Ei enää ikinä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huora
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itselläni hiukan samallainen juttu nuoruudestani, mutta heräsin ilman alushousuja aamulla. Asiaa ihmeteltyäni mies vieressäni kysyi enkö muka muista mitään. No, en muistanut. Vielä vuosien päästäkin olen miettinyt, olinko itse halunnut vai onko mut raiskattu.. Tiedän ahdistuneen olotilasi. Ehkä asiaa auttaisi, jos voisit kysyä joltain paikalla olleelta, että oliko teillä jotain "peliä" keskenään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Se mikä mua tässä naurattaa on palstamammojen kiivas puolustus kun heikkoa naista on taas käytetty hyväksi,vaikka totuus on se että oli tarpeeksi vahva vetääkseen perseet ja tajun kankaalle itseltään ja tarpeeksi vahva antaakseen vieraan ukon panna itteään eli siis petti miestään.
Kun täällä palstalaisten miehet käy nussimassa kännipäissään vierasta akkaa,ei heru sympatiapisteitä sitten yhtään vaan mies on hirvee sika jolle kännissä vierasta nussiminen ei ole puolustus.Niinkuin ei olekkaan.
Ei se ole kenellekkään.Ei myöskään tän jutun alkuperäiselle kirjoittajalle.

Et voi verrata sammunutta naista, joka herää, kun häntä käytetään hyväksi ja kännissä pettävää miestä toisiinsa.

Kyllä voi. Aivan samalla tavoin nainen on hyväksikäyttäjä, jos hän houkuttelee humalassa olevan miehen seksiin.

Eikös miehellä kuitenkin olisi sellaisessa tapauksessa edelleen valinnan vapaus! Raiskatulla ei ole valinnan vapautta!

Kamala juttu ap, olen pahoillani. Sulle on tehty väkivaltaa, etkä saa syyllistää liikaa itseäsi. Raiskaus on yleensä tällainen, tuttujen tai puolituttujen tekemä, tutussa seurassa, viina mukana kuvioissa. Teet mitä teet, voimia sulle!

Ja kuka sanoo että on tapahtunut raiskausta jos ei itse muista mitään.Ei se ole kenenkään muun velvollisuus vahtia aikuista ihmistä että osaako se juoda vai ei.Ja mistä sen täällä tietää kukaan kuinka auliisti on itseään kännissä jakanut kunnei tiedä itsekään.
Ehkä sitä oppi tästäkin kerrasta sen ettei juo itseään seuraavalla kerralla tajuttomaks.
En mä ainakaan ala vahtia kenenkään juomisia,kyllä jokainen huolehtii itsestään itse.Sen vuoksi on ihan turha ruikuttaa ettei kukaan katsonut perään.

No jos herää siihen, että joku vieras mies lykkii, niin kyllä se on raiskaus! |O Vaikka oiskin ihan kännissä. Ja vaikka ois ihan tyhmää juoda itsensä semmoseen kuntoon.
:D :D :D

En ymmärrä, miksi sun mielestä asiassa on jotain naurettavaa? Sulle ei oo ehkä pahasti ikinä käynyt?

mulle on käynyt, et heräsin sammuneena kun kaveri oli täydes touhus..asia vaivas ja toiselle kaverille sitä purin. En mä mitään ilmotusta tehny. Ja apn tapaukses tosi hankala sanoa mitä ap on tehnyt

toivottavasti ap teit ilmoituksen kaikesta huolimatta. mulle sanottiin et siihen on aikaa 10v ennen kuin se rikos vanhenee. mä jouduin itse käymään juttelee ulkopuoliselle mutta en kokenu että 9vuotta tapauksen jälkeen olisin halunnu yrittää saada syylistä tuomiolle. miehellä oli muitakin uhreja kyllä mut kaikki olleet hiljaa. asia on tehnyt mun elämästä monilta osin helvettiä ja mun on todella vaikea luottaa ihmisiin..
ja mun tapauksessa mä olin nukkumassa,raiskaaja ja hänen ystävänsä haki mut peittäen suut etc,veivät autolla (molemmat kännis) jonnekki hevon kuuseen,raiskas toisen katsoessa etupenkillä naurun säestämänä ,pitäis kai jonku mielestä ollu iloinen kun sentään kyydin takas tarjosivat ja kuittas kaiken naurulla.

Ja kuka sanoo että on tapahtunut raiskausta jos ei itse muista mitään.Ei se ole kenenkään muun velvollisuus vahtia aikuista ihmistä että osaako se juoda vai ei.Ja mistä sen täällä tietää kukaan kuinka auliisti on itseään kännissä jakanut kunnei tiedä itsekään.
Ehkä sitä oppi tästäkin kerrasta sen ettei juo itseään seuraavalla kerralla tajuttomaks.
En mä ainakaan ala vahtia kenenkään juomisia,kyllä jokainen huolehtii itsestään itse.Sen vuoksi on ihan turha ruikuttaa ettei kukaan katsonut perään.

