She-na
Lähinhän mie mutta tulin takasin!Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:no, en mä viitikään lähtee, terkkuja tutuille!
Lähinhän mie mutta tulin takasin!Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:no, en mä viitikään lähtee, terkkuja tutuille!
En enää välitäkään, en älyä miten ne saikin mut niin suivaantumaan.. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi de saden:kiva kun tulit takas :wave: Äläkä välitä niistä harmaista paskapäistä
hyvä juttu =)Alkuperäinen kirjoittaja She-na:En enää välitäkään, en älyä miten ne saikin mut niin suivaantumaan.. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi de saden:kiva kun tulit takas :wave: Äläkä välitä niistä harmaista paskapäistä
Kiitos! Tukka-, tatska-, läväri-, venytys-, naama-, kroppa ym. kuvat joita olen tänne tunkenu.Alkuperäinen kirjoittaja sipsi:Tervetuloa takaisin näin "harmaankin" (vaan ei paskapään) puolesta!
Ja minä olen nyt ihan ulapalla, että mistä kuvista oikein on kyse
Hittuilijoista ei kannata välittää mittään, nii-i! :hug:
Kukaan ei tappele yksin...Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:Juu, pääsee tappeleenAlkuperäinen kirjoittaja She-na:Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:Juu, sunkin kannattaa liittyä
Näköjään välittömästi alkaa tämä sama!
Sä oot kans aika kumma, aina vaan harmaita moitit mutta jos joku musta sulle sanoo poikkipuolisesti, et vingu vastaan ollenkaan samoin kuin harmaille.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mitähän nuo jotkut harmaat vinkuu. Voi jättää lukematta sellaasten alootukset joista ei tykkää. Mutta kun ei nuo vinkuintiaanit luulee, että vain heillä on oikeus olla täällä.
Joo en tietenkään vingu mustille vastaan! Olet näköjään yksi niistä jotka lukee todella valikoivasti mun kirjootuksia, mutta eipä ole mun ongelma.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sä oot kans aika kumma, aina vaan harmaita moitit mutta jos joku musta sulle sanoo poikkipuolisesti, et vingu vastaan ollenkaan samoin kuin harmaille.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mitähän nuo jotkut harmaat vinkuu. Voi jättää lukematta sellaasten alootukset joista ei tykkää. Mutta kun ei nuo vinkuintiaanit luulee, että vain heillä on oikeus olla täällä.
Luethan säkin paaaaaaljon sellaisia aloituksia joista et tykkää ja hyvin monessa alat vielä jankuttamaankin kaikkea pjaskaa ihan ohi aiheenkin.
Tuon kun saiskin heille jakeluun!Alkuperäinen kirjoittaja sipsi:No-eihän niitä ole pakko katsoa kenenkään
Pitäisiköhän laittaa kuva itsestä heti herätessä virttyneessä yöpaidassa, tukka pystyssä, silmät turvoksissa (ei erota mikä osa on tissiä, mikä silmäpussia) aamukahvin keitossa-olisi kiva nähdä kommentit Todennäköisesti palsta kaatuisi
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja She-na:Tuon kun saiskin heille jakeluun!Alkuperäinen kirjoittaja sipsi:No-eihän niitä ole pakko katsoa kenenkään
Pitäisiköhän laittaa kuva itsestä heti herätessä virttyneessä yöpaidassa, tukka pystyssä, silmät turvoksissa (ei erota mikä osa on tissiä, mikä silmäpussia) aamukahvin keitossa-olisi kiva nähdä kommentit Todennäköisesti palsta kaatuisi
No et. Näkeehän sen tässäKIN, että sä haukut vain harmaat. Ja kyllä mä lukea osaan. Paska selitys tuo "valikoivuus"Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Joo en tietenkään vingu mustille vastaan! Olet näköjään yksi niistä jotka lukee todella valikoivasti mun kirjootuksia, mutta eipä ole mun ongelma.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sä oot kans aika kumma, aina vaan harmaita moitit mutta jos joku musta sulle sanoo poikkipuolisesti, et vingu vastaan ollenkaan samoin kuin harmaille.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mitähän nuo jotkut harmaat vinkuu. Voi jättää lukematta sellaasten alootukset joista ei tykkää. Mutta kun ei nuo vinkuintiaanit luulee, että vain heillä on oikeus olla täällä.
