Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Jos sun juomiin on laitettu jotain, niin mitäs jos se on jotain vaarallistakin? Ei se tolkku kai viinasta voi noin mennä?
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ei toi nyt oikeesti kuulosta normaalilta, että ei muista, mitä on tapahtunut... Paljonko sä joit?Muistatko, mitä joit ja kuinka paljon? Olisitko voinut todella mennä siitä niin sekaisin, vai oisko ollut jotain muuta seassa?
Jos jotain muuta seassa, niin kannattaako soitella kytille, jos vaikka se voidaan verestä testata?
Alkuperäinen kirjoittaja Mullakin mennyt.:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Jos sun juomiin on laitettu jotain, niin mitäs jos se on jotain vaarallistakin? Ei se tolkku kai viinasta voi noin mennä?
Kyllä se voi :/
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Mullakin mennyt.:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Jos sun juomiin on laitettu jotain, niin mitäs jos se on jotain vaarallistakin? Ei se tolkku kai viinasta voi noin mennä?
Ai että yhtäkkii on tilanteessa, eikä tiedä, mitä aiemmin on tapahtunut? En usko. Eikö sitä ennen mene ryöminnäksi koko touhu?
Alkuperäinen kirjoittaja Heffalump:Suthan on raiskattu! Kysypä mieheltäs et oisko se jättämässä sut jos sut ois raiskattu kun kävelet baarista kotiin? Ihan sama asia tuo on, vaikka onkin tapahtunu kaverin bileissä :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja höh:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Mullakin mennyt.:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Jos sun juomiin on laitettu jotain, niin mitäs jos se on jotain vaarallistakin? Ei se tolkku kai viinasta voi noin mennä?
Ai että yhtäkkii on tilanteessa, eikä tiedä, mitä aiemmin on tapahtunut? En usko. Eikö sitä ennen mene ryöminnäksi koko touhu?
Koeta nyt tajuta, se on nukahtanut.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Heffalump:Suthan on raiskattu! Kysypä mieheltäs et oisko se jättämässä sut jos sut ois raiskattu kun kävelet baarista kotiin? Ihan sama asia tuo on, vaikka onkin tapahtunu kaverin bileissä :hug:
Niin.. Mä vaan syytän itteeni koko sotkusta. JOS en ois lähteny (mies mua vielä vaati lähtemään että voisin vähän lomailla ja nähä tuttuja). JOS en ois juonu niin paljon. JOS joku ois kattonu vähän mun perään... Ja kun näen miten mieheen satuu en voi tuoda omia tunteitani esiin kun mä vaan syytän itteeni siitä miten paljon mun mieheen sattuu.... Tää on ihan kamalaa. Ei voi sanoin edes kuvata tätä tunnetta.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ikinä en kyllä enää juo päihtymismielessä. Ei oo tän arvosta.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kotona kävin heti kylvyssä ja sit menin tunnustaan miehelle että olin jonkun äijän kaa. Sit vaan tärisin ittekseni lattialla ja itkin ja syytin itteeni ja mies on ollu ihan sekasin. Illalla sain kirjotettua asiat paperille, siis sen mitä tapahtu, kun en mä voinu puhua iitä. Ei vaan pysty. Mies on edelleen sekasin ja haluis välillä lähtee käveleen ja välillä lyödä...
Kävin ottaan jälkiehkäisynkin ja sain tietää että noista sukupuolitaudeista ei oo tietoo ennenkun 3 kk päästä kaikista eli tää on yhtä helvettiä koko syksy.
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Ja kuka sanoo että on tapahtunut raiskausta jos ei itse muista mitään.Ei se ole kenenkään muun velvollisuus vahtia aikuista ihmistä että osaako se juoda vai ei.Ja mistä sen täällä tietää kukaan kuinka auliisti on itseään kännissä jakanut kunnei tiedä itsekään.
Ehkä sitä oppi tästäkin kerrasta sen ettei juo itseään seuraavalla kerralla tajuttomaks.
En mä ainakaan ala vahtia kenenkään juomisia,kyllä jokainen huolehtii itsestään itse.Sen vuoksi on ihan turha ruikuttaa ettei kukaan katsonut perään.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:En mä aio kyl tehä mitään rikosilmotusta. Haluun vaan unohtaa koko jutun. Toivon että kaikki paikalla olleet unohtais myös. Ja mistä mä tiedän miten "viettelevästi" mä oon käyttäytyny ennen tota hommaa?? Kun en mä muista mitään... en muista en.. Jos se on ollu mun ma aloite? Vaikka mä rakastan mun miestä ja perhettä enemmän kuin mitän ja ne on parasta mitä oon ikinä elämässäni saanut.
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Ja kuka sanoo että on tapahtunut raiskausta jos ei itse muista mitään.Ei se ole kenenkään muun velvollisuus vahtia aikuista ihmistä että osaako se juoda vai ei.Ja mistä sen täällä tietää kukaan kuinka auliisti on itseään kännissä jakanut kunnei tiedä itsekään.
Ehkä sitä oppi tästäkin kerrasta sen ettei juo itseään seuraavalla kerralla tajuttomaks.
