitä mieltä että kaikki tai ei mitään. Siinä vaiheessa kun modet ovat näkyviä ja puhuvat ja kommentoivat täällä moderointia tai tekemiään päätöksiä edes jossain määrin, alkaa olemaan tosi vaikea vetää rajaa että mistä kerrotaan ja mistä ei. Eli siis joko modet pitävät päänsä täysin kiinni näistä asioista tai sitten kertovat avoimesti kaiken. Homma ei pelaa jos joitain tapauksia kommentoidaan ja toisia ei. Pitäisi olla selvä linja näissä asioissa.

Sanomattakin selvää on että mun mielestä modeja täytyy olla mutta näkymättömissä, eli siis täysin taustalla. Ei siis kuten tällä hetkellä että modeina toimii tavallisia keskusteluihin osallistuvia palstalaisia. Enkä edes viitsi perustella miksi, koska syy kantaani on nähtävillä muun muassa tässäkin ketjussa.

En jaksanut lukea koko ketjua, mutta mun mielestä olisi hyvä, jos modet oman palstanikkinsä lisäksi ottaisivat myös toisen nikin, tyyliin "mode A", "mode B" jne. Täällähän voi kirjoittaa useammallakin nikillä yhtä aikaa, joten modet voisivat kirjoitella palstailijoina omilla palstanikeillään (sipuli, jätkä, pinki jne) JA modettaa omilla modenikeillään (mode1, mode2, mode3 jne). Modeja ei ole tosiaankaan kaikkien näiden 6 palstavuoteni aikana täällä tarvittu, mutta ei täällä kyllä silloin 6 vuotta sitten samanlaisia - anteeks nyt vaan - kuspäitäkään ollut kuin mitä nykyisin aina välillä on. Joten modeja tarvitaan ihan siksi, että me tavisnäppiksenhakkaajat emme osaa enää käyttäytyä.

Täytyy vielä sanoa, ettei se ole ihan yksinkertainen juttu toimia näitten nappuloitten takana. Luulin että päätökset ovat hyvinkin helppoja tehdä, koska toimimme sääntöjen mukaan, kuitenkin myös sääntöjä voi tulkita niin monella tapaa että se tekee tästä yllättävän vaikean. Mutta kun pyritään oikeudenmukaisuuteen niin ollaan ainakin oikealla tiellä, enempään ei kukaan pysty =)
mitä ihmeen nappuloita sulla on?

Yhteistyössä