No jos herää siihen, että joku vieras mies lykkii, niin kyllä se on raiskaus! |O Vaikka oiskin ihan kännissä. Ja vaikka ois ihan tyhmää juoda itsensä semmoseen kuntoon.
:D :D :D

En ymmärrä, miksi sun mielestä asiassa on jotain naurettavaa? Sulle ei oo ehkä pahasti ikinä käynyt?

mulle on käynyt, et heräsin sammuneena kun kaveri oli täydes touhus..asia vaivas ja toiselle kaverille sitä purin. En mä mitään ilmotusta tehny. Ja apn tapaukses tosi hankala sanoa mitä ap on tehnyt

Alkuperäinen kirjoittaja xXx:
Kamala juttu ap, olen pahoillani. Sulle on tehty väkivaltaa, etkä saa syyllistää liikaa itseäsi. Raiskaus on yleensä tällainen, tuttujen tai puolituttujen tekemä, tutussa seurassa, viina mukana kuvioissa. Teet mitä teet, voimia sulle!

tutut ovat nähneet flirttiä kahdella aikuisella, ja eivät ole sen takia puuttuneet

Se mikä mua tässä naurattaa on palstamammojen kiivas puolustus kun heikkoa naista on taas käytetty hyväksi,vaikka totuus on se että oli tarpeeksi vahva vetääkseen perseet ja tajun kankaalle itseltään ja tarpeeksi vahva antaakseen vieraan ukon panna itteään eli siis petti miestään.
Kun täällä palstalaisten miehet käy nussimassa kännipäissään vierasta akkaa,ei heru sympatiapisteitä sitten yhtään vaan mies on hirvee sika jolle kännissä vierasta nussiminen ei ole puolustus.Niinkuin ei olekkaan.
Ei se ole kenellekkään.Ei myöskään tän jutun alkuperäiselle kirjoittajalle.

Et voi verrata sammunutta naista, joka herää, kun häntä käytetään hyväksi ja kännissä pettävää miestä toisiinsa.

Kyllä voi. Aivan samalla tavoin nainen on hyväksikäyttäjä, jos hän houkuttelee humalassa olevan miehen seksiin.

Ai maatessaan sammuneena? Pientä rajaa hei.

Alkuperäinen kirjoittaja tripod:
Alkuperäinen kirjoittaja PALSTASOTURI:
Kyllä, raiskauksessa naisen keho häpäistään täydellisesti ja siitä ei pääse yli, eikä ympäri!

Soturiparodia taisi paljastaa oikean sukupuolensa :whistle: kukaan mies ei ajattele noin raiskauksen uhrista.

Ihan mielenkiinnosta: miten mies sitten ajattelee raiskauksen uhrista?

Raiskattu nainen ei ole häpäisty eikä likainen, vaan pelkästään pahoinpitelyn uhri. Raiskaaja on häpeä mies-sukupuolelle, samaa sarjaa vaimonhakkaajien kanssa.

Kunpa se voisikin olla noin yksinkertaista. Vaikka raiskaaja onkin syyllinen ja paha ja kaikkea muuta, näissä tapauksissa häpeän kantaa uhri.

Ap:tä neuvoisin ottamaan yhteytä poliisiin. Se voi varmasti tuntua raskaalta ja ahdistavalta, mutta se auttaa sinua pääsemään asian yli.
http://www.tukinainen.fi/index.php

Alkuperäinen kirjoittaja TUNDRA-pisamapeikko-:
Kyllä, raiskauksessa naisen keho häpäistään täydellisesti ja siitä ei pääse yli, eikä ympäri!

Soturiparodia taisi paljastaa oikean sukupuolensa :whistle: kukaan mies ei ajattele noin raiskauksen uhrista.

Raiskattu nainen ei ole häpäisty eikä likainen, vaan pelkästään pahoinpitelyn uhri. Raiskaaja on häpeä mies-sukupuolelle, samaa sarjaa vaimonhakkaajien kanssa.

Kunpa se voisikin olla noin yksinkertaista. Vaikka raiskaaja onkin syyllinen ja paha ja kaikkea muuta, näissä tapauksissa häpeän kantaa uhri.

Ap:tä neuvoisin ottamaan yhteytä poliisiin. Se voi varmasti tuntua raskaalta ja ahdistavalta, mutta se auttaa sinua pääsemään asian yli.

No mua ei ainakaan helpota, että joku sanoo minun ruumiini olevan häpäisty, päinvastoin. :/

No mua ei ainakaan helpota, että joku sanoo minun ruumiini olevan häpäisty, päinvastoin. :/

No ei se varmasti helpota ketään. Minun pointtini olikin se, että häpeän, itsesyytökset ja kaiken sen tuskan kokee raiskauksen jälkeen raiskauksen uhri, ei se raiskaaja. Häpäisy on ihan väärä sana.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Lollis:
Viina on viisasten juoma. Jos sut huumattiin.