Luethan säkin paaaaaaljon sellaisia aloituksia joista et tykkää ja hyvin monessa alat vielä jankuttamaankin kaikkea pjaskaa ihan ohi aiheenkin.
Että jankuti jankuti vain sulle ittelle. Ja pusi pusi. :heart:
Niin TÄSSÄ ketjussa harmaat vinkujat. Tajuatko?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No et. Näkeehän sen tässäKIN, että sä haukut vain harmaat. Ja kyllä mä lukea osaan. Paska selitys tuo "valikoivuus"Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Joo en tietenkään vingu mustille vastaan! Olet näköjään yksi niistä jotka lukee todella valikoivasti mun kirjootuksia, mutta eipä ole mun ongelma.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sä oot kans aika kumma, aina vaan harmaita moitit mutta jos joku musta sulle sanoo poikkipuolisesti, et vingu vastaan ollenkaan samoin kuin harmaille.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mitähän nuo jotkut harmaat vinkuu. Voi jättää lukematta sellaasten alootukset joista ei tykkää. Mutta kun ei nuo vinkuintiaanit luulee, että vain heillä on oikeus olla täällä.
Ja toi loppu onkin tyypillistä sulta. Kun sulla loppuu ASIALLINEN ASIA (yleensä aika lyhyeen), sä alat heitteleen näitä "huoh", "jankuti" ja hymiöviestejä.
Antaisit edes vähän fiksumman kuvan ittestäs, jos olisit edes HILJAA (eli kirjoittamatta) kun ei ole mitään järkevää asiaa, kuin että viljelet hymiöitä.
No älä lue.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ai niin, She-nalle en ole koskaan kommentoinut mitään, mutta kommentoin tähän ketjuun, kun mua ärsyttää tuo Scarlett kun se taas jauhaa p:aa.
Täällä nytkään vingu kukaan muu kuin sinä! :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Niin TÄSSÄ ketjussa harmaat vinkujat. Tajuatko?
Etkö sä osaa lukea? Tuossa lukee tässäKIN. Eli tässä JA muissa. Että vika ymmärryksessä on nyt kyllä ihan sulla.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Niin TÄSSÄ ketjussa harmaat vinkujat. Tajuatko?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No et. Näkeehän sen tässäKIN, että sä haukut vain harmaat. Ja kyllä mä lukea osaan. Paska selitys tuo "valikoivuus"Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Joo en tietenkään vingu mustille vastaan! Olet näköjään yksi niistä jotka lukee todella valikoivasti mun kirjootuksia, mutta eipä ole mun ongelma.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sä oot kans aika kumma, aina vaan harmaita moitit mutta jos joku musta sulle sanoo poikkipuolisesti, et vingu vastaan ollenkaan samoin kuin harmaille.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mitähän nuo jotkut harmaat vinkuu. Voi jättää lukematta sellaasten alootukset joista ei tykkää. Mutta kun ei nuo vinkuintiaanit luulee, että vain heillä on oikeus olla täällä.
Ja toi loppu onkin tyypillistä sulta. Kun sulla loppuu ASIALLINEN ASIA (yleensä aika lyhyeen), sä alat heitteleen näitä "huoh", "jankuti" ja hymiöviestejä.
Antaisit edes vähän fiksumman kuvan ittestäs, jos olisit edes HILJAA (eli kirjoittamatta) kun ei ole mitään järkevää asiaa, kuin että viljelet hymiöitä.
No enpä yllättynyt ettei sulla mennyt jakeluun...Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:No älä lue.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ai niin, She-nalle en ole koskaan kommentoinut mitään, mutta kommentoin tähän ketjuun, kun mua ärsyttää tuo Scarlett kun se taas jauhaa p:aa.