Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:Mää istun tukka väri päässä ja pahoin pelkään, et menee ihan järkky punaseks!:xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Toi viimeinen "anyone" kattaa kaikki loput![]()
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Toi viimeinen "anyone" kattaa kaikki loput![]()
No oon nyt ekaa kertaa sitten Ällö, kokemus tämäkin..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Toi viimeinen "anyone" kattaa kaikki loput![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:seliseli![]()
meillä on tänään laskiasrieha tuossa pihalla, sinne ois tarkoitus mennä. mies lupasi kyllä viedä lapsen yksinäänkin jos mua oksettaa.
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:Mää istun tukka väri päässä ja pahoin pelkään, et menee ihan järkky punaseks!:xmas:
![]()
![]()
![]()
![]()
Täällä on ihan loistava ilma! Tää lähtee kohta juoksemaan. Ja lujaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:seliseli![]()
meillä on tänään laskiasrieha tuossa pihalla, sinne ois tarkoitus mennä. mies lupasi kyllä viedä lapsen yksinäänkin jos mua oksettaa.
Onko siellä lunta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Toi viimeinen "anyone" kattaa kaikki loput![]()
Tervetuloa, illuusia:heart: :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:Täällä on ihan mieletön myrsky. Tuulee niin, että kattopellit varmaan lähtee kohta lentoon![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:seliseli![]()
Onko siellä lunta![]()
Meillä on ainakin ihan älyttömästi lunta! Hyvä kun pääsee ulos ovesta. Yöllä vähän myrskysi.
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:Täällä on ihan mieletön myrsky. Tuulee niin, että kattopellit varmaan lähtee kohta lentoon![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:Täällä on ihan mieletön myrsky. Tuulee niin, että kattopellit varmaan lähtee kohta lentoon![]()
samoin. Ihan kaamea tuuli. en varmana mene ulos |O
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:Täällä on ihan mieletön myrsky. Tuulee niin, että kattopellit varmaan lähtee kohta lentoon![]()
Täällä myös, ja kohta pitäis lähteä ajelmaan äidin luo.