En mä ainakaan ala vahtia kenenkään juomisia,kyllä jokainen huolehtii itsestään itse.Sen vuoksi on ihan turha ruikuttaa ettei kukaan katsonut perään.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Ja kuka sanoo että on tapahtunut raiskausta jos ei itse muista mitään.Ei se ole kenenkään muun velvollisuus vahtia aikuista ihmistä että osaako se juoda vai ei.Ja mistä sen täällä tietää kukaan kuinka auliisti on itseään kännissä jakanut kunnei tiedä itsekään.
No jos herää siihen, että joku vieras mies lykkii, niin kyllä se on raiskaus! |O Vaikka oiskin ihan kännissä. Ja vaikka ois ihan tyhmää juoda itsensä semmoseen kuntoon.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos et tee miehestä ilmoitusta, se voi tehdä pahaa muillekin naisilleSillä ei ole merkitystä, miten olet käyttäytynyt ennen tuota tapahtunutta...kovassa humalassa olevaan/sammuneeseen EI sekaannuta, se on raiskaus.
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Ja kuka sanoo että on tapahtunut raiskausta jos ei itse muista mitään.Ei se ole kenenkään muun velvollisuus vahtia aikuista ihmistä että osaako se juoda vai ei.Ja mistä sen täällä tietää kukaan kuinka auliisti on itseään kännissä jakanut kunnei tiedä itsekään.
No jos herää siihen, että joku vieras mies lykkii, niin kyllä se on raiskaus! |O Vaikka oiskin ihan kännissä. Ja vaikka ois ihan tyhmää juoda itsensä semmoseen kuntoon.![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja huora:Ei enää ikinä
Mulle kävi niin ohrasesti kuin vois ajatella vain teinille käyvän. Olin pitkästä pitkästä aikaa bileissä, tuttua porukkaa jne. Join liikaa, talon isäntä tarjoili shotteja yms ja huomaamattani olin ihan tolkku pois. Seuraava havainto on että mua naidaan. Mies sellanen jota en ennestään tuntenut enkä muista mitään ees jutelleeni hänen kanssaan. Ja muut tiesi mitä tapahtuu. Siis ne jotka ei ollu vielä sammunu. En kehannu poistua paikalta vaan tärisin ja itkin kunnes kaikki muut hiljeni, pakenin paikalta ja ajoin sit vielä fiksusti kännissä paniikissa kotiin. Mietin että ajanko saman tien kallioleikkaukseen, mut ajatus oman lapsen surusta esti.
Alkuperäinen kirjoittaja nuoruus ja miten sen käyttää:Alkuperäinen kirjoittaja huora:Ei enää ikinä
Mulle kävi niin ohrasesti kuin vois ajatella vain teinille käyvän. Olin pitkästä pitkästä aikaa bileissä, tuttua porukkaa jne. Join liikaa, talon isäntä tarjoili shotteja yms ja huomaamattani olin ihan tolkku pois. Seuraava havainto on että mua naidaan. Mies sellanen jota en ennestään tuntenut enkä muista mitään ees jutelleeni hänen kanssaan. Ja muut tiesi mitä tapahtuu. Siis ne jotka ei ollu vielä sammunu. En kehannu poistua paikalta vaan tärisin ja itkin kunnes kaikki muut hiljeni, pakenin paikalta ja ajoin sit vielä fiksusti kännissä paniikissa kotiin. Mietin että ajanko saman tien kallioleikkaukseen, mut ajatus oman lapsen surusta esti.
Tämän takia minulle ei olisi tullut mieleenikään hankkia ensin miestä ja lasta. Opiskelin ja tein töitä. Sitten aikuisena naimisiin ja kauan kahdestaan ja sitten vasta jälkikasvua.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Anteeks.. Mä luulinkin että näin vois vaan teinille käydä mut kun on itellä jo se villi nuoruus elettynä ja ikää äälle kolkyt. Että itku silmässä on vaan todettava että ei se aina oo iästä kii.
Ja kiitti teille jotka ootte antanut tukee. Mulla on huomiseks lääkäriaika, mut mietin että peruisin sen kun luin netistä noista ttautien itämisajoista, mut ehkä mul kuitenkin on joku syy mennä sinne?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja nuoruus ja miten sen käyttää:Alkuperäinen kirjoittaja huora:Ei enää ikinä
Tämän takia minulle ei olisi tullut mieleenikään hankkia ensin miestä ja lasta. Opiskelin ja tein töitä. Sitten aikuisena naimisiin ja kauan kahdestaan ja sitten vasta jälkikasvua.
Anteeks.. Mä luulinkin että näin vois vaan teinille käydä mut kun on itellä jo se villi nuoruus elettynä ja ikää äälle kolkyt. Että itku silmässä on vaan todettava että ei se aina oo iästä kii.
Ja kiitti teille jotka ootte antanut tukee. Mulla on huomiseks lääkäriaika, mut mietin että peruisin sen kun luin netistä noista ttautien itämisajoista, mut ehkä mul kuitenkin on joku syy mennä sinne?