Niin.. en vaan voi uskoo.. kun tunsin 80 % ihmisistä sillä... Mut ehkä.

Jos ne 80% oli niinkin luotettavia etteivät sua auttaneet siinä tilanteessa, niin kuinkahan mahdollsita on että esim pienen yllytyksen saattelemana on sulle jotain lasiin laittanut :/

Siis ensinnäkin. Ap ei sano sammuneensa. Hän sanoo, että juomisen jälkeen seuraava muistikuva on panemisesta.
Se ei tarkota, että hän olisi missään välissä ollut sammunut, joillain vaan menee muisti jostain kohdin iltaa.
Ja toiseksi, mitäs jos ne kaverit ei ole just sen takia puuttunut asiaan, jos ap ja tää mies ovatkin eka flirttailleet, pussailleet, ja sitten siirtyneet toiseen huoneeseen?
Siis kamala tilanne ap:lle, mutta ei se nyt välttämättä tarjoita että hänet on raiskattu.

Mutta oikeesti, eikös se ole just niitten raiskareitten tarkoitus, häpäistä nainen? Eihän siihen raiskaukseen välttämättä liity miehen osalta niinkään mitään seksuaalista. Vain valtaa ja häpäisyä :(

Alkuperäinen kirjoittaja essi:

Mutta oikeesti, eikös se ole just niitten raiskareitten tarkoitus, häpäistä nainen? Eihän siihen raiskaukseen välttämättä liity miehen osalta niinkään mitään seksuaalista. Vain valtaa ja häpäisyä :(

Niin, no sehän on sitten varmaan avuksi, että muutkin sanovat, että noniin, nyt sinut on häpäisty, ruumiisi on häpäisty? :headwall: Minun mielestäni sellainen ihminen, joka raiskaa, häpäisee tasan ittensä. Ei tosin ihme, jos uhri tuntee syyllisyyttä ja häpeää kun sitä hänen niskaan joka puolelta halutaan kaataa

Mie kyllä soittaisin niille "kavereille" ja kertoisin, että raiskaus tapahtui ja kysyisin, miksi eivät puuttuneet. Nyt ne kaikki on siinä käsityksessä, että ap ihan mielikseen nussi vierasta ukkoa.

Täytyy vielä lisätä, että luojan kiitos, a. olen näin vanha b. minulla ei ole tuollaisia tuttuja.

No ihan ensiksi täytyisi puhuttaa paikalla olleita kavereita, miten he ovat tulkinneet tilanteen, onko ollut molemminpuolista flirttiä. Ja koska ap et muista mitään, et voi tällä perustella väittää, etä sinua on käytetty seksuaalisesti hyvästi. Mistäpä sen tietää miten kiimainen siellä juhlissa olet ollut ja mies on vain tarjoutunut tyydyttämään sen hetkiset tarpeesi.
Ymmärrän kyllä, etä nyt harmittaa, mutta parin promillen kännissä olet varmaan ollut toista mieltä.

Kunhan nyt selittää että voivoi kun tuli vähän otettu ja muistikin meni, enhän minä nyt sellaista. Kuitenkin on ketkuttanut manimeikkeriään. Turha sitä naisen on aina puolustautua että että ei humalaista naista saa käyttää hyväksi. Oli kait se mieskin humalassa. Aikuinen ihminen pitäkööt itte huolta siitä mitä juo ja minkä verran

Alkuperäinen kirjoittaja EI TUOTA MAMMAA MITÄÄ RAISKATTU OO:
Kunhan nyt selittää että voivoi kun tuli vähän otettu ja muistikin meni, enhän minä nyt sellaista. Kuitenkin on ketkuttanut manimeikkeriään. Turha sitä naisen on aina puolustautua että että ei humalaista naista saa käyttää hyväksi. Oli kait se mieskin humalassa. Aikuinen ihminen pitäkööt itte huolta siitä mitä juo ja minkä verran

Mä en usko,musta tuntuu että tässä on jotain muutakin...ettei vaan olis jotain muutakin sekoitettu tämän naisen lasiin :(

Alkuperäinen kirjoittaja joops:
Alkuperäinen kirjoittaja EI TUOTA MAMMAA MITÄÄ RAISKATTU OO:

Mä en usko,musta tuntuu että tässä on jotain muutakin...ettei vaan olis jotain muutakin sekoitettu tämän naisen lasiin :(

niinpä, oudolta tuntuu, et noin olis pihalla, ettei tiedä, miten tilanteeseen joutuu. Toivottavasti ei mitään vaarallista ainetta ole laitettu.

Kyllä tuo vähintään hyväksikäytöltä kuulostaa. En usko, että nainen on noin tukevassa "humalassa" ollenkaan siinä kunnossa, että viekottelisi tms. miehen sänkyyn. Siinä tilassa, kun muisti on pois on yleensä melko kamala näky. Lähinnä autettavassa kunnossa. Ehkä muisti oli pois jostain muusta syystä :/

Yhteistyössä